Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בעוד חודש אני מסיים את תקופת המלווה שלי,ואני מחפש אוטו שיתאים לצרכים שלי (פוזה/כוח/נוחות) עד כמה שניתן בתקציב הנ"ל עד:15000K

 

הדרישות שלי הם :

קטן 

אמין עד כמה שאפשר בכזה תקציב -ושיהיו לו חלפים זולים 

חסכוני בדלק

שלא יהיה עגלה

שיהיה כיפי לנהיגה

שיראה בסדר.. מומלץ 3 דלתות

וגיר ידני [ :

 

 

תודה רבה מראש,

מחכה לתשובתכם.

 

[מנהלים אני חדש בפורום אם עשיתי טעות אנא ממכם אל תמחקו לי את הנושא:oops: ]

פורסם

הונדה סיוויק הצ'בק 94-00.

מיצובישי קולט 94-00.

יונדאי קופה 96-99.

רכבים שדי עונים למה שביקשת, אבל שים לב שרוב הרכבים האלה לא יהיו במצב מי יודע מההכי הם עברו אצל צעירים.

פורסם
שלום בעוד חודש אני מסיים את תקופת המלווה שלי,ואני מחפש אוטו שיתאים לצרכים שלי (פוזה/כוח/נוחות) עד כמה שניתן בתקציב הנ"ל עד:15000K

 

הדרישות שלי הם :

קטן

אמין עד כמה שאפשר בכזה תקציב -ושיהיו לו חלפים זולים

חסכוני בדלק

שלא יהיה עגלה

שיהיה כיפי לנהיגה

שיראה בסדר.. מומלץ 3 דלתות

וגיר ידני [ :

 

 

תודה רבה מראש,

מחכה לתשובתכם.

 

[מנהלים אני חדש בפורום אם עשיתי טעות אנא ממכם אל תמחקו לי את הנושא:oops: ]

 

המלצה אישית - פיאט פונטו.

עכשיו מכרתי אחת 2005 ששירתה אותי בנאמנות.

אם אתה רוצה מהירות תלך על דגם האוטומט.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
הונדה סיוויק הצ'בק 94-00.

מיצובישי קולט 94-00.

יונדאי קופה 96-99.

רכבים שדי עונים למה שביקשת, אבל שים לב שרוב הרכבים האלה לא יהיו במצב מי יודע מההכי הם עברו אצל צעירים.

 

מציבושי וההונדה אני לא רוצה זה רכבים של ערסים שמסומנים אצל המשטרה..[מצטער ששגעתי אותכם אני מבולבל:? ]

 

ובנוגע לפיאט פונטו האם אפשר להשיג דגם של פונטו קופה שהוא עם צורה יותר ספורטיבית ?

פורסם

יש תת דגם יותר ספורטיבי לפונטו, הוא נקרא HGT

 

אבל שים לב שרכבים מהסוג הזה עברו אצל צעירים שלא תמיד חסו עליהם, במיוחד בגילאים המופלגים שאתה מחפש.

עוד כדאי לך לתת את הדעת לגבי צריכת הדלק של דגמים ספורטיביים, שברוב המקרים תהיה גבוהה מצריכת הדלק של אותו הרכב בדגם סטנדרטי.

 

אם תרצה לבדוק יותר לעומק על היצע הדגמים של פונטו דור שני, אתה מוזמן לבקר כאן

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

שלא נדבר על האמינות המפוקפקת שלה.

 

כרגיל - שמועות!

היו לנו 2 פיאטים שטופלו במוסך מורשה של פיאט.

אחת שנת 2005 ואחת שנת 2006.

שניהם מהשכרה ונרכשו מאוטו סנטר.

שניהם היו עם 0 (!) תקלות ועברו ק"מ רבים.

הרכב אמין ושמעתי זאת מרבים אחרים.

 

מי שלא מטפל במוסך מורשה שלא יבוא בטענות.

אני מציע שהוא יעשה נסיעה ואז ישקול אם לרכוש או לא כי בתקציב הנ"ל הוא מקבל שנתון גבוהה וחסכון.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

פיגו 106 חמודה ביותר אמינות סבבה פוזה קרבית בהחלט אם קצת השקעה בבקליות גאנטים וחלונות שחורים

מנועים סבבה לא שיא המהירות אבל התנהגות , אחח התנהגות זה משהו שאף אחד לא יגיד לך משהו אחד רע על ה106 בנושא הזה:twisted:

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

×
×
  • תוכן חדש...