Jump to content

sergio14

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

הנקודות של sergio14

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חחח סבבה אני יבדוק בכל מקרה נראה מה זה
  2. וואלה מוזר התחלתי נסיעה עכשיו וזה לבד נעלם לי...פולקסווגן
  3. טוב אני יבדוק את זה במוסך אפשר לנעול
  4. אין לי ספר אבל מצאתי עכשיו באינטרנט זה אומר ASR אבל מה היא נדלקה לי בלי קשר עכשיו רבעק מה אני עושה עם זה
  5. לא זה פולקסווגן פאסאט
  6. פתאום ב87000 ק"מ היא נדלקה לי Uploaded with ImageShack.us
  7. חברס יש לי פאסאט 2003 עם 17 אינצ' ככה קניתי אותה מהיד הקודמת עכשיו ברישיון עדיין עומד 15 אינץ' ויש לי טסט לרכב בחודש הקרוב שלחו לי כבר את הטופס של הרישיון שצריך לשלם בדואר ורשום שם עדיין 15 אינץ' מה לעשות? תודה לעוזרים
  8. תודה אחי אני לא יכול לשלוח הודעות פרטיות עדיין כמה הקומפוננט עלו לך שם?
  9. וואלה אין חיה כזאת RAINBOW SAX265.20 לפחות לא באינטרנט מאיפה אני יכול להביא אותם אני גר באשדוד אם זה עוזר
  10. טוב אז החלטתי לחפש את הRAINBOW SAX משקלול של דעות של חברי פורום פה תודה חברס עכשיו רק למצוא כאלה
  11. הבנתי אותך אחי הבעיה שאתה לא יכול לשמוע כל אחד מהם אם הייתה לי אפשרות כזאת אז לא הייתי פה
  12. חחח זה יפתור לי את הבעיה
  13. אתם מבינים זאת הבעיה כל אחד יגיד משהו אחר זה מתסבך הבעיה שלי זה שאני בלחץ שומע את הקומפוננטים שלי הם חלשים רצח או שככה זה אמור להיות קומפוננט? אני שומע 85% את ה6X9 וטיפה את הקומפוננט אם אני ישים קומפוננט טוב אני ירגיש הבדל עצום נכון?
  14. תודה אחי אני יחפש
  15. אתה יכול להגיד לי את הדגם המלה זה מוצא לי מלא דברים שונים מתחת לשם הזה HERTZ Hi Energy
×
×
  • תוכן חדש...