Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור, לפני שעקפתי את הקורולה (שלא נתקעה או משהו כזה.. בדקתי את זה.), חשבתי על כמה סיבות הגיוניות למה לעקוף במקרה הזה, ולא לחכות. 1. אין תנועה ממולי. וגם אם הייתה, לא הייתה דרך להוכיח זאת. 2. זו הסיבה העיקרית. בזמן שעמדתי שם, סיכנתי אחרים שעקפו אותו ואותי. העקפיה שלהם מסכנת מכוניות אחרות, ואת עצמם, וכל זה בגללי. אז נראה לי שמה שעשיתי היה טוב. גם הזכרתי לנהג שעצר, שאסור לעבור מעל פס לבן. וגם פעלתי בהיגיון, שכן אם הייתי נשאר שם ועומד על שלי, לא היה יוצא טוב מזה. חוצמזה שאני משתדל שלא להגיע לויכוחים עם נהגים אחרים על הכביש. בקלות היום יכולים לשלוף סכין או משהו. לא כיף.

172

פורסם

אני יכול להציע פתרון אבל אני לא יודע אם הוא בר ביצוע

 

אתה רושם את מס' המכונית של ה''עבריין'', הולך למכונית שמאחורייך מבקש פרטים ומבקש שיהיה עד למקרה, ואז מיתקשר למשטרה

אם הוא הספיק לנסוע הוא יואכל אותה אח''כ כי יש לך עדים

אם הוא לא הספיק הוא יואכל אותה עכשיו

 

לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אתה רושם את מס' המכונית של ה''עבריין'', הולך למכונית שמאחורייך מבקש פרטים ומבקש שיהיה עד למקרה, ואז מיתקשר למשטרה

אם הוא הספיק לנסוע הוא יואכל אותה אח''כ כי יש לך עדים

אם הוא לא הספיק הוא יואכל אותה עכשיו

לאוניד

והמשטרה אצה רצה לטפל "בשטויות" כאלה. :?

 

וגם אם הוא יברח שום דבר לא יעזור לך, המשטרה לא תטפל בזה...

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
קו הפרדה רצוף(קו לבן)=קיר.

אתה היית עולה\עובר,דורך על קיר?

בטסט שלי (אוטוטו 12 שנים מאז....) היה לי מצב דומה, הטסטר בעצמו הורה לי לעבור על קו לבן.....

 

שיקול דעת הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בנהיגה והוא כמעט מעל כל חוק, כאשר הוא לא סותר אותו או פוגע בחוק במכוון. הווה אומר, במצבים כמו אלו, יש להפעיל שיקול דעת מתקבל על הדעת...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לפעמים פשוט אין ברירה. נניח שהוא היה נתקע בגלל תקלה, היית נשאר שם 24 שעות?

 

הבאתי ציטוט מספר:

 

"אופנוע עצר ברח' המלך ג'ורג' בת"א לפני האור האדום. לידו הגיעה מכונית ועצרה משמאלו. כשהאור התחלף לירוק נסעו שניהם לרח' נחלת בנימין והאופנוע הקדים את המכונית. נהג האופנוע הואשם בעקיפה מצד ימין ועקיפת צומת".

 

"א) עקיפה קיימת כאשר הרכב העוקף משיג את הרכב הנעקף ועובר אותו, אך מקרה זה הוא שונה.

ב) כשיש בצומת רמזור, אין סכנה להתקדם כאשר נדלק האור הירוק, ורצוי לפנות את הצומת וגם לעקוף רכב איטי כדי למנוע הפרעה לתנועה. במצב כזה עדיפות הוראות הרמזור...".

 

זה לא בדיוק המקרה שלך, אבל מקרה דומה של מצב נתון בכביש.

 

כל הכבוד על הרצון ההכרחי והדרוש ללכת לפי הספר, ויפה שיצאת והערת, אך יש גם עניין של היגיון פשוט. תהיה בטוח שגם אם היה עובר שם שוטר בעל שכל חצי-ישר ורואה מה קורה, הוא לא היה בא אליך בטענות. יש הרבה מצבים כאלה בכל יום. אי אפשר להיות 100% כל הזמן, זה פשוט לא אפשרי.

 

בכל אופן אל תוריד את הסטנדרטים שלך, סע כחוק ויחד עם זאת תמיד תשתמש בקלבסה!

פורסם

אז בואו נמשיך את זה.

 

אתמול אני רוכב לי על קטנוע בבן יהודה ,תל אביב.

הרי אין אופציה אחרת העיר.

רואה רכב שעומד בצד ימין של הכביש עושה פרסה.(אסור לו,הנתיב הנגדי הוא לאוטובוסים)

אני לא ממש מאט כי אני עובר אחריו.

טויוטה לנד קרוזר נכנס לחניה שהוא יצא ממנה.

ואז מתחיל הסיפור.

הטויוטה מתחיל לעשות פרסה ואני בדיוק שם על 50 קמ"ש.

 

חשבתי על 4 אופציות שיש לי:

1.לעצור ולתת לו לעלות עלי.

2.להמשיך לרכב והוא עדיין יעלה עלי.

3.לשבור שמולה לנתיב הנגדי בזמן שיש שם רכב נוסע לכיוון שלי ואז אם אני עוד חי לשבור חזרה ימינה.

4. להדליק וישרים.

 

מה אתם חושבים?

אייל

פורסם
בטסט שלי (אוטוטו 12 שנים מאז....) היה לי מצב דומה, הטסטר בעצמו הורה לי לעבור על קו לבן.....

 

שיקול דעת הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בנהיגה והוא כמעט מעל כל חוק, כאשר הוא לא סותר אותו או פוגע בחוק במכוון. הווה אומר, במצבים כמו אלו, יש להפעיל שיקול דעת מתקבל על הדעת...

 

ליאור.

ובסוף מה היה???(באותו טסט הכוונה:-) )

פורסם

אם תואילו לחזור לספר התיאוריה תגלו שיש שם התייחסות למצב בו נתיב חסום וצריך לחצות קו לבן על מנת לעקוף את המכשול, כך שזה לא רק הגיוני זה גם חוקי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שאלה טיפשית?

 

מה קרה לרמה של הפורום הזה?

המטרה כאן היא לעזור בעצות של נהיגה בטוחה ונכונה ושהרכב יסע כמו שצריך.

 

בלי לקרוא מה שרשמת בכלל אני שולל כל אפשרות על עקיפה בקו לבן.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שאלה טיפשית?

 

 

בלי לקרוא מה שרשמת בכלל אני שולל כל אפשרות על עקיפה בקו לבן.

כנראה שגם את ספר התיאוריה לא קראת.

ואתה צודק כשאתה דורש לגבי רמת הפורום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...