Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז היום רישמית התחלנו לעבוד על סבטלנה שלנו רום סטיישן 1301 מבציר 81

התוכניות שלנו לגבי סבטלנה קצת שונות (נקבל בחום כל הערה ) אבל ככה אופק בחר וזו הדרך לצרף את אחיו

הגדול ממנו בשנה תכירו את יניר :roll:

סבטלנה לא תשופץ לפי המקור! אבל נשמור על אופיה כיצירת מופת ישראלית .

(אני מכיר הרבה סבטלנות שנולדו שחורות ועם פרונט פשוט והפכו במרוצת השנים לבלונדות עם פרונט ספיישל):wink:

אז ככה

חישוקי מגנזיום היא כבר קיבלה ! והיום התחלנו לשפץ חלקים מכניים בגלל שהבקאקס תפוס(כנראה רפידות).

הוחלט לשפץ בקאקס חלופי ולהחליפו קומפלט (ככה יעשה במרבית החלקים).

הנה קצת תמונות לתזכורת

 

1. איך מצאנו

2. חישוקים

3. ספויילר

4.בקאקס ספייר

תחילת עבודות

 

רענן/אופק/יניר

 

[ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]047.JPG[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

013.JPG

025.JPG

036.JPG

014.JPG

019.JPG

045.JPG

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שם יפה ! אהבתי !

אני בטוח שהיא תראה יפה ומעניינת אפילו יותר מכרמלה ....

 

דני, עדיף שלא תשאל מאיפה השם הזה הגיע ו... רענן! דירבאלק לכתוב את זה בפורום הפתוח, אם אתה מבין למה אני מתכוון... :wink:

יש כאן ילדים...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
זה כנראה מה שנקרא "אוטו מהניילונים" 8)

 

 

טואווב

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

אין לי בעיה לא מקורי ואפילו אני מעדיף לרוב אבל יש לא מקורי ובטוב טעם ויש מכוער.

לגבי הג'אנטים, יכולתם לעשות בחירה קצת יותר יפה אבל נגיד... הספוילר מחריד, זה יראה כמו אוטו משופר מאוטודיפו בשני גרוש ואני בטוח שזה לא המראה שאתם מנסים להגיע אליו.

 

מראה יפה יכול להיות ג'אנט יותר גדול משהו כמו 17' והנמכה לאוטו, יראה קרבי ואלגנטי הרבה יותר.

והנה דוגמא פלוס מינוס, מראה דיי מקורי אבל לא נראה כמו המקור לחלוטין.

122-1.jpg

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הסבלנות משתלמת!!

 

אין לי בעיה לא מקורי ואפילו אני מעדיף לרוב אבל יש לא מקורי ובטוב טעם ויש מכוער.

לגבי הג'אנטים, יכולתם לעשות בחירה קצת יותר יפה אבל נגיד... הספוילר מחריד, זה יראה כמו אוטו משופר מאוטודיפו בשני גרוש ואני בטוח שזה לא המראה שאתם מנסים להגיע אליו.

 

מראה יפה יכול להיות ג'אנט יותר גדול משהו כמו 17' והנמכה לאוטו, יראה קרבי ואלגנטי הרבה יותר.

והנה דוגמא פלוס מינוס, מראה דיי מקורי אבל לא נראה כמו המקור לחלוטין.

122-1.jpg

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

פורסם
הוצאת לי את המילים מהפה

מראה לי רעיון חולה!

גם לשתול לה איזה קוזי

 

גם לתגובות מעודדות מסוג זה ציפינו

אני יעשה כל מה שהבנים שלי יבקשו באוטו גם עם זה יהיה מכוער!

זה שלהם! בא לנו לפרסם את זה ! וזה בסדר אם לא כולם יאהבו

רק שימרו על שיח תרבותי ולא מתנשא (מקרה שירשור קמרו) והחיים יהיו יותר מעניינים.

אנחנו ממשיכים :lol:.

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

פורסם

בשירשור קאמרו לא היה שום התנשאות

היה תגובה בהתאם למה שנראה בתמונות!

אי אפשר לשבת כמו לול תרנגולות ולקרקר קומפלימנטים איפה שהמקרה רחוק מלהיות בגדר קרוב לשיפוץ, את האמת זה סופר צבוע.

פרגון צריך לבוא שצריך.

עובדה הרעיון של לעשות קאסטום מהרום זה אחלה רעיון נקודה, נקווה שהביצוע יהיה בהתאם.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
דני, עדיף שלא תשאל מאיפה השם הזה הגיע ו... רענן! דירבאלק לכתוב את זה בפורום הפתוח, אם אתה מבין למה אני מתכוון... :wink:

יש כאן ילדים...

 

ה ב נ ת י ......

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !


×
×
  • תוכן חדש...