Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חגורת הבטיחות מאחורה ברכב לא מספיקה כדי לחבר נכון את הסלקל. החגורות ממש קצרות. לדוגמה אם אני מתיישב מאחורה וחוגר אז נשאר ממש טיפה חופש ( 15 ס"מ) בחגורה וזה לא מספיק לסלקל.

מקדימה החגורה טיפה יותר ארוכה ומספיקה רק אם מזיזים את הכיסא מקסימום לאחורה ורק אז ניתן בקושי להלביש. הבעיה שיש מקדימה כריות אוויר ללא כפתור ניתוק ולכן לא ניתן לחבר סלקל.

הרכב הוא יונדאי לנטרה 1996.

הסלקל, כמו כל העגלה מחברת BREVI דגם OVO. הסלקל מתחבר לעגלה ולסלקל אין בסיס לרכב.

 

הפתרון שחשבתי עליו הוא לחפש חברה שמתקינה חגורות בטיחות ולהתקין חגורה יותר ארוכה מאחורה. פתרון נוסף הוא לנתק (לצמיתות) כרית אוויר שליד הנהג וגם אז אולי להתקין מקדימה חגורה יותר ארוכה.

 

מה אתם אומרים עדיף לעשות והאם יש המלצות למתקינים של חגורות בטיחות (עדיף מאזור אשקלון)?

פורסם

עד עכשיו ניסיתי לפנות טלפונית לחברות שמדגמות רכבי הסעות ולא מצאתי אף חברה שמוכנה להחליף חגורת בטיחות ברכב פרטי.

 

האם מישהו מכיר מקום שיוכל להתקין לי חגורת בטיחות ארוכה יותר במושב אחורי?

פורסם

אם אין לסלקל בסיס שלא תעיז לחבר אותו לרכב!!!

הבסיס הוא זה שמעגנים לרכב והסלקל מתחבר אליו.

אתה באמת רוצה לשים את החיים של התינוק בקומבינה של 10 שקל רק לחסוך כמה גרושים על סלקל עם בסיס לרכב??!?!!?!?

פורסם
אם אין לסלקל בסיס שלא תעיז לחבר אותו לרכב!!!

הבסיס הוא זה שמעגנים לרכב והסלקל מתחבר אליו.

אתה באמת רוצה לשים את החיים של התינוק בקומבינה של 10 שקל רק לחסוך כמה גרושים על סלקל עם בסיס לרכב??!?!!?!?

 

1+ מילים כדורבנות

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אם אין לסלקל בסיס שלא תעיז לחבר אותו לרכב!!!

הבסיס הוא זה שמעגנים לרכב והסלקל מתחבר אליו.

אתה באמת רוצה לשים את החיים של התינוק בקומבינה של 10 שקל רק לחסוך כמה גרושים על סלקל עם בסיס לרכב??!?!!?!?

 

אני חושב שאתה מתבלבל. יש סלקלים עם בסיס שנקרא IZOFIX, בסיס זה חגור עם חגורת בטיחות והסלקל מתחבר אליו בקליק.

רוב הסלקלים הם דווקא ללא בסיס IZOFIX ומתחברים ע"י חגורות בטיחות בלבד.

 

צירפתי סרטון הדגמה לסלקל שדומה לשלנו. כמו שרואים קודם מקיפים את הסלקל למטה וחוגרים ואז מושכים את הרצועה עד שהיא מקיפה את הסלקל מאחורה. אצלי הרצועה לא מספיק ארוכה כדי להקיף מאחורה.

×
×
  • תוכן חדש...