Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

מתי התקרבתי אליה?

 

מ-0:07 עד 0:09 אתה קרוב אליה, בעיקר בהתחשב בהפרש המהירות. אם היא היתה מסיבה אזוטרית כלשהי מטילה עוגן - היית פוגע בה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ-0:07 עד 0:09 אתה קרוב אליה, בעיקר בהתחשב בהפרש המהירות. אם היא היתה מסיבה אזוטרית כלשהי מטילה עוגן - היית פוגע בה.

מה? ב07 היא עוברת לנתיב שלי ואז אני בולם וצופר ואני רק מתרחק ממנה.. הדמיון שלך פורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תנוח דעתך. זה לא שאני חושב שאתה איזה עבריין תנועה נתעב וסכנה לציבור. לא אמרתי שאתה התקרבת בכוונה תחילה לנהגת שמלפניך (זו היתה הערה כללית שכוונה למשתמש אחר) אלא ציינתי עובדתית שאתה קרוב אליה למשך כמה שניות.

 

הנהגת מתחילה לעבור נתיב ב-0:06. אחרי כשניה של זמן תגובה, אתה צופר ומעט אחרי זה - מאט. ההאטה מעט מאוחרת ולא מספיק חזקה אז נוצר מצב שבו אתה מעט קרוב אליה למשך כמה שניות. זה הכל.

 

אישית, הייתי מתחיל להאט מעט מוקדם יותר כדי שהרווח ביני לבינה יישאר קצת יותר גדול, וכנראה הייתי מוותר על הצופר. אבל שוב, לא אסון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל שדרוג - תתקין צופר אוויר.

לא יעזור. מניסיון. מבחינתן אתה סתם מרעיש.

 

אגב, גברים לא נוהגים יותר טוב. את הנשים לפחות ניתן לצפות.

בתל אביב בכלל אין לאף אחד אלוהים.

תרבות נהיגה מהגיהינום..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב, אני ממליץ לנהוג בשנז'ן לשם קבלת פרופורציות....

 

צפירה באופן כללי היא לא אמצעי התראה יעיל בארצנו בגלל שהשימוש בה כל כך נפוץ (ולמטרות שאינן להתראה כי אם להוצאת קיטור) שהנהגים עברו דיסנטיזציה לצופרים.

 

עדיף להתמקד בנהיגה ולכל היותר לתת צפצוף קטן איפה שצריך ותו לא.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוכב חמום מוח על BMW, רואה שאני מאותת ומשתלב לשמאלי לעקיפה, אבל במקום לתת לתנועה לזרום, הוא מאיץ, עובר אותי ומנסה להאט אותי, אחר כך עובר לשול ולידי ומסמן לי תנועות מגונות עם הידיים, ושאעצור בצד ללכת איתו מכות.

לאנשים אין חיים תאמינו לי.

 

אתה מסתכל במראה רק לפני העקיפה? לא שמת לב במהלך תחילת העקיפה לזה שאתה נכנס לנתיב שיש בו רוכב שכבר נמצא יחסית קרוב והפרש המהירויות בינכם גדול ?

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסתכל במראה רק לפני העקיפה? לא שמת לב במהלך תחילת העקיפה לזה שאתה נכנס לנתיב שיש בו רוכב שכבר נמצא יחסית קרוב והפרש המהירויות בינכם גדול ?

אני מסתכל במראות כל כמה שניות בלי קשר, הוא התחיל לעבור בערך באותה נקידת זמן שבה הסתכלתי קדימה ועל המראות, ונכנס בין רכבים מה שמנע ממני לשער את המהירות שלו, אבל אגיד את זה פעם נוספת, ברגע שהתחלתי לעבור רואים בבירור שהוא מאיץ בפראות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 סרטונים קצרים מהשבועיים האחרונים..

 

רוכב אופניים נוסע בלילה נגד כיוון התנועה בכיכר..

 

פונה מהנתיב הימני שמאלה..

 

אופנוע שעובר באדום ונכנס לצומת..לא מצליח להבין מה הוא עשה בזה..כמעט מת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, קח את הדברים ברוח טובה.

 

סה''כ תוריד קצת אמוציות ותהיה קצת יותר אדיב / נעים / סלחן לסובבים אותך על הכביש.

 

 

לא לכולם כישורי הנהיגה המדהימים בהם נחנת.

 

קצת יותר עדינות עוד לא הרגה אף אחת. אגרסיביות - דוקא כן.

 

גם אם אתה הצודק הבלעדי בכל אחד ואחד מהסירטונים שהעלת, מכל מקום התמונה העולה היא של נהג ישראלי טיפוסי שנוהגים עם המון לחץ וסטרס ומנסה על הדרך לחנך את כל הנהגים סביבו.

 

 

נ.ב. מעולם לא קרה מקרה שצפירה, קצרה או ארוכה, "חינכה" נהגים. מעולם.

