Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באחת ההודעות שלי רשמתי שקבע ראשוני זה כל מה שאני צריך, אחרי זה ההורים שלי חוזרים לארץ.:-D

 

בוא אני אמשיך לך את המשפט:

ואז עושים "סטופ כדור הארץ" והכל מסתדר.

 

אני מצטער על הבוטות אבל החשיבה שלך היא 2 ס"מ קדימה. אחרי שתפלט בגיל נושק ל-30 מהצבא בלי מקצוע, בלי ניסיון ותגלה שיש מיליון חבר'ה צעירים ממך שמוכנים לעבוד בשכר הרבה יותר נמוך בגלל התחרות תבין איזה טעות עשית בדיעבד.

 

העיצה הכי טובה שאפשר לתת לך במצבך זה שתמצא לך עבודה שתוכל להתפתח בה. ולא, שומר בקניון זו לא עבודה כזו.

אה כן, ותנסה לרכוש מקצוע בדרך זו או אחרת (יש מספיק מכללות, מלגות ומסלולים מיוחדים לאנשים שבאמת רוצים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

במידה ואלך ליהיות מכונאי D9 (אני מחכה כרגע לתשובה מחבר שאמור לבדוק את הנושא אצלו ביחידה)

אפשרות שלי זה ללכת לעבוד בקאטרפילר בארץ או בקאטפילר בחו''ל.

מן הסתם חוזה בחו'ל הרבה יותר שווה מאשר בארץ אם תנאים לא הכי טובים בעולם (בכל זאת אפריקה), עם תלוש משכורת שמן כל חודש.

מן הסתם שכולם רוצים עם ניסיון

 

בקשר ללטוס איתם לחו''ל.. אם הם היו טסים לשוויץ או אוסטרליה הייתי טס איתם, אבל הם טסים לרוסיה :-D

 

בגלל זה אני גם רוצה תפקיד טכני שכן מקנא לי ניסיון. מה אני יעשה בשבס?ישים אזיקים ויוביל אסירים? חח

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...