Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית עד 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על ההצעות לגבי הביטוח,ההצעה שאני מחכה לה היא מאלמוג סוכנות לביטוח,אצלהם הייתי מבוטח עם ה205GTi.

קו ישר לא בדיוק מעניין אותי,אבל כן חשוב לי רכב זריז,כמו שאמרתי הייתי בעלים של 205 עד לא מזמן...היא וקו ישר לא בדיוק חברים טובים.

נירו תודה על הפירוט בין הדורות של הקליאו,אני חושב שיהיה לי קשה להחליט מבלי לנהוג ולהרגיש למה אני מתחבר יותר.

 

עדן,הסתכלתי על המודעה של המיאטה הכסופה מהצפון,עוד לא דיברתי עם המוכר אבל הק״מ נמוך מאוד(86 אלף),אמור לעורר חשד,בייחוד אם הרכב אצל סוחר?

אני מירושלים אבל אם יש מציאה אני מוכן לנסוע גם לאילת.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי במצב דומה לשלך עד לא מזמן, ובתקציב הנל נכנסים לך מעט מדי רכבים שלא עונים על מה שאתה הכי הרבה מחפש

גולף GTI דור 4, לאון 03-04 (שלא תעיז להתקרב לדגם עם ההאלדקס אנשים אכלו מזה מרורים), קליאו ספורט, GTI6.

 

היחידות שעונות על סעיף ההתנהגות הן הGTI6 והקליאו, אבל מכיון שבדקתי גם GTI6 אני אומר את זה ככה, ההבדל בכח לא משמעותי 167 לעומת 172, אני לא מתיימר להיות נהג מרוצים וקשה לי להצביע על הבדלים מהותיים בין הרכבים מבחינת היגוי ושילדה, אבל בדבר אחד הקליאו מנצחת כל הדרך, איבזור ! ב306 התחושה היא של רכב ישן מכאני שהיית פוגש לפני עשור, ובקליאו האינטרוויו (אני משווה רק לדור 2, אין טעם לחזור אחורה לדור ראשון כשדור 2 נכנסת לו לתקציב) כל כך מפנק ומאובזר שאתה מקבל "הרבה יותר אותו" (שניהן נסחרות בערך באותו המחיר).

 

אני חושב ששוכנעת לחפש קליאו ספורט, יאללה תחזור עם רשמים או טופס בדיקה ונעזור לך להתקדם הלאה :twisted:

 

לגבי עלויות תחזוקה, בוא נסתכל על זה ככה, קרסו חזירים ואין שום עוררין על כך, אבל מהר מאוד אתה מוצא חברים ברחבי UK שתמורה קומישן קטן ימכרו לך בחצי מחיר מקרסו

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
ואל תשכח שבנסיעה רגוע אתה יכול להגיע לתוצאה יפה עם הקליאו, תשאל את אלי, השבוע עשה 16 קילומטר לליטר.

 

16.7 ק"מ לליטר בדיוק, שנבדקו על פני כ-360 ק"מ (לקחתי את מספר הק"מ שעברתי, וחילקתי במספר הליטרים שהרכב צרך), כולל עליות הצפון וכביש נהיגה או שניים :wink:

מי אמר שמכונית נהיגה לא יכולה להיות גם מהנה, וגם חסכונית. 8)

 

אביאל, אני לא יודע אם בדקת עלויות ביטוח עבור הקליאו - חובה ומקיף יהיו דרומה מ-5K.

2012-12-24_14_35_10.jpg

פורסם
תודה על ההצעות לגבי הביטוח,ההצעה שאני מחכה לה היא מאלמוג סוכנות לביטוח,אצלהם הייתי מבוטח עם ה205GTi.

קו ישר לא בדיוק מעניין אותי,אבל כן חשוב לי רכב זריז,כמו שאמרתי הייתי בעלים של 205 עד לא מזמן...היא וקו ישר לא בדיוק חברים טובים.

נירו תודה על הפירוט בין הדורות של הקליאו,אני חושב שיהיה לי קשה להחליט מבלי לנהוג ולהרגיש למה אני מתחבר יותר.

 

עדן,הסתכלתי על המודעה של המיאטה הכסופה מהצפון,עוד לא דיברתי עם המוכר אבל הק״מ נמוך מאוד(86 אלף),אמור לעורר חשד,בייחוד אם הרכב אצל סוחר?

אני מירושלים אבל אם יש מציאה אני מוכן לנסוע גם לאילת.

המיאטה שאתה מדבר עליה אמורה להיות בסדר גמור. המוכר ניסה למכור קרוב לשנה וכנראה התייאש. כמובן שבדיקה במכון מטעמך תגלה לך אילו התקלות/תקלות בנמצא.

פורסם

כשאני דיברתי איתו, הוא אמר שהרכב קיבל מכה בכנף או משהו כזה, התחייב על שילדה. אמר שהוא נותן עוד גג, וגם גמיש במחיר. שווה לבדוק.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

מסתבר שיש 2 מיאטות אצל סוחרים בחיפה,ושניהם עם ק״מ מאוד נמוך.

אני דיברתי עם הסוחר השני.

מצאתי ביטוח זול,נשאר רק לחפש אחרי הכלה המתאימה.

פורסם

אביאל, לא הייתי קונה מיאטה (או כל רכב ספורטיבי אחר, לצורך העניין) מסוחר.

רכבים שכאלה מסוחרים, אמורים להדליק נורה אדומה גדולה.

 

אם נסגרת על המיאטה לצורך העניין, על פניו, יש מיאטה פרטית בלוח בדיוק בקו העליון של המחיר שלך.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה במציאת הכלה המיועדת.

 

אלי.

פורסם
מסתבר שיש 2 מיאטות אצל סוחרים בחיפה,ושניהם עם ק״מ מאוד נמוך.

אני דיברתי עם הסוחר השני.

מצאתי ביטוח זול,נשאר רק לחפש אחרי הכלה המתאימה.

 

זה אותה מיאטה, תסתכל ברקע של התמונה רואים שרשום אוטו סייל בדומה למודעה השניה.

 

יש מצב שביום ראשון אני אהיה באיזור של המגרש, אם אתה רוצה אני יכול לקפוץ להתרשם מהאוטו (למרות שאישית לא הייתי מתקרב למיאטה מסוחר).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

יש קליאו ספורט דור 3 בקרסו טרייד אין ראשון לציון.

יפייפיה אמיתית.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אני חידשתי השבוע ביטוח לקליאו דור 2 שלי,

 

4050~ ש"ח.

 

ואפשר יותר זול, אם משלבים את הגרירה/שמשות במקיף ולא קונים כיסוי מזברה ושות'.

 

יש קליאו ספורט דור 3 בקרסו טרייד אין ראשון לציון.

יפייפיה אמיתית.

יש גם לבנה בכפ"ס.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...