Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במיני מיינור עם וובר 45 , יש לציין שהורד שטח מהראש .

הרכב מפייח פלאגים אז חשבתי שהתערובת עשירה מדי , בתערובת עניה המנוע מפוצץ .

יש לציין שבלחיצה המנוע נוסע טוב ומגיב טוב אבל בשיוט הרכב מגמגם . הורכבו פלאגים קרים (8במקום6) ופלאגים עוד יותר קרים , כשאני מנקה פלאגים הרכב נוסע מצויין לכמה לחיצות וישר מפייח .

2 האפשרויות שחשבתי עליהם הם כיוון הצתה (למרות שהרכב מגיב מצויין וההצתה מכוונת ככה שהרכב לא יפוצץ , אני יכול אולי טיפונת לקדם אותה עוד ) או הרכבת מערכת הצתה msd .

עוד פתרון הוא כמובן לחזור לראש הישן . אשמח לעצות .

הכבל צוק אגב מנותק אז זה לא צוק.

פורסם

דותן שיפמן שלום רב !

סביר להניח שהתערובת עשירה, ופיוח הפלגים מאשר זאת, העובדה שכבל הצוק לא מורכב, ובכל זאת אתה לא מתקשה בהתנעת מנוע קר, מוכיח שהתערובת עשירה, והקרבורטור לא מתאים לסוג הרכב, האם המנוע הוגדל /שונה ל1300 (מטרו)פורטינג,

איזה הסבה עשית על מנת להתאים את הקרבורטור מתאם, סעפת יניקה יעודית, אנא פרט בהרחבה, רצוי ומומלץ בלווי תמונות.

איזה מסנן אוויר מורכב , פתוח?

בנוסך עשית טעות בכך שהחלפת למצתים קרים , שמגבירים את פיוח המצתים, החלף אותם לחמים לפי הוראות היצרן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה היא לדעתי בפלאגים קרים מידי+ תערובת עשירה.

 

כאשר דרגת הפלאג קרה מידי מהוראות היצרן הפיח נתפס על הפלאג.

 

תחילה תחליף את הפלאגים לפי הוראות היצרן, ולאחר מכן בדוק מה קורה, אם שוב יש בעיה אז יש לבדוק את הכיוונים בקרבורטור (מידת דיזה ראשית) ובדיקה שהצ'וק לא תפוס מעט על פתוח.

 

יתכן והפתרון יהיה להחליף את הדיזה הראשית בקטנה יותר, אך תחילה יש לברר מתי התערובת עשירה, אם במצב סרק או אם במצב נסיעה(מצערת פתוחה).

 

צריך לבדוק היטב את הקרבורטור ואת הכיוונים שלו, כדאי לך לפנות למומחה(למשל צביקה) כי מי שלא מבין בזה יכול לישקוע בזה ימים ולילות ללא פתרון.

פורסם

אהלן צביקה ,המנוע הוא 1275 של מטרו , הראש עבר שטח של 1.5mm ישנה סעפת יניקה 6" יעודית לוובר 45 וסעפת פליטה lcb עם צנרת נירוסטה , כל חברי שנוסעים עם וובר נוסעים בלי צוק, 2 פימפומים והרכב מונע ,על הרכב אין פילטר אוויר . החלפתי למצתים קרים כי את המקוריים פייחתי ובגלל יחס הדחיסה הגבוהה ניסיתי קרים .

כמו שכתבתי בנוגע לתערובת , אם אני על תערובת עניה יותר המנוע מפוצץ מחוסר ועדיין מפייח , גם אם אני מאד עני . מפייח בדקה עד שהפלאג בקושי עובד.

12119_4988471751796_166922563_n.jpg

59531_10200350467626519_1285525560_n.jpg

פורסם

ביגלל זה אתה צריך לבדוק מתי התערובת עשירה, כי יכול להיות שבסרק התערובת תקינה ובנסיעה היא עשירה ולהיפך, תחילה יש לבודד את הבעיה.

