Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מקיר את החלקים הבאים ויכול להביא לי חוות דעת עליהם?

 

1.קומפוננט MTX THUNDER 8000 T8652

 

2.סאב וופר ''12 MTX RT 12 AV

 

3.mb quart fx4.100

 

בלי קשר לאלה כבר יש לי מגבר אחד ורמקולים אחוריים...רק חוות דעת על כל אחד מהחלקים האלה בבקשה

פורסם

1.סט ברמה גבוהה של MTX

2.סאב בסיסי טוב של MTX ,אם אין לך מונובלוק אתה צריך את הדגם RT12-04

3.מגבר בסיסי של MBQ ,אותו הייתי מחליף למשהוא טוב יותר אם יש לך תקציב.

 

נב- מה הם שאר רכיבי המערכת שיש לך כרגע.?

רצוי דגמים מדוייקים.

פורסם

אין לי במדוייק אבל שלושת אלה יהיו ביחד כילו כרגע יש לי איזה מגבר של JBL GT משהו עם 4WAY שמחובר לרמקולים אחוריים של ROCKFORD אין לי שמץ מה הדגם אבל אני ישאיר את זה כמו שזה ואת החלקים שבקשתי עליהם חוות דעת אני פשוט רוצה את הרומפוננט והסאב של MTX לשים על המגבר הזה של MBQ אתה יכול להביא לי הערכה גסה של מחיר של שלושתם יחד?

×
×
  • תוכן חדש...