Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ביונדאי I30, הדור החדש. הרכב בן כמה חודשים והיום אחרי כל הגשמים גיליתי ממש שלוליות על רצפת הרכב ומתחת למושבים. לא ראיתי מקור שממנו נכנסים המים. אציין שהרכב עם גג פנורמי בכל שטח הגג.

נסעתי למרכז שירות (הרכב כמובן באחריות) ושם התחילו לבדוק את מקור הנזילה. הם פתחו את הגג הפנורמי והתחילו לשפוך מים על מקום המפגש של גג פנורמי עם שלדת הרכב. איך שהם עשו את זה, ראיתי שכל המים נכנסים לתא הנוסעים מהגג ממש בזרם חזק. המים נכנסו דרך תא משקפיים והמתגים שלידו וזה נשפך על ידית הילוכים, דשבוארד, מושבים וכו'. הערתי להם על זה והם אמרו לי שאין דרך אחרת לבדוק את מקור הנזילה וחוץ מזה, אחרי הבדיקה הם שמים את הרכב בתא ייבוש וכל המים והאדים יצאו מתא הנוסעים.

הם כמובן המומחים והרכב באחריות, אבל כל זה נראה לי ממש מוזר ומדאיג - בכל זאת, הרכב חדש. את הרכב אני אמור לקבל מחר ואני לא יודע באיזה מצב אני אקבל אותו.

מה דעתכם על מה שתיארתי? על מה לשים לב כאשר אני אקבל אותו בחזרה? איך כך הטיפול הזה ישפיע על הרכב בעתיד?

פורסם

בנוסף רציתי לשאול - מאיפה יכולה להיות הנזילה? במוסך אומרים שעד עכשיו לא יכולים למצוא את מקור הבעיה.

המים היו רק על הרצפה ומתחת למושבים.

×
×
  • תוכן חדש...