Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

אם כבר יש אשם תורם אז זה נהג הפיג'ו שאילו לא היה דופק ברקס פתאומי (ללא סיבה ובלי להסתכל במראה) אז נהג האאודי היה מצליח בעקיפה שלו.

יש היום גם ביטוחים שמכסים מיליון ו2 מיליון ש"ח, אני לא מאמין שתהיה בעיה כלשהי עם חברת הביטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנהג הפיג'ו דווקא סיבה טובה להאט (ולא מדובר בבלימה חדה) - הקורולה החונה שבלטה חצי מטר לתוך הנתיב שלו. בכל מקרה - נהג האודי לא שמר מרחק (בלשון המעטה, ההתנהגות שלו פרועה לחלוטין) והאשמה רק שלו.

 

משהו שחסר לי - וזה כיון שיש רק מצלמה קדמית ואין אחורית - הוא ידיעה על מעשי הרכב הזהוב שעומד מאחורי הפיג'ו בתחילת הסרטון (רמזור אדום) ונעלם בתחילת התנועה. האם הוא עבר לשמאלי או שמא האודי עקף גם אותו וזגזג בין המכוניות? את זה כנראה לא נדע. יותר מזה, אם האודי התקרב לצלם במהירות מאחור זה יכול להסביר מדוע הוא האיץ, אם כי ההאצה יכולה להיות מוסברת בפשטות על ידי הדרך הפנויה שלפניו.

 

לגבי היקף הביטוח - הספקולציה שלך וזו שלי טובות באותה מידה. אני התיחסתי למצב הדי שגרתי של כיסוי בסדר גודל של 500-600 אש"ח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הביטוחים הסטנדרטיים מכסים כ 500K בפוליסת צד ג', קל לבדוק כי זה מצויין שחור על גבי לבן בפוליסה.

אפשר לבקש להעלות ל 1000K (מליון) או 2000K, לרוב מדובר על תוספת שולית של כמה עשרות שקלים או 100-200 שקלים בשנה עבור הסכומים האלו.

 

עמוד תאורה כזה ***חדש*** כולל עבודה וסידור התשתית אם יהיה צורך סביר להניח שלא יעבור 50K שקלים במקרה הכי גרוע. אם העמוד המקורי תקין ונדרש רק להחליף מנורות עיליות ולהחזירו למצב הקודם, סביר להניח שגם 10-20K שקלים זה מעל ומעבר כולל עבודה.

 

שאר הנזקים מלבד הרכב שלו, לא נראים קטסטרופיים יותר מדי.

 

אבל אם התאונה הייתה קשה יותר עם פגיעות קשות יותר, 500K היה די נמוך בסיטואציה הזו.

 

בכל מקרה, אין סיבה לא לבקש מליון שקלים כיסוי או 2 מליון שקלים כיסוי כי בסה"כ לעולם אין לדעת מה יקרה, שווה חסכון של 100-200 שקלים בשנה? לא.

לא חסר רכבים היום על הכביש, די שגרתיים יחסית שעולים 500K לבדם.

 

 

*** (בעל פוליסה בסיסית של 2 מליון שקלים צד ג' בתור סטנדרט אצל הסוכן, לא משלם על זה תוספת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , משהו שמעניין לגבי הדבר הזה זה איך לעזאזל הרכב התהפך ככה?

 

אתמול אני וחבר מנסים לחשוב ולא מצליחים לחשוב על סיבה מוצדקת פרט לחוקי פיזיקה שאין לנו מושג מה הם...

 

איך רכב מתהפך בצורה כזאת עם בסך הכל התנגשות בישבן של רכב אחר?

 

התיאורה שלי היא שהוא שבר מאוד חזק את ההגה במהירות גבוהה. מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש כמה דפים לאחור, יש סרטון שבו רכב מתהפך באופן דומה מנגיעה קלה ברכב אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה שהפיזו שימשה לו מקפצה , הוא פגע בדופן שלה

 

חברים , משהו שמעניין לגבי הדבר הזה זה איך לעזאזל הרכב התהפך ככה?

 

אתמול אני וחבר מנסים לחשוב ולא מצליחים לחשוב על סיבה מוצדקת פרט לחוקי פיזיקה שאין לנו מושג מה הם...

 

איך רכב מתהפך בצורה כזאת עם בסך הכל התנגשות בישבן של רכב אחר?

 

התיאורה שלי היא שהוא שבר מאוד חזק את ההגה במהירות גבוהה. מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאוריה שלך נכונה, אם הוא לא היה שובר הגה הוא לא היה מתהפך. (עריכה: לו דווקא שובר, במהירות גבוהה גם נגיעה מעט חזקה תספיק. בנוסף, אם הפיג'ו לא היה לוחץ על הברקס אז אאודי היה בסה"כ דוחף אותו, אבל בגלל הבלימה, אכן מסיבות פיזקליות בסופו של דבר הוא התהפך).

נהג האאודי תפס את התזמון הגרוע ביותר, אם היה שובר שנייה קודם הוא היה מספיק לעבור או משפשף את הצלם, אם שנייה לאחר מכן או לא שובר בכלל הוא היה נכנס רק בפיג'ו ובזה נגמר הסיפור..