 

מבט על המצתים לאחר שהמנוע היה מונע בסרק בטמפ' עבודה למשך דקות ארוכות יתן אינדיקציה ראשונית.

 

אם הבעיה היא שבנסיעה התערובת עשירה, אז כניראה שיש צורך בשינוי מידת הדיזה הראשית, הקרבורטור צריך להיות מכוון היטב, זה לא הולך ככה כמו שאתה אומר "על עני" או "על עשיר" זה צריך להיות באמצע(מכוון היטב) ואני מציע שתיגש למישהו מקצועי כמו צסיקה שעם הניסיון שלו הוא יוכל לפתור את הבעיה ולכוון את הקרבורטור לתערובת אופטימלית.

 

האם מדובר בקברורטור פניאומתי (עם דיאפרגמה שאליה מחוברת מחט?), פשוט איני מכיר לא את הרכב ולא את הקרבורטור ועוד פרטים יוכלו אולי לעזור.

פורסם
ביגלל זה אתה צריך לבדוק מתי התערובת עשירה, כי יכול להיות שבסרק התערובת תקינה ובנסיעה היא עשירה ולהיפך, תחילה יש לבודד את הבעיה.

 

מבט על המצתים לאחר שהמנוע היה מונע בסרק בטמפ' עבודה למשך דקות ארוכות יתן אינדיקציה ראשונית.

 

אם הבעיה היא שבנסיעה התערובת עשירה, אז כניראה שיש צורך בשינוי מידת הדיזה הראשית, הקרבורטור צריך להיות מכוון היטב, זה לא הולך ככה כמו שאתה אומר "על עני" או "על עשיר" זה צריך להיות באמצע(מכוון היטב) ואני מציע שתיגש למישהו מקצועי כמו צסיקה שעם הניסיון שלו הוא יוכל לפתור את הבעיה ולכוון את הקרבורטור לתערובת אופטימלית.

 

האם מדובר בקברורטור פניאומתי (עם דיאפרגמה שאליה מחוברת מחט?), פשוט איני מכיר לא את הרכב ולא את הקרבורטור ועוד פרטים יוכלו אולי לעזור.

 

בסרק אני קצת עשיר , 15 בערך במקום 14 , וכמו שאמרתי אם אני מחליף דיזה לקטנה יותר אני מפוצץ מחוסר.. דיברנו על זה .

פורסם
ביגלל זה אתה צריך לבדוק מתי התערובת עשירה, כי יכול להיות שבסרק התערובת תקינה ובנסיעה היא עשירה ולהיפך, תחילה יש לבודד את הבעיה.

 

מבט על המצתים לאחר שהמנוע היה מונע בסרק בטמפ' עבודה למשך דקות ארוכות יתן אינדיקציה ראשונית.

 

אם הבעיה היא שבנסיעה התערובת עשירה, אז כניראה שיש צורך בשינוי מידת הדיזה הראשית, הקרבורטור צריך להיות מכוון היטב, זה לא הולך ככה כמו שאתה אומר "על עני" או "על עשיר" זה צריך להיות באמצע(מכוון היטב) ואני מציע שתיגש למישהו מקצועי כמו צביקה ,שעם הניסיון שלו, הוא יוכל לפתור את הבעיה, ולכוון את הקרבורטור ,לתערובת אופטימלית.

 

האם מדובר בקרבורטור פניאומתי (עם דיאפרגמה שאליה מחוברת מחט?), פשוט איני מכיר לא את הרכב ולא את הקרבורטור ועוד פרטים יוכלו אולי לעזור.

 

הקרבורטור הוא לא פניאומטי, הקרבורטור המקורי היה פניאומטי מתוצרת SU, הקרבורטור שמורכב עכשו הוא וויבר 45, מומלץ שתצרף תמונות ממבט על וצד של הקרבורטור, והקוד הרשום עליו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...