Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו מתכננים לרכוש רכש ומתלבטים בין 2 מכוניות:

מיצובישי לנסר 2006 עם 46,000 ק"מ במחיר של 38,000 ש"ח

סוזוקי ליאנה 2005 עם 75,000 ק"מ במחיר של 33,000 ש"ח

2 המכוניות מפרטי יד ראשונה.

ואנחנו צריכים לקבל החלטה מהירה בנושא.

איזה רכב עדיפה לקנות?

מדובר על רכב שני במשפחה.

תודה.

פורסם

הלאנסר טובה מהליאנה בכל פרמטר.

היא מרווחת,מאובזרת,נוחה ובטוחה יותר.

לליאנה אולי יתרון קל בביצועים, אני מניח שזה לא מה שמעניין את הנהג המשפחתי הממוצע.

מדובר בשני רכבים ברמת אמינות מצויינת.

ניראה שמצאתם מציאות מבחינת הנתונים.

יש לאמת אותם ואז להחליט.

אני הייתי בוחר (וכבר בחרתי...) בלאנסר בלי שום ספק!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הלאנסר טובה מהליאנה בכל פרמטר.

היא מרווחת,מאובזרת,נוחה ובטוחה יותר.

לליאנה אולי יתרון קל בביצועים, אני מניח שזה לא מה שמעניין את הנהג המשפחתי הממוצע.

מדובר בשני רכבים ברמת אמינות מצויינת.

ניראה שמצאתם מציאות מבחינת הנתונים.

יש לאמת אותם ואז להחליט.

אני הייתי בוחר (וכבר בחרתי...) בלאנסר בלי שום ספק!

אני לא יודע איך הלנסר אך בין הליאנה לבין ביצועים אין שום קשר מדובר על רכב כבד ומנוע שלדעתי חלש מידי בשבילו

פורסם

הרכב אינו כבד אבל בהחלט אינו זריז, לפחות בתחילת נסיעה. מנסיון של 4 שנים שבהן נהגתי על ליאנות (גרסת 4 דלתות, מנוע VVT) - בדרך כלל הייתי אחרון ברמזור, אבל כעבור 200 מ' סגרתי את כל הפערים. תיבת ההילוכים המיושנת עושה עבודה מצויינת בעליות של חיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שלום,

אנחנו מתכננים לרכוש רכש ומתלבטים בין 2 מכוניות:

מיצובישי לנסר 2006 עם 46,000 ק"מ במחיר של 38,000 ש"ח

סוזוקי ליאנה 2005 עם 75,000 ק"מ במחיר של 33,000 ש"ח

תודה.

 

הרבה זמן עובר עד שאני רואה מישהו שבאמת מבין מהי הוצאה חכמה על רכב(כשמחפשים שימושיות), אכן אלו לדעתי מבין המכוניות שייתנו הכי הרבה רכב לשקל.

אם התקציב מצוי אז הלאנסר עדיפה בגלל נסועה נמוכה, אם יש לחמשת אלפים השקלים הנותרים שימוש חשוב - אז בוודאי שהליאנה (סטיישן?)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
הרכב אינו כבד אבל בהחלט אינו זריז, לפחות בתחילת נסיעה. מנסיון של 4 שנים שבהן נהגתי על ליאנות (גרסת 4 דלתות, מנוע VVT) - בדרך כלל הייתי אחרון ברמזור, אבל כעבור 200 מ' סגרתי את כל הפערים. תיבת ההילוכים המיושנת עושה עבודה מצויינת בעליות של חיפה.

אולי הסטנדרטים שלך נמוכים משלי בעניין, לחברה שלי יש ליאנה 4 דלתות שנת 2005 , היא מאוד רצתה את הדגם הזה וחיפשנו רק כזה בקנייה שלה , במישור למרות שהוא מאיץ יחסית לאט למכוניות אחרות שאני רגיל אליהם הליאנה בסדר, אבל בעליות כשיוצא לי לנהוג עליה בחיפה אני מרגיש שאני לוחץ יותר על הגז והאוטו מאיץ לאט וגם לא חושב שהוא יכול להגיע למהירות גבוהה בעלייה של פרויד, אני לא מאמץ אותו יותר מידי כי נראה ש 80-90 מספיק לו ואין טעם ללחוץ עוד כי חבל לאמץ סתם את המנוע.

אז כשאני כותב שהרכב כבד אני מתכוון ביחס למנוע שלדעתי הוא כבד וזו התחושה.

הגיר עובד בסדר עושה את העבודה שלו, כמו שמצופה מרכב יפני.

פורסם

מבין שניהם הייתי בוחר במיצובישי.

 

אם אתה מוכן להיות סבלני - הייתי נרשם במגרשים מוכרים, בתקציב הנ"ל תוכל לרכוש מיצובישי בשנתון גבוהה סביב 2008 עם ק"מ יותר גבוהה אבל עם אחריות. עם הרבה סבלנות תגיע אחת עם ק"מ נמוך סביב 60-70K ק"מ.

 

המיצובישי מומלצת, אמינה ונוחה.

לא חסכונית בדלק אבל עם התכנון הוא לא לחרוש איתה את כבישי ישראל, זה לא אמור להוות בעיה.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

×
×
  • תוכן חדש...