Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם האיזון זה אומר משקולות? יכול להיות שיש איזון גם בלי צורך במשקולות?

ועוד דבר

שמתי לב שיש גלגל אחד שבו הצמיג נראה מעט יותר לחוץ אבל הלחץ אוויר תקין בכל הגלגלים.. יכול להיות שההרכבה לא טובה או שאין דבר כזה? תודה.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

איזון זה אכן הוספת מישקולות בג'אנטים. לגבי לחץ בצמיג אחד יכול להיות שהרכב חונה בשיפוע על אותו צד שבו הצמיג ניראה לחוץ?

:)
פורסם

יש שיפוע קל אבל לא רואים שום דבר בשאר הגלגלים ויש לחץ אוויר מלא

 

לגבי האיזון - האם חייבים לעשות לכל ג'נט הוספת משקולות? איך הם בודקים אם הגלגלים מאוזנים או לא?

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

 

לגבי האיזון - האם חייבים לעשות לכל ג'נט הוספת משקולות? איך הם בודקים אם הגלגלים מאוזנים או לא?

 

 

איזון הג'נט מתבצע יחד עם הצמיג, וכמעט תמיד הם לא מאוזנים פיקס ונדרשת הוספת משקולות. כלומר ברוב המקרים מרכז המסה של הגלגל לא חופף עם המרכב הגיאומטרי שלו, וכשהגלגל מסתובב במהירות גבוהה, הוא רועד.

בדיקת האיזון מתבצעת על ידי מכונה (בתמונה). בכל פנצ'ריה יש את המכונה הזו.

 

היא מסובבת את הגלגל ומראה על הצג, איפה נדרש להרכיב משקולת, ומה גודל משקולת הנדרש. יש משקולות במספר גדלים.

 

לאחר הרכבת משקולות, מבצעים בדיקה חוזרת.

 

בתמונות נוספות - משקולות איזון שונות וגלגל עם משקולת מורכבת.

1.jpg

2.jpeg

3.jpg

 

 

פורסם

איזון מבצעים לכל גלגל ברכב. מורידים את הגלגל, מעלים אותו על מכשיר שמסובב אותו ומראה היכן נחוצה מישקולת. מוסיפים את המישקולת, מסובבים שוב לראות שקיים איזון ואז מרכיבים חזרה על הרכב.

:)
×
×
  • תוכן חדש...