Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה לא חוזר למרכז


Boomerang
שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו יכול להתייחס לתוצאות?

 

ביצעתי מס' נסיעות לבדיקת ההיגוי.הבעיה עדיין מציקה. בסיום פניות שמאלה אני נותן גז וההגה והרכב לא מתמרכזים אלא ממשיכים שמאלה.

 

בסיום פניות ימינה ההגה והרכב מתמרכזים. חשוב לציין כי הרכב בנסיעה ישרה נוסע כמו סרגל ואין משיכות לשום צד.

 

ביצעתי נסיעה גם ברכב אחר תקין לחלוטין - שם המצב היה שבנסיעה איטית(10 קמ"ש) לאחר פנייה ההגה לא מתמרכז ואילו כאשר המהירות לאחר הפנייה כ 30 קמ"ש ההגה והרכב מתמרכזים כמצופה.

 

אינני יודע מה לעשות. במכון פרונט טענו בתוקף שהכל תקין מבחינתם וכך גם במוסך. למישהו יש תובנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשחטפת את המכה, הגלגלים היו במצב נסיעה ישר ?

אני חושש שיש לך עקמומיות קלה באחד ממוטות מסרק ההגה .

 

צריך להרים הרכב ומהגלגלים בעזרת הידיים להפנות את ההגה.

לנסות להרגיש אם נדרש כוח חזק יותר בהחזרת ההגה למרכז בין שמאל לימין.

ניתן לנתק מוטות ההגה מהנאבות ואז הבדיקה תהיה מבודדת יותר למסרק הגה.

ניתן להשתמש במד כוח דחף/סחף לקבלת תוצאות מדויקות ולא על סמך רגש.

 

ממליץ שתברר עם המוסך שלך אם יש ברשותו או שהוא יכול להשאיל מד כוח כזה.

 

בהצלחה

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשחטפת את המכה, הגלגלים היו במצב נסיעה ישר ?

אני חושש שיש לך עקמומיות קלה באחד ממוטות מסרק ההגה .

 

צריך להרים הרכב ומהגלגלים בעזרת הידיים להפנות את ההגה.

לנסות להרגיש אם נדרש כוח חזק יותר בהחזרת ההגה למרכז בין שמאל לימין.

ניתן לנתק מוטות ההגה מהנאבות ואז הבדיקה תהיה מבודדת יותר למסרק הגה.

ניתן להשתמש במד כוח דחף/סחף לקבלת תוצאות מדויקות ולא על סמך רגש.

 

ממליץ שתברר עם המוסך שלך אם יש ברשותו או שהוא יכול להשאיל מד כוח כזה.

 

בהצלחה

רענן

 

 

כן הגלגלים היו ישרים.

 

תראה, הרכב עלה על הליפט במכון פרונט וגם במוסך המורשה. לחצתי על הבחור בפרונט ושאלתי האם יש בעיה במסרק ההגה,בתפוחים וכד' והוא אמר לי במפורש שאין כלום. אין לו אינטרס לשקר לי שהכל תקין.

 

 

מה שאני לא מצליח להבין זה איך במכון פרונט יכולים לראות את מצב ההגה לאחר פנייה כלשהי. הרי במכון עצמו האוטו עומד. ההגה והגלגלים מסונכרנים. העניין הוא שבנסיעת מבחן בסיום פניות ההגה וגם הגלגלים שואפים שמאלה במקום לשאוף ישר.

 

חשוב לי לציין שמלבד הבעיה הזו אין שום בעיה נלווית , אין נקישות בעת סיבוב ההגה לשני הצדדים(זה מרמז שהמסרק תקין לא?) , כמו כן אין רעידות בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הגלגלים היו ישרים.

 

תראה, הרכב עלה על הליפט במכון פרונט וגם במוסך המורשה. לחצתי על הבחור בפרונט ושאלתי האם יש בעיה במסרק ההגה,בתפוחים וכד' והוא אמר לי במפורש שאין כלום. אין לו אינטרס לשקר לי שהכל תקין.

 

 

מה שאני לא מצליח להבין זה איך במכון פרונט יכולים לראות את מצב ההגה לאחר פנייה כלשהי. הרי במכון עצמו האוטו עומד. ההגה והגלגלים מסונכרנים. העניין הוא שבנסיעת מבחן בסיום פניות ההגה וגם הגלגלים שואפים שמאלה במקום לשאוף ישר.

