Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ברשותי פיג'ו 206XS עם עדשות אינג'ל איז וברצוני להתקין קסנון 6000K לרכב, וויתרתי על 8000K בכדי להימנע ממפגשים מיותרים עם שוטרים.

אני אשמח לקבל מכם המלצה לקיט קסנון איכותי, שלא ישרף לי לאחר שבוע. אני מעדיף לשלם קצת יותר אבל לקבל מוצר איכותי.

האם מומלץ להזמין מאיבי? אני לא רוצה לרכוש קסנון מזויף.

 

תודה מראש.

Peugeot 206XS

פורסם

אם יש לך אופציה להזמין מחו"ל,אני ממליץ לך על Morimoto Elite בגוון של 4300K..

זה אחד הסטים הכי איכותיים שקיימים לקסנון הוא עולה קצת יותר (135$) ממה שמוכרים בד"כ באיביי

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

שאלה מעניינת,

 

אם מיבאים את הערכה בחלקים, כלומר משלוח נפרד לבלסטר ומשלוח נפרד לנורות, האם במקרה זה זה יעבור את המכס ללא בעיות?

 

לדעתי נורות אין שום בעיה, בדיוק כמו כל נורה אחרת.

לגבי הבלסטים, ככל הנראה צריך להנפיץ משהו בתאור המוצר אשר יתאים לשימוש ביתי כגון "ווסת מתח לגוף תאורה"..

 

האם מישהו ניסה?

 

*ברור שבצורה זו המשלוח יעלה יותר, אך עדיין יצא זול משמעותית מרכישה בארץ.

 

 

לפותח השרשור, קראתי שהערכות של VVME לא רעות.

לגבי התקנת HID על 206, לדעתי ימשוך שוטרים ללא תלות בצבע.

אם כבר אז תלך על מקסימום 4300K לא יותר.

פורסם

קסנון הוא חוקי כשהוא מגיע כך מהחברה, לא בשום דרך אחרת.

4300K הוא הגוון המקורי של קסנון שמגיע מהחברה, אם יש לך את המערכת המקורית אתה יכול להחליף נורות

לגוונים שונים, זה אולי ימשוך אש אבל אתה עדיין תשאר חוקי.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

גם אני קניתי פנסי אנג'ל אייז רק כדי לשים קסנון, קניתי קסנון פה בארץ בעלות של 500 שקל בגוון 6000K.

 

גם שעצרו אותי והסתכלו על הקסנון הם לא דיברו חצי מילה, העלומה אצלי מכוונת כמו שצריך ובגובה המתאים ולא מסנוורת.

פורסם

הזמנתי קסנון מחבר בגוון 4300, בכדי למשוך כמה שפחות ניידות ובתמורה לקבל יותר עוצמה מנורה רגילה.

כשאתקין אוכל לתת חוות דעת על הקסנון עצמו.

Peugeot 206XS

פורסם

4300 זה לא משהו כי זה די צהבהב.

היית לוקח את ה5000K ואם אני לא טועה, היו לך פיליפס דיאמונד בקורולה שלך.

 

אם כבר קסנון שהוא לא מקורי, שלפחות ייראה לבן יפה יותר. 6000K זה לא מושך אש יותר מדי.

פורסם

היה לך קסנון 4300? אם כל הכבוד, אני לא אוהב שמדברים לחינם.

זה גוון לבן ולא כחול כמו ה-6000K. אתקין את ה-4300 ובמידה ואני לא אוהב אחליף ל-6000K.

 

תסמוך עלי שעשיתי קצת שיעורי בית לפני שהזמנתי וכן היה לי דימונד בקורולה אבל זה לא קשור.

Peugeot 206XS

פורסם
4300 זה לא משהו כי זה די צהבהב.

היית לוקח את ה5000K ואם אני לא טועה, היו לך פיליפס דיאמונד בקורולה שלך.

 

אם כבר קסנון שהוא לא מקורי, שלפחות ייראה לבן יפה יותר. 6000K זה לא מושך אש יותר מדי.

 

גוון ה-4300K הוא הגוון שמגיע כסטנדרט באודי, אפשר למצוא לכך סימוכין במס אתרים שמוכרים קיטים של HID.

לפותח השרשור - לכשתתקין את הכל, נא להראות את התוצאה, היות ואני מתכנן גם משהו כזה, ורציתי להזמין קיט של MORIMOTO (סט נורות, בלאסטים, צמה, ועדשה אופטית - שתורמת רבות לפיזור נכון של האלומה - כ-350 דולר, יקר, אבל שווה).

פורסם

מבטיח לעדכן כשיגיע הקסנון.

המטרה שלי היא לקבל עוצמת אור טובה יותר מהנורות הסטנדרטיות ולא למשוך שוטרים אלי עם גוונים מטורפים.

Peugeot 206XS

פורסם

אני לא אמרתי שזה לא מגיע ככה,

פשוט אני יכול להבטיח לכם שגם 4300 של קסנון מקורי לא לבן שלג בכלל,

מרחוק כן, מקרוב זה צהוב.

לא מאמינים?תבדקו לבד.

 

אבל לפני שאנשים כאן יתחילו להתעצבן עליי, אמרתי רק את דעתי.

אתה רוצה לבן שלג?6000K ומעלה לדעתי.

פורסם

המכס לא מעביר מגברי מתח של קסנון רק נורות, לגבי צבע 5000k זה צבע לבן 6000k זה כבר קצת כחול.

קסנון שלא בא מקורי הוא לא חוקי וזה הורדה מהכביש .

×
×
  • תוכן חדש...