Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בסקודה פאביה.

 

בצהריים הטענתי את הפלאפון ואחריו ה GPS.

 

עכשיו אני רואה ששום מטען (2 סוגי פלאפונים,עוד אחד בשביל ה GPS) לא פועל ברכב.

 

ניסיתי גם ברכב של אבי וגם שם הם לא פועלים מה שגורם לי לחשוב שהמצת אצלי איכשהו טיגן אותם :shock:

 

מה שעוד יותר מוזר שלא היה שום עשן\ריח\גיץ כלשהו שמלמד על התקן ברכב שהלך\נשרף בצורה כלשהי (גם בלוח שעונים אין שום אינדקציה בצורת נורה או משהו בסגנון)

 

מה קורה כאן?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

קודם כל תבדוק ברכב שלך את הפיוז של המצת אם אתה יודע איפה מיקומו לפי ספר הרכב או שירטוט על מכסה קופסת

הפיוזים במידה והפיוז אכן תקין יכול מאוד להיות שהמטענים נשרפו זה גם יכול לקרות.

בהצלחה

פורסם

בדקתי עם חבר והכל עובד אצלו ואצלי לא - הלך פיוז כלשהו (אם היה לי מכשור הייתי בודק עכשיו איזה)

 

תודה בכל זאת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

איזה מכשור צריך בישביל לבדוק פיוז? קח את הספר של האוטו תראה איפה הפיוזים ומה המספר של הפיוז מצית תחליף ותהיה בריא צדיק!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי,

 

קרה לי אותו מקרה בדיוק לפני כשבוע, המצת הפסיק לעבוד ואחריו גם דיבורית ה-bluetooth.

 

קפצתי למוסך שמתעסק במולטימדיה והתקנות של מערכות ודיבוריות.

 

הוא פתח את קופסת הפיוזים (נמצאת מתחת לגלגל ההגה), ומצא כי ישנו פיוז 15 אמפר שרוף.

 

לאחר ההחלפה, הכל חזר לעבוד כשורה.

 

לפי דעתי, זו הבעיה גם אצלך, לך למוסך, תוך 5 דקות אתה בחוץ (לא כולל זמן ההמתנה למתקין :-)) ואם יש לך ידיים טובות, אפשר גם להחליף לבד, זה לא מסובך.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...