Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לטעמי המחיר גבוהה מידיי לDA, בשביל ווקס פעם בכמה חודשים זה כבר יקר מידיי, או שאני אעשה ידנית כמו עד היום או שבעל מקצוע.

 

פוליש וווקס בלי פלסטלינה עולה אצל פחח רכב מקצועי משהו כמו 200-300 למיטב זיכרוני (פעם אחרונה הייתה לפני כמה שנים)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איתי שיש לו בלוג נפלא על עולם הדיטיילינג מוכר את המכונה שלו שהיא בת שנה בערך והיא במצב טוב, אני ממליץ לך לבדוק.

ייתכן ומדובר במציאה.

http://ildetailing.wordpress.com/2012/11/30/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94/

 

הבחור מדבר על סכום של עד 500 שקל ואתה מפנה אותו למחיר גבוה פי 3...?

פורסם

זה מה שנקרא לשים לב לפרטים :wink: ...

חלק מהדיטיילרים המובחרים שהומלצו כאן מדברים בלי להתבייש על מחירים של 600-700-800 שקלים על טיפול פוליש שזה לדעתי קפיצה מעל הפופיק ללקוח הממוצע כך שכנראה אין מנוס מקניית מכונה פשוטה או משומשת במחיר סביר(עכשיו לך תמצא..) ללמוד טוב את הנושא ולעבוד בצורה נכונה(קצת תפילות יעזרו גם ).

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
הבחור מדבר על סכום של עד 500 שקל ואתה מפנה אותו למחיר גבוה פי 3...?

 

שים לב שסך המוצרים עולים בערך פי 3

אם הייתי הבחור הייתי מבקש לדעת מה מחיר המכונה בלבד ללא התוספות ואז אני מניח שהמחיר היה יורד בהרבה ( ואולי עדיין לא מגיע ל 500, אני לא יודע)

 

ההפנייה שלי נועדה לעזור, והתגובה שלך נועדה.. האמת שלא ברור מה מטרתה..

על הדרך אתה יכול להסביר גם לבחור שהסיכוי שהוא ימצא מכונה טובה בסכום של 500 ש"ח הוא אפסי ( למעט המכונה של יונדאי )

ולכן יכול להיות שקניית מכונה טובה יד שנייה במחיר כזה היא אפשרות טובה ( שיקול כלכלי של הבחור )

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יש ברשותי מלטשת שעובדת על לחץ אוויר... עם ווסת לחץ (זרימת אוויר)

היא da למיטב ידיעתי, לא מסתובבת ישר אלא "רוקדת"

התחתית שלה סקווטש כך שאפשר להחליף פדים.

 

השאלה אם היא יכולה להיות מתאימה או בשום אופן לא?

צירפתי תמונה דומה.

 

Untitled-1-7-88.jpg

VW Scirocco TSI - DSG

פורסם
זה מה שנקרא לשים לב לפרטים :wink: ...

חלק מהדיטיילרים המובחרים שהומלצו כאן מדברים בלי להתבייש על מחירים של 600-700-800 שקלים על טיפול פוליש שזה לדעתי קפיצה מעל הפופיק ללקוח הממוצע כך שכנראה אין מנוס מקניית מכונה פשוטה או משומשת במחיר סביר(עכשיו לך תמצא..) ללמוד טוב את הנושא ולעבוד בצורה נכונה(קצת תפילות יעזרו גם ).

 

בלי להתבייש? כנראה שמעולם לא עשית פוליש עם מכונה. מעבר לנושא של החומרים/ציוד - זה פשוט המון עבודה. אין פלא שרוב הדיטיילרים בחו"ל עובדים על רכבים לפעמים שבוע שלם (תלוי בפרפקציוניזם ובעבודה). רק מכשיר למדידת צבע עולה משהו כמו 2500-3000 ש"ח.

 

יש ברשותי מלטשת שעובדת על לחץ אוויר... עם ווסת לחץ (זרימת אוויר)

היא da למיטב ידיעתי, לא מסתובבת ישר אלא "רוקדת"

התחתית שלה סקווטש כך שאפשר להחליף פדים.

 

השאלה אם היא יכולה להיות מתאימה או בשום אופן לא?

 

קח פד פוליש שלא גס במיוחד ותנסה במקום נקודתי. תתחיל מלחץ נמוך ותראה את התוצאות.

 

המכונה מיועדת יותר לפולישת גם למי שייש מכונה מומלץ את הווקס לעשות ידני.

 

יש ויש. אוטמים שקשה למרוח ולהסיר אותם יהיה קל יותר עם מכונה מאשר ביד. לעומת זאת יש כאלה כגון OPTI SEAL שמן הסתם עדיף ביד.

פורסם

לדעתי סכומים שכאלה הם מנופחים ומוגזמים.אני מודע לכך שהעבודה לא קלה ודורשת מיומנות וגם הוצאות (גם אם חלקם חד פעמיות כמו מכונה טובה ומכשיר מדידת צבע) כמו חומרים. אני מאמין שמחיר החומרים לבעל עסק הוא הרבה פחות ממה שצרכן פרטי ישלם (כמו בכל תחום).

