Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - עד 109K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי אפשרות לקחת רכב ליסינג ממקום העבודה במחיר של עד 109000ש"ח.

 

אני גר בת"א, עובד באיזור י-ם (120ק"מ ליום), נוהג על C3 דיזל, שנת 2005 (הסיבות לרכישה בזמנו - רכב קטן לחנייה, חסכוני בדלק, בטיחותי יחסית ומאובזר).

חשוב לי שהרכב אותו אבחר יהיה בטיחותי, מאובזר ונוח וירגיש כמו רכב ולא חתיכת פח (לדוגמא - יונדאי I25 של בחור מהעבודה מרגישה לי פחות מוצקה ויציבה על הכביש מאשר ה-C3 שלי).

 

חשוב לציין שלא בטוח שאוכל לבחור בכל מכונית מהרשימה, כיוון שזה דורש אישורים ממקום העבודה ומחברת הליסינג (שלמה סיקס).

לכן אני רוצה לקבץ 3-4 מכוניות מומלצות ולברר לגביהן.

(נכון שעדיף לקבל את הרשימה מהעבודה ואז לברור מתוכה, אך לצערי הם לא מבינים למה אני מתעסק בזה בכלל ולא לוקח I25 בגלל יחס פח לשקל עדיף).

 

המכוניות שחשבתי עליהן ונכנסות לתקציב:

1. סיטרואן 1.6 C3 Comfort Pack

2. פולקסוואגן פולו Comfortline DSG 1.4

3. פורד פיאסטה 1.4 trend

4. קיה ריו האצ'בק 1.4VVT אוט' EX

5. אופל קורסה 1.4 אוט' Enjoy

6. פג'ו 208 1.6 אוט' Active

7. יונדאי 5D 1.4 i20 אוט' Premium

 

אשמח אם תוכלו לומר לי מהן 4 המומלצות ואילו לסלק מהרשימה (אם אפשר פירוט לכאן או לכאן) וכן אם יש מכוניות שלא כללתי ברשימה והן מומלצות.

כמו כן, יש 2 מכוניות שחשבתי עליהן, שישנו סיכוי שאוכל לקבל גם כן:

 

8. האצ'בק 1.6 ידני Trend

9. אופל אסטרה 5דל' (לא בטוח אם זו ה-1.6 או 1.4 טורבו).

 

יש 3 מכוניות שאותן בוודאות אוכל לקבל ממקום העבודה: יונדאי I25, מאזדה 2 ואופל קורסה - ל-2 הראשונות אני לא מתחבר כלל, את האחרונה ציינתי ברשימה.

 

כמובן שאנסה לעשות נסיעות מבחן, אבל רק לאחר שאדע מה רלוונטי.

 

תודה רבה.

פורסם

כבעליה של C3 1600 דיזל שנת 2011 --ממליץ בחום.

 

יש לי כזו 153000 ק"מ בשנתיים תקלות----אפס!!!!!

זריזה נוחה ויציבה כמו שצריך.

כמובן הדגם הנ"ל מגיע עם תוספות שלא מאכזבות כגון צמיגים רחבים בחתך נמוך,בקרת שיוט,מושבים אחוריים שנעים קדימה ואחורה,תא מטען שנפתח למשהו ענק...

 

למעט מצמד שהוחלף ב-120000 ק"מ --רוב הנסיעות עירוניות לכן הגיוני.

 

אוטו מעולה!!

 

ושכחתי נהיגה ממוצעת עירונית אמיתי אמיתי 6.6 ליטר ל-100 ק"מ.

דהיינו 15 ק"מ לליטר.

בבדיקות מיחוץ לעיר משתנה דרמטית 21/22 ק"מ לליטר מבכייף!!!!

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

תודה נמרוד,

 

אני לא אוכל לקחת את גרסת הדיזל של ה-C3 (חורגת מהתקציב).

אגב, האם בבעלותך ה-C3 הרגילה או הפיקסו?

 

 

לאחר מחשבה שנייה - היות והפולו-איביזה-פביה חולקות את אותם המנועים וגירים - האם באחיות של הפולו יש גרסה עדיפה מאשר זו שציינתי קודם ואולי לקחת 1.2TSI ו-DSG?

 

 

תודה.

פורסם

הערות אחרונות לפני שאני מגיש מחר את הרשימה למעסיק?..

