Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון - (מה לקנות) תקציב עד 70k


wwave
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לא מוצא מה לקנות... אשמח לעזרתכם.

אני מחפש רכב לשנתיים-שלוש, בטיחותי ואמין עם אחזקה זולה, ידני, לא 3 דלתות. לא חייב ביצועי שטח, המשקל והחוזק יותר חשובים.

הקשקאי הידני יקר מדי ואני לא מוכן לירידת ערך חריפה, לא רוצה רכב חדש לגמרי. הג'וק לא מתאים.

פרילנדר עד 2006 - אומרים חסכוני, אבל הם ישנים מדי ואני עלול להסתבך עם האחזקה היקרה.

הג'יפים הגדולים יותר (פג'רו, טראנו) הם יותר ממה שאני צריך וגם בד"כ טחנו שטח.

אם אפשר היה להמיר RAV4 או קשקאי 2008 לידני, זה היה אידיאלי : )

פתרונות / רעיונות ?

si vis pacem, para bellum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום wwave,

 

צר לי לאכזב אותך אך אין הרבה ג'יפונים ידניים שיוכלו להתאים לדרישותיך. בשנים האלו פשוט לא הגיעו לארץ רכבים כאלו עם גיר ידני ואלו שכן הגיעו עם אופציה לגיר ידני נמכרו ברוב המקרים בגרסאות האוטומטיות. למיטב זכרוני הדגמים הידניים היחידים שתוכל למצוא סביב המחיר הזה הם יונדאי טוסון, שנמכר בכמויות קטנות גם בגרסאות ידניות. כמו כן, ניתן למצוא רכבים מהדור הקודם של דייהטסו טריוס שנמכרו בגרסה ידנית. כל שאר הג'יפונים הגיעו רק, או בעיקר, בגרסאות אוטומטיות.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו פורסטר הוצע תמיד עם אופציה ידנית אבל יש מעט מאוד כאלה.

היה גם מיצובישי אאוטלנדר ידני אבל רק בדגם הטורבו, לא יודע אם הוא נכנס לתקציב.

 

לא הנתי למה בעצם ג׳יפון אם אתה לא רוצה שום יכולת שטח.

להובלת משפחה מיניוואן קטן או מיקרוואן יעשו את העבודה היטב ובתקציב האמור יהיו לרוב חדשים ומודרניים יותר.

בנוסף לזאת, אם במשקל וחוזק אתה מכוון לזה שג׳יפונים הם בטוחים יותר אז טעות בידך, לרוב מרכז הכובד הגבוה יותר יגרום לאחיזת כביש נחותה ולהתנהגות פחות טובה משל רכב רגיל.

 

ציין דרישות מסודרות, מה בעצם אתה צריך ורוצה מהרכב ואיזה מטרות הוא אמור לשרת ויהיה קל יותר לכוון אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מיטל.

זאת המסקנה שאני מגיע אליה. שוקל סכום גבוה יותר לקשקאי או יטי.

התרשמתי לטובה מקשקאי 2 ל' שיצא לי לנהוג בו בחו"ל.

מחלה אחת ששמתי לב אליה בקשקאי זה התקלפות ציפוי הכרום בידיות הדלתות. מוזר..

si vis pacem, para bellum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו פורסטר הוצע תמיד עם אופציה ידנית אבל יש מעט מאוד כאלה.

היה גם מיצובישי אאוטלנדר ידני אבל רק בדגם הטורבו, לא יודע אם הוא נכנס לתקציב.

 

לא הנתי למה בעצם ג׳יפון אם אתה לא רוצה שום יכולת שטח.

להובלת משפחה מיניוואן קטן או מיקרוואן יעשו את העבודה היטב ובתקציב האמור יהיו לרוב חדשים ומודרניים יותר.

בנוסף לזאת, אם במשקל וחוזק אתה מכוון לזה שג׳יפונים הם בטוחים יותר אז טעות בידך, לרוב מרכז הכובד הגבוה יותר יגרום לאחיזת כביש נחותה ולהתנהגות פחות טובה משל רכב רגיל.

 

ציין דרישות מסודרות, מה בעצם אתה צריך ורוצה מהרכב ואיזה מטרות הוא אמור לשרת ויהיה קל יותר לכוון אותך.

 

Mike,

במהלך השבוע נוסע מרחק ממוצע כולל של 10 ק"מ ליום. במהלך שישי-שבת, בממוצע עוד 100-200 ק"מ. כמעט ולא נוסע בעיר, לא רואה פקקים.

אני כבר לא נהנה לתקן דברים לבד ולחטט באוטו. תקלה ברכב גורמת לי אפקטיבית להפסדים של 1000 שח לחצי יום של התעסקות.

ידני הכרחי.

למה ג'יפון: אני מאמין ששרידות הרכב תלויה במשקלו. נסיעה בכבישים בלי גדר הפרדה, כל הזמן מזכירה לי שעדיף רכב כבד.

מיניוואן נראה לי סתם מגושם, טוב אולי לאנשים עם 2 ילדים ומעלה. במקרה של ג'יפון לא אפחד ממכות בגחון ומבורות, ואוכל לצאת לשבילים.

לקנות רכב חדש זה פשוט אבסורד בשבילי לנוכח כמות השריטות והשפשופים שנהגים אחרים משאירים (ובורחים) על האוטו שלי.

אבל תקלות אני שונא יותר משריטות.

si vis pacem, para bellum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...