Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים, אני חדש כאן.

יש לי הונדה סיוויק היברידית 2008.

אני לא מבין גדול ברכבים, ועד עכשיו עשיתי את כל הטיפולים במוסך מורשה ,

לא היה פעם שיצאתי משם בלי לשלם פחות מ - 1500ש"ח , היה מקרה ששילמתי גם 3400ש"ח

פשוט נמעס:|

 

החלטתי יותר לא לעשות שם ולחפש מקום אחר , לא מורשה.

אבל מה, אני כבר 2000 ק"מ נוסע אחרי שהייתי אמור לעשות טיפול. (בגלל זה אני מאוד לחוץ למציאת מוסך מוסמך)

הבעיה אחרת. שכל המקומות שהייתי שם לבדוק אם הם יכולים לעשות טיפול לרכב שלי (היברידי)

או......

שהיו אומרים לי שאין להם מושג ברכבים כאלה ולא יצאה להם לעשות עד עכשיו,

או......

שהיו אומרים לי, כן בטח!!! (בגמגומים), וכשהייתי שואל - איזה שמן גיר צריך? לא ידעו (במקרה אני יודע שזה CVT)

 

אז ככה ,

מישהו כאן יודע, איפה יש מוסך שמבין עניין,

אני מיקנעם ועובד בנתניה, ככה שאין לי בעיה עם כל האזורים (יקנעם / חיפה / זיכרון / חדרה / נתניה) וכו...

תודה לכולם

פורסם

לדעתי כדאי לך להמשיך ולטפל ברכב במוסך מורשה. נכון להיום רק מוסכים מורשים מכירים את הרכב ברמה הטובה והגבוהה ביותר ויעברו עוד כמה שנים טובות עד שגם מוסכים כללים יצברו את הנסיון, הכלים והידע הדרוש לטיפול יאות ברכבים היברידיים.

נקודת אור יכולה להיות הקונספט והמקצועיות של רשת המוסכים של בוש, אבל גם כאן הייתי מעדיף לא להיות זה שרץ ראשון לקרב אלא ממתין על הגדר ולראות לאן העסק מתפתח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...