Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מצב

כמה שאלות:

החלפתי פונטו ספייס לפיקנטו הציוד בפונטו היה מגבר גי בי אל 4 ערוצים שני רמקולים קדמיים 6.5 מורל דותק וסאב של פנסוניק

השאלה אם יש מצב לחבר את המורל בפיקנטו או למכור אותם? מעבר לזה מה ההבדל בינם לבין ה4 אינטש מבחינת עוצמה וסאונד?

ועוד משהו זה שאני לא רוצה לפרק את המערכת המקורית אלא רק לחבר לה הגברה אבל איך אני אדע כמה יציאות למגבר יש לה? במערכת הקודמת היה לי שני יציאות וזה התחלק יפה אחד במגבר לסאב ואחד לרמקולים איך ניתן לפתור את זה בלי להחליף מערכת?

ואיזה פיתרון הייתם מציעים לי לשמיעה טובה של בסים אם רמקולים רגילים כי אולי אמכור את הסאב למה זה תופס את כל הבגאז והמורל הם בעיקר מיד ריינג

פורסם

כדי לחבר את הרדיו המקורי אתה צריך מנחת עם יציאות למגבר.

יש הבדל בין 4׳ ל6.5׳ כדי 6.5 , אני שמתי אותם על הדלתות תירא תמונות בפורום ויצא גם יפה וגם טוב יותר מ4׳ שיש בדש בורד.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

6.5 יותר טוב מכל הבחינות לאומת 4

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

סיכוי נמוך מאוד להכניס אותם לדש בורד, אני שמתי סט של 6.5 בדלתות הקידמיות.

יש בדלת מקום פנוי מצד ימין למטה,אך צריך לחתוך פלסטיקה.

העלתי לפורום תמונות תירא אותם ותבין על מה מדובר.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

תודה. ומה לגבי מערכת אני רוצה לחבר את מה שקיים ברכב למגבר

במערכת הקודמת היה לי 2 יציאות למגבר לאחוריים וקדמיים או סאב

איך אני יודע כמה יש בקיה ? זה המערכת המובנית

פורסם

במערכת המובנת אין יציאות למגבר אך אפשר להתקין מנחת ערוצים .

המנחת נותן לך יציאות למגבר, יש מגברים שבאים עם כניסה מתאימה לרדיו מקורי.

שם החיבור הוא hi level יש אותו למגברים כמו הרץ׳ ואודיאוסון.

התוצאה שתקבל מרדיו מקורי זה משהו טוב, מומלץ להחליף את הרדיו.

יש פה חבר פורום שמשתמש עם רדיו קיים ואומר שזה סביר.אך בזמן הקרוב הוא מתכנן להחליפו.

חבר שלי לדוגמא החליף את הרדיו. אז כך בחשבון אם שווה ליקנות מנחת או רדיו ופלסטיקה ולקבל תמורה טובה יותר.

מנחת נורמלי עולה מ200-800 ש״ח,פלסטיקה יקרה ,עולה איזה 500 ש״ח.

ראיתי תקבלה של היבואן,אולי תצליח למצוא יותר זול.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

מצד אחד רשמת שהתוצאה מהרדיו המקורי תהיה משהו טוב ומצד שני אתה ממליץ להחליף אז קצת בלבלת אותי

ואיזה אפשרויות בכלל קיימות לי בשביל קיה פיקנטו

פורסם

סליחה טעות התוצאה ממקורי תהייה פחות טובה, ולא עדיפה.

מה אתה מתכוון באפשריות? הסברתי לך את הרוב בשרשור הזה .

אתה יכול ליקרוא בפרום וליראות לבד מה בעד ומה נגד .

ואם יש לך שאלות אז שהיו ממוקדות.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

לא שאלתי נכון..

כאילו אם אתה אומר שאני לא אשמע טוב שזה מהמערכת המקורית אז השאלה הייתה איזה אפשרויות יש?

כי להתקין מערכת אחרת זה נראה לי קצת יקר+

פורסם

יש לך 2 אפשרויות:

1)להישאר אם רדיו מקורי ותוצאה סבירה שאולי היא מספקת את הרצונות שלך.

2)להחליף פלסטיקה לרדיו רגיל + רדיו דיסק נורמלי(משהו טוב ולא מקורי) ותוצאה טובה.

אך זה יקר , פה אתה צריך להחליט כסף לאומת איכות וכל השאר.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

אוקי החלתטי לחבר מערכת של סוני שיש לי אבל בפיקנטו זה יצריך החלפת פלסטיק מישהו יודע כמה זה אמור לעלות?

ובנוסף אם יש אפשרות להתקים 6.5 בדלתות אחוריות בפיקנטו?

פורסם

פלסטיקה 500-+ .

מידה המקורית בדלת האחורית 5.25 אז יש סיכוי.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

×
×
  • תוכן חדש...