Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

הגיע הזמן ואני מוכן לעבור לסט 3 חלקים אקטיבי, המידריינג' המיועד הוא rainbow profi vanadium 4.

הוא והמידבאס של הk2p יוגברו אקטיבית ע"י הjl 4 ערוצים, 150 rms למידבאסים ו-75 rms למידריינג'.

החלטתי שהפיקולו מיותר במערכת 3 חלקים מכיוון שתדרים גבוהים הם לא המומחיות שלו ודווקא בגלל היתרון הגדול שלו שהוא כיסוי טווח גדול של מיד זה יהיה בזבוז להשאיר אותו כשיש מידים יעודיים.

את תפקיד הטוויטר יכסו בינתיים (ואולי ליותר מזה אם החיבור ימצא חן בעיניי) הטוויטרים של הk2p.

להגברתם מצאתי מגברון נחמד מאוד של אודיסון מדגם srx2 שמוציא 65 rms לערוץ.

כל המקהלה הזאת עובדת עם מונו של jl שנותן 1000rms לסאב.

השאלה שלי היא כזאת, בינתיים מחוברים רק שני המגברים של jl על כבל מתח 2 gauge ראשי שבמגברים מתפצל לשני כבלים של 4 gauge.

האם אני יכול למשוך מאותו כבל בעזרת מפצל עוד כבל 4 gauge לאודיסון הקטן או שזה כבר יעמיס יותר מידי על הכבל הראשי?

הפיוז הראשי בערך של 150 amp דרך אגב, ובמצב הקיים אני לא סובל מנפילות מתח או עמעומים גם כשהסאב מוגבר מאוד.

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

בהצלחה בפרוייקט זה דבר ראשון

דבר שני, תנסה לבדוק פה את הנתונים שלך,אני לא חושב שיש צורך להחליף תשתית

http://www.bcae1.com/images/swfs/systemdesignassistant.swf

http://www.bcae1.com/wire.htm

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

תודה על התגובה המהירה, ותודה.

ההתלבטות היא לא אם להחליף חיווט לגמרי אלא, אם להוסיף על הקיים כבל 4 גייג' נוסף רק לאודיסון של הטוויטרים.(שלמען האמת אין לי כח וזמן לזה) או הדרך הקלה שהיא פשוט להביא מפצל ולפצל ל3 המגברים מהכבל הקיים.

פורסם

לדעתי מפצל ל3 מגברים וחיווט של 4 גייג' יהיה מספיק. תנסה להעריך צרכה של מגברים שלך.

בלינק שלי אתה יכול להעריך זאת די בקלות. ולנתון שלהם לתת טווח בטחון.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

קצת הסתבכתי עם הקישור שם כי לא מצאתי איפה אפשר לקבוע כמה עוביים שונים לכבל ודברים כאלה.

יש רק אופציה לעובי כבל אחד.

לפי החישוב שם לכבל 2 גייג' לאורך כל המערכת (יכול להיות שזה פשוט מה שאני צריך לחשב לפיו) ישנה אפשרות להגביר עד כ1700+ rms ככה שיש לי גם עוד מרווח בטחון נחמד.

השאלה אם ככה אני צריך להתחשב בזה.

פורסם

אתה בוחר שם סוג המגבר AB או D) עבור כל מגבר,הספק מקסימלי של כל מגבר, בוחר אורך הקבל הראשי ולוחץ הכנם, הוא אומר לך מה העובי של קבלים אתה צריך

לדוגמה אצלי

מוני JL500,1 CLASS ג 500וואט

מגבר של nakamichi 1004 50rms per chenal' total, 200rms ,CLASS AB

מגבר של DIAMOND 300RMS, CLASS AB

אני לקחתי הספקי מקסימליים האפשריים

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אוקיי, נכנסתי מקודם פעמיים לאותו קישור ולא שמתי לב לשני.

מסתמן שאפשר להשאיר את החיווט הנוכחי ואפילו להוריד בעובי לאחר הפיצול.

מה שכן רשום שיש צורך להעלות את ערך הפיוז למינימום 175.

תודה רבה על העזרה!:-o

פורסם

דעתי האישית - תריץ עוד כבל 2 גייג׳ או שתשדרג כבר ל0 גייג׳.

175 אמפר זה לא צחוק ולא משחק. גם בצריכה ממושכת של כ70-100 אמפר לא הייתי סומך על כבל 2 גייג׳ שלא נדבר על 4 גייג׳.

ראיתי יותר מידי מקרים של המסת בתי פיוזים וכבלים שרופים.

לך על הבטוח. גדול יותר לא מזיק ואף מועיל כשאובדן אנרגיה בכבל תהיה נמוכה יותר.

שדרוג שלושת הגדולים גם מומלץ וכן גם ההארקות לשלדה של המצבר, אלטרנטור ומגברים. יותר = יותר טוב.

 

בהצלחה,

דיוויד

פורסם

דוויד, מדובר פה על צרכה מקסימלי וממש לא חושב שהוא יגיע לצרכה כזאת. קבל 2 גייג' טוב מעביר עד 200 אמפר.

אז בצרכה מקסימלית של 175 אמפר לא חושב שצריך להיליף או להוסיף קבל.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה הקיט שיש לי כרגע :

http://www.sonicelectronix.com/item_29469_JL-Audio-XD-PCS2-2B.html

במפגש האחרון ראיתי כבל 0 גייג׳ של סאונדסטרים והוא נראה בגדול של ה2 גייג׳ שלי להשוואה.

כמו שאמרתי המצב כרגע טוב מאוד אין נפילות או עמעומי אורות.

דיוויד המגבר שמצטרף הוא מיניאטורי, אני מאמין שראית אותו במפגש צפון שהייתם, נראה לי ש2 גייג׳ בשבילו לבד זה אוברקיל רציני, אפילו 4.

ישראל, לידכם כולם נראים כאילו לא מגבירים הרבה:lol: אבל מבין חברי הצפון דווקא אני כן שמוע חזק.

×
×
  • תוכן חדש...