 

זו הרשימה אגב:

1. סיטרואן 1.6 C3 Comfort Pack

2. פולקסוואגן פולו Comfortline DSG 1.4

3. סקודה פאביה Fabia 1.2 TSI Ambition (105) DSG 7

4. סקודה פאביה 1.2 TSI Sport (105 ידנית

5. יונדאי i20 5D 1.4 i20 אוט' Premium

 

תודה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שוב שלום,

 

קיבלתי רשימה של מכוניות שאני יכול להזמין. לאחר סינון נותרו הבאות:

1. סיטרואן C3 קומפורט 1.6

2. סיאט איביזה FR 1.2 TSI DSG

3. אופל קורסה ENJOY 1.4

4. יונדאי I20 1.4 אוט'

5. פג'ו 208 1.6 אקטיב אוט'

6. פלוקסוואגן פולו 1.4 DSG טרנדליין

7. סקודה פביה 1.2 TSI טיפטרוניק אמבינטה

 

כמה הערות/שאלות:

א. ה-C3 לא מדגם PACK לצערי.

ב. האיביזה יקרה מכולן (יקרה במחירון בכ-10K לפחות מהשאר, יגיע להפרש של כ-400-500 ש"ח לחודש תוספת, שאני לא משתגע להוסיף).

ג. על האופל אני נוטה לוותר.

ד. הגיר של הפביה הוא אכן אוטומט אמיתי ולא DSG (מהשוואה לאתר ולמחירון של סקודה זה DSG)

 

 

מבין הבאות, הנטייה שלי ללכת על ה-208 או על הפאביה - כאמור לא אלך לנסיעת מבחן על כל המכוניות, אשמח לשמוע המלצות על כיוון.

 

תזכורת - אלו הדרישות הצנועות שלי:

חשוב לי שהרכב אותו אבחר יהיה בטיחותי, מאובזר ונוח וירגיש כמו רכב ולא חתיכת פח (לדוגמא - יונדאי I25 של בחור מהעבודה מרגישה לי פחות מוצקה ויציבה על הכביש מאשר ה-C3 שלי).

חשוב להדגיש שאני רגיש לכל מיני איכויות כאלה ואחרות ברכב ומעוניין בחבילה השלמה ביותר.

 

תודה.

פורסם

קשה לי להאמין שהפביה לא מגיע עם DSG, בכל מקרה הייתי מוותר עליה בגלל שהיא זכתה ל-4 כוכבים בלבד במבחן הריסוק ולמרות שהמבחן התקיים דיי מזמן התוצאה תקפה עד היום.

ה-208 באמת נשמעת האפשרות הכי טובה ברשימה הזאת משום שהפולו היא 1.4 ולא 1.2TSI.

אני מחבב את ה-C3 אבל הדגם עבר מתיחת פנים ואמור להגיע ארצה לקראת סוף השנה.

על הקורסה באמת כדאי לוותר ואני לא חושב שהאיביזה שווה את התוספת.

פורסם

אם בטיחות חשובה לך כמו שאתה אומר, הפאביה צריכה לרדת מהרשימה וגם-C3, לשתיהן 4 כוכבי בטיחות. כמו גם האיביזה אם היא עם 4 כ"א, היא קיבלה 5 כוכבים עם 6 כ"א.

פורסם

בתור אחד בעל c3 בנזין , אני ממש מרוצה בה מהכל ,זריזה , נוחה ברמות , ההגה נעים ורך , המרווח גדול יחסית לרכב קטן ..

הצריכת דלק דיי טובה .. בקיצור ממליץ בחום במיוחד אם את הקונה את הגירסא המאובזרת עם הגג הפנורמי .

פורסם

לפאביה יש DSG7. היא תהיה הזריזה והחסכונית מבין האופציות שנתת, רק קח בחשבון שהיא בקרוב מוחלפת ויש לה 4 כוכבי בטיחות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם אני חושב ש-208 תתן לך את ההנה שאתה מחפש.

אגב - תשאל אם שברולט קרוז טורבו 2012 גם אופציה, אני יודע שיש כמה שאלו עם 0 ק"מ.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

תתחדש, נראה רכב חביב מאוד, אהבתי את התכנון של לוח המחוונים שלהם.

מחכה לסקירה שלך, סע בדרכים טובות.

×
×
  • תוכן חדש...