 

חשוב לי לציין שמלבד הבעיה הזו אין שום בעיה נלווית , אין נקישות בעת סיבוב ההגה לשני הצדדים(זה מרמז שהמסרק תקין לא?) , כמו כן אין רעידות בכלל.

המכון בודק ערכי תוצאות (מול תחום מורשה מהגדרות היצרן) במספר מצבים של הגלגלים.

אין הוא בודק כוח דחיפה/החזרה בהפניית גלגלים (אין דרישת בדיקה כזאת ע"י היצרן).

כלומר, מבחינתו הכול תקין.

 

כשיש עקמומיות קלה באחת מהמוטות, התנועה שלו (באזור העקמומיות) אינה חלקה באטם המסרק.

כשאתה מפנה הגה התגבור ההידראולי חזק ולכן אתה לא מרגיש בעיה.

לעומת זאת ההחזרה (אם אתה לא נוגע בגלגל ההגה) נעשית טבעית ללא תגבור ושם מרגישים אם יש בעיה בכניסה/יציאת המוט דרך האטם.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכון בודק ערכי תוצאות (מול תחום מורשה מהגדרות היצרן) במספר מצבים של הגלגלים.

אין הוא בודק כוח דחיפה/החזרה בהפניית גלגלים (אין דרישת בדיקה כזאת ע"י היצרן).

כלומר, מבחינתו הכול תקין.

 

כשיש עקמומיות קלה באחת מהמוטות, התנועה שלו (באזור העקמומיות) אינה חלקה באטם המסרק.

כשאתה מפנה הגה התגבור ההידראולי חזק ולכן אתה לא מרגיש בעיה.

לעומת זאת ההחזרה (אם אתה לא נוגע בגלגל ההגה) נעשית טבעית ללא תגבור ושם מרגישים אם יש בעיה בכניסה/יציאת המוט דרך האטם.

 

רענן

 

 

תודה על ההסבר.

 

מדבריך אני מבין כי אין טעם בכלל לפנות חזרה לפרונט אלא למוסך המורשה.

 

העניין שהם בדקו את הרכב ולא מצאו כלום.

 

מה שאינני מבין זה , האם ישנם שני מוטות שמחוברים להגה שאחד מהם לדעתך עקום ואילו השני תקין (כי הרי בפניה ימינה אין בעיה)?

 

אם יש לך במקרה קישור לסרטון שמסביר את העניין זה יעזור לי מאוד.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר למערכת ההיגוי :

http://www.carbibles.com/steering_bible.html

סרט המחשה של אופן פעולת מסרק ההגה :

http://www.youtube.com/watch?v=x_mm0GMKdHk

 

אני ממליץ שתחזור למוסך שינסו לאתר אם יש פגיעה (מעיכה) במסרק הגה. או תושבת עקומה של המסרק הגה.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר למערכת ההיגוי :

http://www.carbibles.com/steering_bible.html

סרט המחשה של אופן פעולת מסרק ההגה :

http://www.youtube.com/watch?v=x_mm0GMKdHk

 

אני ממליץ שתחזור למוסך שינסו לאתר אם יש פגיעה (מעיכה) במסרק הגה. או תושבת עקומה של המסרק הגה.

 

רענן

 

 

אוקיי תודה.

 

שאלה נוספת ברשותך: אם מסרק ההגה נפגע , לא הייתי אמור להרגיש רעידות/נקישות כלשהן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר.

 

מדבריך אני מבין כי אין טעם בכלל לפנות חזרה לפרונט אלא למוסך המורשה.

 

העניין שהם בדקו את הרכב ולא מצאו כלום.

 

מה שאינני מבין זה , האם ישנם שני מוטות שמחוברים להגה שאחד מהם לדעתך עקום ואילו השני תקין (כי הרי בפניה ימינה אין בעיה)?

 

אם יש לך במקרה קישור לסרטון שמסביר את העניין זה יעזור לי מאוד.

 

תודה.

 

לפני המכה ההגה היה חוזר כמו שצריך למרכז בשני הכוונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה.

 

שאלה נוספת ברשותך: אם מסרק ההגה נפגע , לא הייתי אמור להרגיש רעידות/נקישות כלשהן?

לא מחייב.

נקישות ורעידות מתרחשות כשיש חופשים.

אני חושש שמשהו אצלך התעקם (מוט, בית המסרק, תושבת).

 

ממליץ שתחפשו סימן למכה/שפשוף/מעיכה.

 

בהצלחה

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...