 

נ.ב.2 נשים הן לא מטונפות (ברור לי שהתכוונתי רק לאשה הספציפית הנ''ל, אבל עדיין, זה לא נשמע טוב). הן מקסימום נוהגות קצת פחות טוב מחלק מהגברים. תהיה בטוח שיש הרבה יותר דברים שנשים עושות הרבה יותר טוב ממך וממני ומרוב הגברים. לכן אתה מטונף? לא.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יונדאי ראשונה - עוברת באדום

2. יונדאי שניה - לא בא לנהג לעמוד באדום אז הוא ממשיך ישר מנתיב פניה (רישוי 22-919-11)

3. שברולט - זכות קדימה? מצחיק מאוד (כולל "בלימת דווקא") - רישוי 26-381-32

4. אותו שברולט - חסימת נתיב בשביל להוריד נוסעת

5. עדיין אותו שברולט - מנסה לעשות רברס לתוך כביש בשביל סיבוב (במקרה יש שם מגרש)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, קח את הדברים ברוח טובה.

 

סה''כ תוריד קצת אמוציות ותהיה קצת יותר אדיב / נעים / סלחן לסובבים אותך על הכביש.

 

 

לא לכולם כישורי הנהיגה המדהימים בהם נחנת.

 

קצת יותר עדינות עוד לא הרגה אף אחת. אגרסיביות - דוקא כן.

 

גם אם אתה הצודק הבלעדי בכל אחד ואחד מהסירטונים שהעלת, מכל מקום התמונה העולה היא של נהג ישראלי טיפוסי שנוהגים עם המון לחץ וסטרס ומנסה על הדרך לחנך את כל הנהגים סביבו.

 

 

נ.ב. מעולם לא קרה מקרה שצפירה, קצרה או ארוכה, "חינכה" נהגים. מעולם.

 

נ.ב.2 נשים הן לא מטונפות (ברור לי שהתכוונתי רק לאשה הספציפית הנ''ל, אבל עדיין, זה לא נשמע טוב). הן מקסימום נוהגות קצת פחות טוב מחלק מהגברים. תהיה בטוח שיש הרבה יותר דברים שנשים עושות הרבה יותר טוב ממך וממני ומרוב הגברים. לכן אתה מטונף? לא.

יש דברים בסיסיים בכביש שמי שלא מבצע אותם מבחינתי לא ראוי לשבת מאחורי הגה, כמו לא לסמס בזמן נהיגה עם הראש קבור בתוך המסך.. יש את כל היום בשביל דבריל כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסתכל במראות כל כמה שניות בלי קשר, הוא התחיל לעבור בערך באותה נקידת זמן שבה הסתכלתי קדימה ועל המראות, ונכנס בין רכבים מה שמנע ממני לשער את המהירות שלו, אבל אגיד את זה פעם נוספת, ברגע שהתחלתי לעבור רואים בבירור שהוא מאיץ בפראות.

 

הוא מאיץ בפראות, מסכים. אין ספק שהוא לא נהג טוב. פשוט, לפחות דרך המצלמה (אולי במציאות זה שונה) רואים שממש שברגע שאתה מתחיל לחצות את הקו לתוך הנתיב שלו שיש כבר הפרש מהירויות משמעותי ושהמשך העקיפה תאלץ אותו לבלום (או לעקוף דרך השול כמו שהוא בחר לעשות) - כלומר מצב של כמעט תאונה. לכן זה דורש נסיגה חזרה לנתיב שלך. אידיוט אחר יכול גם לבדוק את הווצאפ בזמן שאתה נכנס לנתיב שלו, אז פשוט נמנעים ממצבים כאלה. ולא בהכרח כי לא מגיע למישהו כזה לעשות תאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מאיץ בפראות, מסכים. אין ספק שהוא לא נהג טוב. פשוט, לפחות דרך המצלמה (אולי במציאות זה שונה) רואים שממש שברגע שאתה מתחיל לחצות את הקו לתוך הנתיב שלו שיש כבר הפרש מהירויות משמעותי ושהמשך העקיפה תאלץ אותו לבלום (או לעקוף דרך השול כמו שהוא בחר לעשות) - כלומר מצב של כמעט תאונה. לכן זה דורש נסיגה חזרה לנתיב שלך. אידיוט אחר יכול גם לבדוק את הווצאפ בזמן שאתה נכנס לנתיב שלו, אז פשוט נמנעים ממצבים כאלה. ולא בהכרח כי לא מגיע למישהו כזה לעשות תאונה.

הייתי כבר במקביל לרכב שלפניי.. בגלל זה צירפתי את הצילום מקדימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יונדאי ראשונה - עוברת באדום

2. יונדאי שניה - לא בא לנהג לעמוד באדום אז הוא ממשיך ישר מנתיב פניה (רישוי 22-919-11)

3. שברולט - זכות קדימה? מצחיק מאוד (כולל "בלימת דווקא") - רישוי 26-381-32

4. אותו שברולט - חסימת נתיב בשביל להוריד נוסעת

5. עדיין אותו שברולט - מנסה לעשות רברס לתוך כביש בשביל סיבוב (במקרה יש שם מגרש)

 

 

נהג המאליבו מתגרה בגורל שלו, כמה טמבל אפשר להיות.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...