Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ייעוץ לרכישת) מאזדה 3 2004 COMFORT\COMFORT 5 דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה רושם פה שטויות! המאזדה שלך אוכלת בוודאות 1ל-10. בדיוק כמו ה2.0 ( אני בעלים של ספיריט 5 דלתות) אין טעם לרשום שטויות.

 

בוריס מבין עברית? תפסיקו לחיות בסרטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט

מנוע 2.0 למאזדה זה חרא!!!!! האוטו קל זה לא אוטו גרמני שהפח שלו כבד!!!!!

 

1.6 בהחלט מספיק לרכב, בנוגע לגולף 1.6, אז כן 2.0 יעיל יותר, אבל שזה נוגע למאזדה לא צריך מנוע 2.0

אתה פשוט קנית את האוטו בגלל הסאן רוף שכול הבחורות ברחוב יסתכלו עלייך, ותוך כדי אתה שם "קלים קלים קלים או קקקה קלה"

חאלס לחשוב שהאוטו שלך אוכל כמו 1.6

בנתיים אתה משלם דלק טוב מאוד..

 

שלום לך.

as i walk through the valley of the shadow of death

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

asdf0x, אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שמאזדה 1.6 אוכלת פחות 2.0.

אני נוהג על מאזדה ספיריט מנוע 2.0 במשך שנה כבר ולפני נהגתי על מאזדה 1.6 ואני יכול להגיד לך שלפי דעתי מנוע 1.6 לא משתווה למנוע 2.0

מבחינת דלק מנוע 1.6 אוכל בהרבה יותר דלק מניסיון אישי, לדוגמא עשינו נסיעה לטבריה מראשון לציון עם שתי רכבים אחד מאזדה 1.6 ואחד מנוע 2.0 בסוף הטיול המאזדה 1.6 נשאר לה רבע מיכל לעומת ה- 2.0 שנשאר לה קצת פחות מחצי מיכל.

אני חייב לציין שהרכבים נסעו לאותם מקומות ובמהירויות זהות.

בקיצור לפי דעתי מנוע 1.6 רכב ממש כבד, תצרוכת דלק גדולה יותר אומנם החלקים שלו לא יקרים לעומת מנוע 2.0 אבל כל אחד והכיס שלו.

מנוע 2.0 אוכל פחות דלק מ- 1.6 וקל יותר על הכביש.

 

לסיכום? לאחר שהיו ברשותי שתי הרכבים אין ספק שמנוע 2.0 גורם לי להנאה יותר גם מבחינת דלק וגם מבחינה מכנית כמעט ולא נכנס לטיפול חוץ מטיפולי יצרן.

פורסם

כשהייתה לי את ה1.6 הייתי הכי מבסוט, רכב מעולה.

ברגע שהחלפתי ל2.0 מבינים שהיא יותר טובה בכל פרמטר מבלי להוציא באמת יותר כסף על אחזקה וכ"ו.

פורסם
asdf0x - יחסית לסיוויק עם גיר אוטומטי רגיל ,היא נוסעת אותו דבר או פחות טוב?

 

היא יותר זורמת, ויותר נוחה לנהיגה

וזה הדעה שלי.

רכב מצויין.

as i walk through the valley of the shadow of death


×
×
  • תוכן חדש...