כנראה שמספיקה לבעלי העסקים האלה כמות הלקוחות שיש להם אחרת המחירים היו יורדים-לדעתי יש ממה לרדת אבל כמעט תמיד יש מי שישלם..כשהתחום הזה יתפתח פה ותהייה תחרות אמיתית אז מגע הקסם של דיטיילר מקצוען יהיה זמין גם ללא "טחונים" שבייננו.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
לדעתי סכומים שכאלה הם מנופחים ומוגזמים.אני מודע לכך שהעבודה לא קלה ודורשת מיומנות וגם הוצאות (גם אם חלקם חד פעמיות כמו מכונה טובה ומכשיר מדידת צבע) כמו חומרים. אני מאמין שמחיר החומרים לבעל עסק הוא הרבה פחות ממה שצרכן פרטי ישלם (כמו בכל תחום).

כנראה שמספיקה לבעלי העסקים האלה כמות הלקוחות שיש להם אחרת המחירים היו יורדים-לדעתי יש ממה לרדת אבל כמעט תמיד יש מי שישלם..כשהתחום הזה יתפתח פה ותהייה תחרות אמיתית אז מגע הקסם של דיטיילר מקצוען יהיה זמין גם ללא "טחונים" שבייננו.

 

בשביל אנשים כמוך, שמאמינים ש600 ש"ח מסכנים הם הרבה יותר ממה שדיטיילר טוב צריך לקחת, יש את החברה מנצרת, כפר כנא, ואיזורי תעשייה נידחים שעושים פוליש וקס ב50 שקל.

חבר שלי, שהוא אגב חבר בפורום, עשה לרכב החדש שלו טיפול כזה ויצא עם רכב מלא בהולוגרמות. אם זה היה קורה אצלי, כבר הייתי צובע את הרכב מחדש. אוי, מה שקרה לו.

דיטיילינג עשוי להגיע למעל יום שלם, תלוי בהעדפת הדורש לגבי רמת הדיטיילינג. 600 שקל לדיטיילינג סביר הוא לדעתי אף נמוך.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
בשביל אנשים כמוך, שמאמינים ש600 ש"ח מסכנים הם הרבה יותר ממה שדיטיילר טוב צריך לקחת, יש את החברה מנצרת, כפר כנא, ואיזורי תעשייה נידחים שעושים פוליש וקס ב50 שקל.

חבר שלי, שהוא אגב חבר בפורום, עשה לרכב החדש שלו טיפול כזה ויצא עם רכב מלא בהולוגרמות. אם זה היה קורה אצלי, כבר הייתי צובע את הרכב מחדש. אוי, מה שקרה לו.

דיטיילינג עשוי להגיע למעל יום שלם, תלוי בהעדפת הדורש לגבי רמת הדיטיילינג. 600 שקל לדיטיילינג סביר הוא לדעתי אף נמוך.

 

מה זה בשביל אנשים כמוך?אנשים שלא עושים האפצ'י ויוצא להם 600-800 שקלים מתחת לאף? אתה בכלל מכיר אותי שאתה תוקף אותי באופן אישי?

אני חושב ש 600-800 שקלים לדיטיילינג (חיצוני בלבד) זה סכום גבוה,בשביל זה מדברים פה ומתייעצים ואחר כך מחליטים.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
אתה חושב באמת שהוא יודע מה זה הולוגרמות?

 

כמות הרכבים עם ההולוגרמות שאני רואה על הכביש היא פשוט מזעזעת.

 

וכן אני יודע מה זה הולוגרמות. החוכמה והידע לא נמצאים רק אצלך.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
מה זה בשביל אנשים כמוך?אנשים שלא עושים האפצ'י ויוצא להם 600-800 שקלים מתחת לאף? אתה בכלל מכיר אותי שאתה תוקף אותי באופן אישי?

אני חושב ש 600-800 שקלים לדיטיילינג (חיצוני בלבד) זה סכום גבוה,בשביל זה מדברים פה ומתייעצים ואחר כך מחליטים.

אני חושב שסכום כזה הוא סביר בהחלט בשביל דיטייל ברמה גבוהה. למוסך אתה משלם 270-280 ש"ח לשעה ולדיטיילר מגיע שכר מינימום? דיטייל זול יביא אותך לתוצאות בהתאם. אתה רוצה דיטייל איכותי? תשלם.

 

בנוסף, מי אמר שמגיע לך שירות דיטייל בכלל? זה זכות בסיסית של האדם? לא, זה שירות וזה תחביב. מבחינה פונקציונלית זה לא ישנה את ההתנהגות של הרכב שלך. אני עשיתי לרכב שלי בקושי חצי פוליש עם מכונה, זה לקח לי מלא זמן ואפילו חיפפתי בחלק מהקטעים כי כבר כאב לי הגב. בשביל משהו שעושים אותו פעם בשנה-שנתיים אני פשוט לא מבין על מה אתה מתלונן.

פורסם

אתה לא מבין על מה אני מתלונן ואני לא מבין על מה אתה מתנפח. ציינתי עובדה שהמחיר הזה הוא יקר לטעמי ובגלל זה אני בודק פתרונות אחרים..מה זה קשור בכלל למגיע או לא מגיע? לא ביקשתי ולא דרשתי שום דבר,בטח שלא בחינם.

אם אתה יכול להוציא סכומים כאלה על דיטייל חיצוני אז בכיף.אני לא יכול גם אם ממש רוצה..סדרי העדיפויות שלי שונים משלך.

אם כואב לך הגב אחרי פוליש לחצי אוטו כדאי לחזק את הגב בחדר כושר ולאכול קצת יותר בריא..ככה תהייה יותר חזק.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]


×
×
  • תוכן חדש...