Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא אמרתי שזה לא מגיע ככה,

פשוט אני יכול להבטיח לכם שגם 4300 של קסנון מקורי לא לבן שלג בכלל,

מרחוק כן, מקרוב זה צהוב.

לא מאמינים?תבדקו לבד.

 

אבל לפני שאנשים כאן יתחילו להתעצבן עליי, אמרתי רק את דעתי.

אתה רוצה לבן שלג?6000K ומעלה לדעתי.

 

6K מאיר בכחול כבר, מאד כחול שבולט מאד מרחוק ומקרוב ואין לו שום קשר ללבן.

אולי הרכבת באוטו שלך דיימונד וויז'ן בגוון של 5K "יענטו קסנון" ואתה חושב שעוצמה של נורה רגילה שצבעו אותה

בכחול וקראו לה 5000K זה גוון שנורת קסנון מפיקה, קסנון פועל אחרת מנורת הלוגן צבועה בכחול עם כל הכבוד

אני ממליץ לך לקרוא על זה, גוון של 4300K שנורת קסנון מפיקה הוא הכי לבן שיש וזה מה שיוצא מהחברה.

צפונה זה כבר מתחיל להיות קרקס.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
6K מאיר בכחול כבר, מאד כחול שבולט מאד מרחוק ומקרוב ואין לו שום קשר ללבן.

אולי הרכבת באוטו שלך דיימונד וויז'ן בגוון של 5K "יענטו קסנון" ואתה חושב שעוצמה של נורה רגילה שצבעו אותה

בכחול וקראו לה 5000K זה גוון שנורת קסנון מפיקה, קסנון פועל אחרת מנורת הלוגן צבועה בכחול עם כל הכבוד

אני ממליץ לך לקרוא על זה, גוון של 4300K שנורת קסנון מפיקה הוא הכי לבן שיש וזה מה שיוצא מהחברה.

צפונה זה כבר מתחיל להיות קרקס.

צודק,

קסנון 4300 זה לבן נקי.

קובי

:-)

פורסם

רכבים שבהם הקסנון מקורי מגיעים בד"כ עם 4K, לא תמיד.

זה צבע שלא מבליט את אפקט הקסנון, אבל נראה טוב בסה"כ ואיכותי. הצבע הוא לבן.

 

6K+ זה כבר כחול, לא כחול לאנסר 97 אלא כחלחל, גם לא מושך יותר מידי שוטרים ויראה נורמלי על רכב חדש.

פורסם

פיליפ, כל עוד לא ימצאו אצלך מגברים לקסנון אתה תעבור טסט, כאשר כן ימצאו אתה לא תעבור לא משנה באיזה גוון הנורת קסנון.

הבחור שמתקין קסנונים בטח מתכוון לבטוח באופן הזה:

ב4300K מתקבל המקס' פלט של אור 3100lm (ראות הכי טובה על הכביש)

בגוון של 6000K אתה כבר מאבד מההארה על הכביש והנורה מפיקה 2900lm וכן הלאה והלאה..

 

אגב, הכי מדוייק שיש:

 

trs-kelvin-diagram.jpeg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
6K מאיר בכחול כבר, מאד כחול שבולט מאד מרחוק ומקרוב ואין לו שום קשר ללבן.

אולי הרכבת באוטו שלך דיימונד וויז'ן בגוון של 5K "יענטו קסנון" ואתה חושב שעוצמה של נורה רגילה שצבעו אותה

בכחול וקראו לה 5000K זה גוון שנורת קסנון מפיקה, קסנון פועל אחרת מנורת הלוגן צבועה בכחול עם כל הכבוד

אני ממליץ לך לקרוא על זה, גוון של 4300K שנורת קסנון מפיקה הוא הכי לבן שיש וזה מה שיוצא מהחברה.

צפונה זה כבר מתחיל להיות קרקס.

 

4300K זה לא הכי לבן שיש!

תסתכל מקרוב ותראה שזה צהוב יחסית.

 

(אבל לי אישית יש שריטה, אני רוצה לבן לבן נקי, יכול להיות שלאחד כמוך אין עם זה בעיה).

פורסם

 

מאחר וגם כאן אתה כותב שטויות אשר יכולות להטעות אנשים תמימים אז מצאתי לנכון להעתיק את תגובתי משרשור אחר בו המלצת על נורות LED.

 

זאת עוצמת תאורה של הפנס יד של הילדה שלי!

 

לצורך העיניין נורות הלוגן של אוסרם הסטנדרטיות מציגות נתונים של 1350-2100 לומנס (תלוי בסוג המנורה, H1,H4,H11..) ובגוון 3200K. אורך חיים של 1000 שעות.

 

נורות קסנון מציגות נתונים של 2800-3200 לומנס בגוונים של 4150-5500K ואורך חיים של 3000 שעות.

 

נורת אוסרם "שוברת לילה" מציגה גוון כחול יותר של 3500K (ביג שיט), עוצמת אור של 1350-1700 לומנס ואורך חיים של 300 שעות בלבד. (כלומר לא יותר עוצמתית, קצת יותר לבנה בשליש אורך חיים מהרגילה ובמחיר כפול).

 

http://www.osram.com/osram_com/produ...cars/index.jsp

 

 

בקיצור, הכי שווה לשים נורה רגילה.

אם רוצים שיפור בעוצמת התאורה יש לשקול לעבור לסוג נורה אחר.

לדוגמא ניתן לעבור מ-H11 ל-H9 (דורש מודיפיקציה קלה) ולקבל שיפור של עד 750 לומנס!!

 

לגבי LED, בינתיים לא רלוונטי.

 

 

בנושא אחר,

 

לגבי צבע הנורה ועוצמת התאורה בנורות HID שוב יש כאן הטעיה.

לדוגמא נורות D1S של אוסרם בגוונים 4150K ו-5500K מציגות את אותה עוצמת אור של 3200 לומנס.

נורות D1R (לרפלקטור) של אוסרם באותם הגוונים מציגות עוצמת אור של 2800 לומנס.

כלומר, על פי הדף הטכני של חברת אוסרם (נתוני מעבדה) שני הגוונים נותנים אותה עוצמת תאורה, אשר משתנה רק כתלות בסוג הנורה.

 

 

לפותח השרשור,

אני עדיין ממתין להתרשמות שלך.

בהצלחה

פורסם
אני עדיין מחכה לקסנון, אעדכן ברגע שאתקין אותו על הרכב!

 

לגבי האנג'ל אייז תוכל לתת לי פרטים? מרוצה? מחיר?

אני לא יכול לשלוח לך הודעה פשוט :roll:

פורסם
לגבי האנג'ל אייז תוכל לתת לי פרטים? מרוצה? מחיר?

אני לא יכול לשלוח לך הודעה פשוט :roll:

 

מאוד מרוצה מהאינג׳ל איז, קניתי אותם בברטעה. אבל יש אותם גם לאוטוסטור.

Peugeot 206XS

×
×
  • תוכן חדש...