Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברשותי טויטה יאריס TS 2005

נקנתה לפני כשבוע.

עכשיו לשאלה.

מידת הצמיגים היא 185/55/15

צריך להחליף צמיגים (בדקתי אצל בעל מקצוע שבדק וגם בבדיקה אמרו שצריך), מחיפוש בפורום מצאתי דיון של איתמר מ2010 בדיוק על אותו נושא ובסופו בחר איתמר בצמיג toyo t1r.

עכשיו, מכיוון שזה היה לפני 3 שנים.. יש למישהו הצעות נוספות/חדשות?

התקציב הוא עד 500 ש"ח לצמיג.

תודה לכולם!

חן

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

תתחדש, קנייה מצויינת :wink:

 

על אף שהיום המבחר במידה הנ"ל גדל משמעותית מזה שהיה לפני 3 שנים (תודות לאלפי מאזדה 3 שהציפו את השוק), מבחר הצמיגים הספורטיביים לא רב והפרשי המחיר גדולים.

עד 500 ש"ח ה T1R או היוקוהמה S DRIVE יעניקו לך את האחיזה הכי גבוהה לשקל, מחירי שאר הצמיגים הספורטיביים גבוהים במאות שקלים לצמיג, ע"ע הברידג'סטון פוטנזה RE040 שהוא הצמיג המקורי איתו הגיעה היאריס שעולה 600-700 ש"ח לצמיג.

צמיגים שנמצאים דרגה אחת מטה מבחינת אחיזה וביצועים אך יהיו נוחים ושקטים יותר הם הפאלקן 912 או יוקוהמה C DRIVE II. גם כאן יהיה לך עודף מ 500 ש"ח לצמיג ובהחלט יש מקום לשקול אותם.

 

בהצלחה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תתחדש, קנייה מצויינת :wink:

 

על אף שהיום המבחר במידה הנ"ל גדל משמעותית מזה שהיה לפני 3 שנים (תודות לאלפי מאזדה 3 שהציפו את השוק), מבחר הצמיגים הספורטיביים לא רב והפרשי המחיר גדולים.

עד 500 ש"ח ה T1R או היוקוהמה S DRIVE יעניקו לך את האחיזה הכי גבוהה לשקל, מחירי שאר הצמיגים הספורטיביים גבוהים במאות שקלים לצמיג, ע"ע הברידג'סטון פוטנזה RE040 שהוא הצמיג המקורי איתו הגיעה היאריס שעולה 600-700 ש"ח לצמיג.

צמיגים שנמצאים דרגה אחת מטה מבחינת אחיזה וביצועים אך יהיו נוחים ושקטים יותר הם הפאלקן 912 או יוקוהמה C DRIVE II. גם כאן יהיה לך עודף מ 500 ש"ח לצמיג ובהחלט יש מקום לשקול אותם.

 

בהצלחה,

 

איתמר.

איתמר אכן סיכמת ונתת המלצות מעולות כאן :)

קובי

:-)

פורסם
שלום לכולם!

ברשותי טויטה יאריס TS 2005

נקנתה לפני כשבוע.

עכשיו לשאלה.

מידת הצמיגים היא 185/55/15

צריך להחליף צמיגים (בדקתי אצל בעל מקצוע שבדק וגם בבדיקה אמרו שצריך), מחיפוש בפורום מצאתי דיון של איתמר מ2010 בדיוק על אותו נושא ובסופו בחר איתמר בצמיג toyo t1r.

עכשיו, מכיוון שזה היה לפני 3 שנים.. יש למישהו הצעות נוספות/חדשות?

התקציב הוא עד 500 ש"ח לצמיג.

תודה לכולם!

 

שלום וברכה,

אפשר להציע לך במחיר הזה קלבר או טויו. נשמח לעמוד לשרותך. רצוי לדעת מה קוד המהירות של הצמיג.

פורסם

בחרתי בסוף בטויו R1R

יום ראשון מגיע ההזמנה של הצמיגים והם יהיו על הרכב.

שאלה! צריך לעשות כיוון פרונט לאחר החלפת הצמיגים הקדמיים??

איתמר וקובי תודה לכם על העזרה!

חן

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

אתה בטוח שמדובר ב R1R? הצמיג הזה אינו מיוצר במידה 185.55.15 ואין כל דרך חוקית לשנות את מידת הצמיגים של היאריס למידה אחרת.

כיוון פרונט בהחלט מומלץ לאחר החלפת צמיגים ואני ממליץ בחום על המעבדה לרכב בחולון, גם אם זה קצת רחוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה בטוח שמדובר ב R1R? הצמיג הזה אינו מיוצר במידה 185.55.15 ואין כל דרך חוקית לשנות את מידת הצמיגים של היאריס למידה אחרת.

כיוון פרונט בהחלט מומלץ לאחר החלפת צמיגים ואני ממליץ בחום על המעבדה לרכב בחולון, גם אם זה קצת רחוק.

 

איתמר.

 

צודק איתמר טעות שלי, הצמיג המדובר הוא T1R.

ד.א מה אתה אומר על צמיגים של טייפון??

האם תוכל לשלוח לי בפרטי את פרטי המכון?

תודה!

 

אמסטרדם.

חן

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

מעולם לא התעמקתי בצמיגים של טייפון ובטח שלא שמעתי על איזה דגם מוצלח שלהם. ה T1R הוא בחירה מצויינת ליאריס, לחצי אוויר של 35 מקדימה ו 32 מאחורה יבטיחו לך ביצועים מקסימליים עם הצמיגים האלה.

לגבי המעבדה לרכב, יש להם יוזר תחת השם הזה כאן בפורום והכתובת שלהם היא רחוב הסתת 5 (או 6?) בחולון.

 

לגבי השאלה שלך בפורום אודיו, אצלך זה 5+7 ולאחר רכישת המתאם תאלץ לחתוך ולחבר את החוטים שנותנים פיקוד למערכת אל החוטים של המתאם. צור איתי קשר כשתרכוש אותו ואסביר לך מה לעשות.

 

איתמר.

radio.JPG

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מעולם לא התעמקתי בצמיגים של טייפון ובטח שלא שמעתי על איזה דגם מוצלח שלהם. ה T1R הוא בחירה מצויינת ליאריס, לחצי אוויר של 35 מקדימה ו 32 מאחורה יבטיחו לך ביצועים מקסימליים עם הצמיגים האלה.

לגבי המעבדה לרכב, יש להם יוזר תחת השם הזה כאן בפורום והכתובת שלהם היא רחוב הסתת 5 (או 6?) בחולון.

 

לגבי השאלה שלך בפורום אודיו, אצלך זה 5+7 ולאחר רכישת המתאם תאלץ לחתוך ולחבר את החוטים שנותנים פיקוד למערכת אל החוטים של המתאם. צור איתי קשר כשתרכוש אותו ואסביר לך מה לעשות.

 

איתמר.

 

תודה רבה איתמר! סידרת אותי מכל הכיוונים.

אחרי שאני ארכוש את המתאם אני אצור איתך קשר!

שתהיה שבת שלום ושוב תודה רבה!

 

אמסטרדם

חן

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...