חברס יש לי פאסאט 2003 עם 17 אינצ' ככה קניתי אותה מהיד הקודמת עכשיו ברישיון עדיין עומד 15 אינץ' ויש לי טסט לרכב בחודש הקרוב שלחו לי כבר את הטופס של הרישיון שצריך לשלם בדואר ורשום שם עדיין 15 אינץ' מה לעשות? תודה לעוזרים
אתם מבינים זאת הבעיה כל אחד יגיד משהו אחר זה מתסבך הבעיה שלי זה שאני בלחץ שומע את הקומפוננטים שלי הם חלשים רצח או שככה זה אמור להיות קומפוננט? אני שומע 85% את ה6X9 וטיפה את הקומפוננט אם אני ישים קומפוננט טוב אני ירגיש הבדל עצום נכון?