Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ,באיביזה שלי הבחנתי שהאורות הראשיים והאורות ערפל קדמיים נדלקים יחדמבלי שאני מושך את הכפתור החוצה ((כך נדלקים האורות ערפל קדמיים,משיכה נוספת מדליקה אורות ערפל אחוריים). הבעיה בכפתור ועלות הכפתור יקרה,בכל אופן אני מעונין לחבא את אורות הערפל הקדמיים לאחוריים ובכך ליצור מצב שרק על ידי משיכה כפולה של הכפתור הם ידלקו יחד עם האחוריים.

1

איך אני מפרק את הכפתור החוצה? פירקתי את הפאנל. שמסביב אבל הכפתור המדובר הוא לא חלק ממנו ,איך אני מוציא אותו?

תודה לכולם

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

קצת בעייתי מבחינת החוק כי אם אני לא טועה צריך להיות מתג נפרד לאורות ערפל קדמיים ולאורות ערפל אחוריים ולא באותו המתג שניהם... ככה שיש לך אופציה להדליק רק את הקדמיים אם אתה רוצה...

פורסם

1. סובב את הכפתור למצב '0'.

2. דחוף את הכפתור במעט כוח כלפי פנים ובו זמנית סובב אותו מעט ימינה והחזק אותו במצב זה.

3. משוך את הפתור יחד עם המפסק החוצה (כלפייך) ולאחר מכן נתק את הקונקטור שנמצא מאחורי המפסק.

 

זהו...

איזה כייף לי :)

פורסם

עדכון ,פירקתי את הכפתור בדיוק כמו שמרק אמר היתתה שם בעיה שהוא היה חופשי,השגתי כפתור כזה של איביזה 02 והחלפתי רק את הראש של המתג והעסק עובד יופי,כפתור מקורי לאיביזה כזאת עולה בחברה 650 לפני מע''מ .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...