Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני שבוע ביצעתי החלפת מנוע ומאז דלקה לי נורת אזהרה למנוע.

 

לפני כמה ימים ניגשתי לטסט ושם נמצא כי הרכב מזהם (רמת Co גבוהה מהתקן פי עשר ).

 

הלכתי לבדיקה עם סורק ונמצא כי יש תקלה מסוג "intake air" (צריכת אוויר), חזרתי למוסך ושם התברר כי חיישן טמפרטורת האוויר IAT היה מנותק וכאשר חיברו לי אותו מחדש נעלמה נורת האזהרה.

 

האם חיישן זה קשור לתערובת הדלק והאוויר ובגלל זה ערך הCO היה גבוה פי עשר??

 

או שמומלץ להחליף חיישן חמצן/ממיר קטליטי?

פורסם

האם חיישן זה קשור לתערובת הדלק והאוויר ובגלל זה ערך הCO היה גבוה פי עשר??

נכון.

 

או שמומלץ להחליף חיישן חמצן/ממיר קטליטי?

אם יש לך בעיה של כסף מיותר, אשמח לעזור לך בכך.

 

דני

פורסם

ראשית כל תודה רבה דני.

 

שנית, אני שואל כי לפי סקירה מוקדמת של הודעות בנושא זה בפורום הבנתי כי אין שום קשר בין חיישן הIAT טמפרטורת האוויר לחיישן מסת האוויר אשר מודד את כמות האוויר אשר נכנסת לתערובת.

 

כמו כן נכתב שאין קשר בין חיישן טמפרטורת האוויר להזרקת הדלק.

פורסם
ראשית כל תודה רבה דני.

 

שנית, אני שואל כי לפי סקירה מוקדמת של הודעות בנושא זה בפורום הבנתי כי אין שום קשר בין חיישן הIAT טמפרטורת האוויר לחיישן מסת האוויר אשר מודד את כמות האוויר אשר נכנסת לתערובת.

 

כמו כן נכתב שאין קשר בין חיישן טמפרטורת האוויר להזרקת הדלק.

 

קשור, קשור. אני לא כל-כך מומחה בחיישנים, אבל את "מתאר 2 חיישנים" ובעצם זה חיישן 1.

"מסת אויר חם" היא לא אותה כמות כמו "מסת אויר קר" המחשב לא יודע איך להתנהג כשאין לו נתון של הכמות אויר וכד'. אז הוא מזרים יותר דלק (תערובת עשירה) -על סמך נתונים משאר החיישנים שנוגעים לדבר בכדי שהרכב לא יזייף. התוצאה שיש יותר זיהום אויר ואתה משלם את הדלק.

 

מעבר לכך, לדעתי אחרי שנכשלת בטסט אתה צריך אישור מוסך אז תבקש שהחמודים ששכחו לחבר את החיישן יתנו לך ללא תשלום.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

ראשית, האמנם יש לך מד מאסת אוויר או מד זרימת אוויר? הראשון לא צריך מד חום (מפני שהוא כלול בתוכו באופן עקיף) והשני כן.

 

בכל מקרה, אם יש לך מד חום אוויר נכנס, כנראה שהוא גם מחובר למשהו, כלומר למחשב המנוע, וכנראה שהמחשב גם פועל אחרת בהתאם לקריאה של מד האוויר. כך שאם הוא מנותק, זה משפיע לרעה על התנהגות המנוע.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...