Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ייעוץ לרכישת) מאזדה 3 2004 COMFORT\COMFORT 5 דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי מאזדה תהיה בחירה טובה , אני בעלים של מאזדה 3 דגם אקטיב שנת 2006 נקנתה לפני כחודש ב39.

במצב כחדש - 97אלף - יד 2 , אני מאוהב ברכב.

 

אומרים לי שהיא זוללת דלק , האמת אני נהג חדש אז אני לא ממש יודע לראות אבדל בין הרכבים .

אבל לחברים שיש להם את הרכב אמרו לי שזה לא כזה נורא .

 

אגב למה לקנות רכב 2004 ולא קצת יותר גבווה?

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

אגב למה לקנות רכב 2004 ולא קצת יותר גבווה?

 

כי כמו שאמרת אתה קנית אקטיב שיש\היו כמוהו בליסינג מאות.

סלח לי על המשפט אבל בא לי להקיא על הדגמי ליסינג. בכלל של כל רכב. לא סובל את הדגמים הכי פשוטים

 

ה5 דלתות נראת האצ'בק יש האומרים שהיא נראת סטיישן בגלל המשולש של החלון האחורי. בכל מקרה היא קצרה יותר בכ-4 ס"מ.

 

לי לא משנה מה שיבוא אטרקטיבי יותר מן השניים.

 

הספיריט הכי יפה עם ג'אנט 17+סאנרוף אבל לצערי לא בתקציב וגם אני מתכוון להחזיק את הרכב בשנתיים הקרובות כסטודנט ככה שהספיריט תהיה משמעותית יקרה יותר בהכל.

פורסם
אגב למה לקנות רכב 2004 ולא קצת יותר גבווה?

 

כי כמו שאמרת אתה קנית אקטיב שיש\היו כמוהו בליסינג מאות.

סלח לי על המשפט אבל בא לי להקיא על הדגמי ליסינג. בכלל של כל רכב. לא סובל את הדגמים הכי פשוטים

 

ה5 דלתות נראת האצ'בק יש האומרים שהיא נראת סטיישן בגלל המשולש של החלון האחורי. בכל מקרה היא קצרה יותר בכ-4 ס"מ.

 

לי לא משנה מה שיבוא אטרקטיבי יותר מן השניים.

 

הספיריט הכי יפה עם ג'אנט 17+סאנרוף אבל לצערי לא בתקציב וגם אני מתכוון להחזיק את הרכב בשנתיים הקרובות כסטודנט ככה שהספיריט תהיה משמעותית יקרה יותר בהכל.

 

בסוף אתה זה שתחליט מה לקנות , אני רק אומר את דעתי אח יקר.

גם אני לא חובב את דגמי הליסינג , אבל אני תפסתי לעצמי רכב טוב .

 

מבחינת יופי - כל אחד והטעם שלו.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

הבחירות שלי נעשו בדיוק כמוך, אמרתי אם אני לוקח מזדה 3, 5דל',

אז זה בטוח שאני לוקח את הדגם הקומפורט 5 דל',

ולא את הדגם האקטיב, וגם לא ת הקומפורט SEDAN

 

יש יש כאלה מלא ליסינג

וגם המראה שלו מגעיל, לאומת ה- 5 דל'.

 

תקנה את ה5 דלתות, ולא תיתחרט.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

שנה היתה לי 1.6 5 דלתות שנת 08.

כבר 4 חודשים יש לי 2.0 5 דלתות 2008.

בתור אחד שהחזיק את שתיהן ובודק ורושם צריכת דלק אחרי כל תדלווק, ה2 ליטר צורכת פחות דלק.

היא כן יותר יקרה טיפה בטסט, וזהו.

אחזקה זהה, רק שהרכב יותר חזק ויותר מאובזר.

ביטוח אצלי נשאר זהה, אבל אני מעל 24 ככה שאני לא יודע לגבי נהג צעיר.

פורסם
שנה היתה לי 1.6 5 דלתות שנת 08.

כבר 4 חודשים יש לי 2.0 5 דלתות 2008.

בתור אחד שהחזיק את שתיהן ובודק ורושם צריכת דלק אחרי כל תדלווק, ה2 ליטר צורכת פחות דלק.

היא כן יותר יקרה טיפה בטסט, וזהו.

אחזקה זהה, רק שהרכב יותר חזק ויותר מאובזר.