ביש מזל אבל אם מלכתחילה היה נוהג כמו שצריך הכל היה נמנע.

עריכה אחרונה על ידי KnowsNothing
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה התחילה האש בתחתית הרכב ?

 

[ATTACH=CONFIG]486588[/ATTACH]

 

DSG או TSI, קשה לקבוע בדיוק לפי תמונה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנזקים - להביא בחשבון הרס שלם של האודי ונזקים לפחות לעוד 4 מכוניות (שאין מושג מה חומרתם, וסביר שהיו נזקים גם מהריקושטים של האודי. רואים את הפגוש מתעופף על החזית של הפיג'ו, ולא רואים מה מתעופף לנתיב הנגדי ואולי פוגע בעוד מכוניות) ועמוד התאורה, וזה בהחלט יכול לעבור את החצי מיליון של המקיף - בהנחה שהבחור היה מבוטח.

סתם הערה קטנה,

בהנחה שיש לו ביטוח מקיף, החצי מליון הכוונה נזק לצד ג' בלבד, ז"א לא כולל את האאודי עצמה שמכוסה בנפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , משהו שמעניין לגבי הדבר הזה זה איך לעזאזל הרכב התהפך ככה?

 

אתמול אני וחבר מנסים לחשוב ולא מצליחים לחשוב על סיבה מוצדקת פרט לחוקי פיזיקה שאין לנו מושג מה הם...

 

איך רכב מתהפך בצורה כזאת עם בסך הכל התנגשות בישבן של רכב אחר?

 

התיאורה שלי היא שהוא שבר מאוד חזק את ההגה במהירות גבוהה. מה דעתכם?

 

אתה טועה, מה שקרה פה הוא מגע גלגל לגלגל (רואים את גלגל הפיג'ו עקום אחרי ההתנגשות)

כשגלגל מסתובב פוגע בעוד גלגל מסתובב (או אפילו אחד נייח) אז הגלגל ה"פוגע" מטפס על הגלגל השני בגלל כוחות החיכוך הענקיים שיש במגע בין שני גלגלי גומי.

ויוצא שהרכב הפוגע פשוט קופץ מהרכב הנפגע ומתהפך.

הנה עוד סרטון עם אותה תופעה מהארץ:

יש עוד עשרות ואולי מאות סרטונים מחול שרואים בהם אותו דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי הנהג המצלם מאיץ כדי למנוע מה-A3 לעקוף אותו מימין, ותורם תרומה מסוימת לארוע.

 

לא חושב שנהג שמלבד הנהיגה גם מרוכז בלמידה של שפה יעשה "דווקא" לסובבים אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , משהו שמעניין לגבי הדבר הזה זה איך לעזאזל הרכב התהפך ככה?

 

אתמול אני וחבר מנסים לחשוב ולא מצליחים לחשוב על סיבה מוצדקת פרט לחוקי פיזיקה שאין לנו מושג מה הם...

 

איך רכב מתהפך בצורה כזאת עם בסך הכל התנגשות בישבן של רכב אחר?

 

התיאורה שלי היא שהוא שבר מאוד חזק את ההגה במהירות גבוהה. מה דעתכם?

 

זה קצת פיזיקה (חבל שהברזת מהשיעור) רכב האאודי פגע עם הגלגל הקדמי-ימיני בגלגל האחורי-שמאלי של הרכב הנפגע, החיכוך בין שני הגלגלים בזמן סיבוב גרם לזינוק שראינו בסרטון, לאחר ההתנגשות ניתן לראות איך הסרן של הרכב הנפגע הרוס לגמרי מהפגיעה, גם אם לא נוצר מגע ישיר בין שני הצמיגים, הפגיעה החזקה של הדופן עם הגלגל מספיקה לגרום לזינוק כזה כי כאמור לצמיגים חיכוך די חזק, צמיד מסתובב יעיף בצורה חזקה כל דבר שיבוא לידי מגע עימו, כיוון סיבוב הצמיגים יוכל לעזור להבין כיצד זה נוצר.

עריכה אחרונה על ידי Mikelt89
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני מסתכל יותר על הסרטון ברור לי כמה הנזקים לרכבים הנפגעים קשים. הפיז'ו, למשל, סובל מפגיעה לאורך כל הדופן הימני, הרס הסרן האחורי (ואני מניח שלא מעמ מבנים לידו - סביר שגם פגיעת שלדה) וגם מכות בחזית ובגג משברי האודי שפגעו בו. האדג' נפגע לכל ארכו, והרכב המעופף פגע גם ברכב שמאחוריו, אבל לא ניתן להבחין בפגיעות מנקודת המבט של המצלם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיזו תוסיף גם את הפנס תאורה שנפל עליו..

 

ככל שאני מסתכל יותר על הסרטון ברור לי כמה הנזקים לרכבים הנפגעים קשים. הפיז'ו, למשל, סובל מפגיעה לאורך כל הדופן הימני, הרס הסרן האחורי (ואני מניח שלא מעמ מבנים לידו - סביר שגם פגיעת שלדה) וגם מכות בחזית ובגג משברי האודי שפגעו בו. האדג' נפגע לכל ארכו, והרכב המעופף פגע גם ברכב שמאחוריו, אבל לא ניתן להבחין בפגיעות מנקודת המבט של המצלם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...