Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם ידוע לכם על התחממות במנועי TSI וצריכת שמן גבוהה לסקודה ייטי?

פיז'ו 206 1.4 ידני 2001...צרפתיה נדירה

סדוקה יטי 2012 ..לאשה

פורסם

כבר שאלת את השאלה הזו בעבר בהתלבטות שלך בין היטי לטיגואן. אם אתה כל הזמן חושש מבעיה במנועי TSI אולי תקנה רכב אחר? למיטב ידיעתי אין בעיות התחממות עם מנועי TSI אך יש צריכת שמן טבעית שנובעת מעצם היות המנוע מוגדש - כן, מנועי טורבו אוכלים קצת שמן - כולם!

We are the Human Race

פורסם

עדיין לא רכשתי את הרכב ,אני מברר כי התקשרתי למוכר שאמר כי הרכב התחמם לו ואכל שמן בהתחלה (סקודה יטי 2011)

האם בעיה מוכר ? מדוע זה קורה ?

פיז'ו 206 1.4 ידני 2001...צרפתיה נדירה

סדוקה יטי 2012 ..לאשה

פורסם
כבר שאלת את השאלה הזו בעבר בהתלבטות שלך בין היטי לטיגואן. אם אתה כל הזמן חושש מבעיה במנועי TSI אולי תקנה רכב אחר? למיטב ידיעתי אין בעיות התחממות עם מנועי TSI אך יש צריכת שמן טבעית שנובעת מעצם היות המנוע מוגדש - כן, מנועי טורבו אוכלים קצת שמן - כולם!

 

דניאל,

 

כפי שהבנת כבר אכן בחרתי בייטי

ולא ממש אין לי חששות ממנועי TSI קיבלתי המון המלצות עליהם ויש לנו בחברה סקודה רומסטר חדשה עם מנוע כזה שתענוג לנסוע ברכב שכזה ..אבל מכיוון שאין לי ידע על איך מנועים אלה מתנהגים חשוב לי לברר האם קיימות "מחלות" מסויימות שלהם צריך לתת דגש לפני קנייה

מתשובתך אני מבין שכל מנועי TSI עקב היותם מוגדשים אוכלים שמן ..אוקיי אחלה

האם גם הרכב מתחמם עקב כך ? והאם התופעה מסתדרת ? האם זה משהו מוכר ?

 

לתשובתך אודה

פיז'ו 206 1.4 ידני 2001...צרפתיה נדירה

סדוקה יטי 2012 ..לאשה

פורסם
דניאל,

 

כפי שהבנת כבר אכן בחרתי בייטי

ולא ממש אין לי חששות ממנועי TSI קיבלתי המון המלצות עליהם ויש לנו בחברה סקודה רומסטר חדשה עם מנוע כזה שתענוג לנסוע ברכב שכזה ..אבל מכיוון שאין לי ידע על איך מנועים אלה מתנהגים חשוב לי לברר האם קיימות "מחלות" מסויימות שלהם צריך לתת דגש לפני קנייה

מתשובתך אני מבין שכל מנועי TSI עקב היותם מוגדשים אוכלים שמן ..אוקיי אחלה

האם גם הרכב מתחמם עקב כך ? והאם התופעה מסתדרת ? האם זה משהו מוכר ?

 

לתשובתך אודה

מנסיון במנועי 1200 לאחר ההרצה יש צריכת שמן מסערית עד לא נמדדת, בנוגע להיתחממות אין שום סיבה לרכב להיתחמם ואין לזה קשר לטורבו.

how it's like to drive :twisted:

פורסם

מנסיון אישי:

יש לי יטי חדשה עם 15000 קילומטר.

לשמחתי לא נצרכה אפילו טיפה אחת של שמן.

 

רוב הנסיעות שלי הם בפקקים בגוש דן.

הנסיעות האחרות הם טיולים ארוכים לצפון האהוב עליי.

גם לי סיפרו סיפורי זוועה, רצתי וקניתי ליטר שמן דבר ראשון.

כנראה מדובר בעורבא פרח.

Kia Niro 2017

פורסם

לי הייתה יטי מבציר 12' למשך שבעה חודשים.. בדקתי בסך הכל שמן משהו כמו 4 פעמים ובכל הפעמים היה נראה שהמדיד הראה את אותו הדבר...

 

אולי עניין של אופי נהיגה..

פורסם

צריכת שמן בתחילת הדרך יכולה להיות. תלוי מנוע ואופי נהיגה. התחממות - ממש לא. הייתי חושב פעמיים אם לרכוש רכב חדש יחסית, שעבר התחממות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אפשר לשאול למה הייתה לך יטי ? האם יש סיבה ספציפית למה מכרת ? בעיות טכניות ?

הוא מכר את הרכב לחברת הביטוח- כלומר הרכב הושבת עקב תאונה

how it's like to drive :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...