ביטוח אצלי נשאר זהה, אבל אני מעל 24 ככה שאני לא יודע לגבי נהג צעיר.

 

וגם הביטוח יותר יקר לא?

וכמה אתה משלם טסט?

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

אני מקוה שה1600 נוסע טוב יחסית ל105 כ"ס.

 

בסיאט איביזה 1600 ידני היה נוסע סבבה גיר רגיל. איך שמדליקים מזגן הרכב נהיה איטי וכובד.

בשברולט אופטרה LS PLUS היא יחסית הייתה עגלה למנוע 1600. הייתה אצלי שנה וחודשיים ולא עשה משהו מיוחד.

טיפול 15 הספקתי לעשות לה + טסט + כמה בעיות קטנות פה מנורה שם מגעים פה ניקוי פיח שם מסנן

 

נראה לי שאבדוק לגבי המאזדה.

פורסם
אני מקוה שה1600 נוסע טוב יחסית ל105 כ"ס.

 

בסיאט איביזה 1600 ידני היה נוסע סבבה גיר רגיל. איך שמדליקים מזגן הרכב נהיה איטי וכובד.

בשברולט אופטרה LS PLUS היא יחסית הייתה עגלה למנוע 1600. הייתה אצלי שנה וחודשיים ולא עשה משהו מיוחד.

טיפול 15 הספקתי לעשות לה + טסט + כמה בעיות קטנות פה מנורה שם מגעים פה ניקוי פיח שם מסנן

 

נראה לי שאבדוק לגבי המאזדה.

 

עם מזגן בלי מזגן

נוסע כמו שצריך.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם
וגם הביטוח יותר יקר לא?

וכמה אתה משלם טסט?

 

לא, אמרתי שהביטוח לא יותר יקר, לפחות לא אצלי.

הטסט על ה2 ליטר יצא לי השנה בערך 1650, לעומת טסט על ה1.6 בדצמבר שנה שעברה ששילמתי באיזור 1500.

פורסם
לא, אמרתי שהביטוח לא יותר יקר, לפחות לא אצלי.

הטסט על ה2 ליטר יצא לי השנה בערך 1650, לעומת טסט על ה1.6 בדצמבר שנה שעברה ששילמתי באיזור 1500.

 

 

מה זה לא אצלך?

תגיד כמה אתה משלם ביטוח...

+ מקיף.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

מה מה זה אצלי? אני מעל גיל 24 כמו שאמרתי, לא יודע עלויות לנהגים צעירים או חדשים.

בכל מקרה ביטוח זה לא משהו אחיד, זה משתנה בהתאם לגיל, עבר תעבורתי ועוד.

אני משלם באזור 4 וחצי מקיף כולל חובה.

פורסם

בסיאט הייתי משלם מקיף וחובה 7000 דרך ביטוח ישיר. שזה עוד הכי זול שמצאתי

לגבי המאזדה זה יוצא לי 6600 ככה אני נהג צעיר בדקתי דרך ביטוח ישיר 555

. אני ביוני 2013 כבר בן 24 אז זה ירד לי אני מאמין ל5000 ככה מקיף וחובה

פורסם
ביום שישי רכשתי מזדה 3, 5 דלתות

שנת 2004, אחלה רכב אני אהבתי לאללה

קניתי אוטו ב- 32 אלף ש"ח.

לא אוכל דלק כמו שחשבתי, ומי שאמר פה שה- 2.0 אוכל פחות

חי בסרט רע!

תפסיקו לחשוב שזה אוטו כבד שצריך מנוע 2.0

אולי בגולף זה ככה, אבל לא במאזדה..

 

קיצר אחלה רכב

ועל תיתקרב לגולף, אני הייתי באותו מצב כמו שלך לגבי הרכב

גם לי קפץ הגולף גינריישן, וגם האודי A3 שנת 99, אבל כול מי ששאלתי אותו אמר לי

על תיתקרב לרכב גרמני משנתון כזה, יש בעיות בגיר בלה בלה, לך על בטוח

קח מאזדה, ואני עשיתי החלטה נכונה..

 

בהצלחה.

:-P

 

אתה רושם פה שטויות! המאזדה שלך אוכלת בוודאות 1ל-10. בדיוק כמו ה2.0 ( אני בעלים של ספיריט 5 דלתות) אין טעם לרשום שטויות.

A3

K04 Inside


×
×
  • תוכן חדש...