Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. הרכב המדובר שנת 2002,בדקתי נורות כמובן, גם את הפיוזים לפי הספר רכב, הכל תקין.

מישהו יודע אם יש איזה חיישן? ואם כן איפה?

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

אם אין אור רוורס בשני הצדדים, זאת תקלה של הסלקטור שעל הגיר (בורר הילוכים).

אם נורה אחת עובדת והשניה לא, זאת יכולה להיות בעיית מעגל מודפס של הנורה ,או נורה לא מתאימה.

 

אסי

פורסם

המשך, מה הכוונה הסלקטור שעל הגיר? הסתכלתי וראיתי כמו מודול שמחובר לכבל של ההילוכים

לזה התכוונת? ואם כן אפשר להחליף רק אותו?

אם אפשר עלות משוערת.תודה

פורסם

הוא יושב על הגיר ( לא על הידית הילוכים, אלא פיזית על הגיר).

עלותו כ 400 ש"ח לא כולל עבודה ומע"מ.

 

חלק 6 בציור.

00070337.jpg

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן אסי צודק,התקלה היא במתג רב תפקודי,שיוש על הגיר ומעביר את האות להדלקת הפנסים.

אורן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן. ובכן כמו שאמרו אסי ואורן הבעיה היתה בסלקטור שעל הגיר.

הצצתי היום בשביל לראות אם אפשר להחליף לבד.

פירקתי את הפילטר אויר וראיתי שיש גישה טובה, אז פירקתי את הסלקטור,

הוא יצא ממש בקלות,ואז ראיתי שהוא סגור עם כמה ברגים קטנים אזלא הצלחתי להתאפק ופתחתי אותו,

בפנים יש לוח מגע אלקטרוני ועוד בית מפסק קטן עם שני חוטים.

מכיון שהסימון של הגיר בלוח שעונים עובד הנחתי שאין בעיה בלוח האלקטרוני,

אז פתחתי את בית המפסק וראיתי מפסק קפיץ פשוט, זה כל היוניט רוורס!

ככה פשוט חף מכל תחכום מאכזב קצת לא?:wink:

בכל אופן לעניננו המגעים היו מכוסים בקורוזיה, אז פשוט ניקיתי את הקורוזיה עם מברג וספריי מגעים,

סגרתי הכל והנה האורות רוורס עובדים:-D

ממש כיף של עבודה, סה"כ 20 דקות וגם חסכתי איזה כמה מאות שקלים.

פורסם

בכל אופן לעניננו המגעים היו מכוסים בקורוזיה, אז פשוט ניקיתי את הקורוזיה עם מברג וספריי מגעים,

 

שמח שיכולנו לעזור.

 

בנוגע לקורוזיה, היא מגיעה מהמצבר וכדאי לטפל בזה.

יש צינורית שמחברים למצבר על מנת שהחומצה תצא דרכה לתחתית הרכב ולא תשפך על חלקים ברכב.

 

זאת דוגמא למה קורוזיה יכולה לגרום.

הפעם יצאת בזול, אך קורוזיה יכולה להרוס צמת מנוע שתשגע אותך.

×
×
  • תוכן חדש...