Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני, תביא תביא אחת עם ציפ :-)

 

אני אצ'פצ'פ לה תחיים,בינתיים אני נאלץ להסתפק בוואגינלית שיש לי ואתה יותר ממוזמן לקבל בראש כמו שאתה רגיל,כמובן אך ורק "בקפריסין".

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

דודי מצטער שאני מתעלק על הטרד הזה, אבל האם היה כבר עדכון לAPR לA1 עם 1.4TFSI?

אז בזמנו זה העלה את הכוחות סוס לסביבות ה136 בדלק 98 ( מתדלק ויתדלק רק 95) וזה פשוט לא ניראה שווה תכסף.

פורסם
דודי, מה קורה עם ה-1.2TSI? :|

RS, אם מעניין אותך מצאתי כמה קופסאות שאפשר להביא לארץ, חלקן טובות חלקן פחות:

http://www.racechip.de/chiptuning/volkswagen/polo/1-2-tsi-77kw.php

http://www.swiss-chiptech.com/chiptuning-box_skoda.html

http://www.obd2motor.com/nitrodata-chip-tuning-box-for-gasoline-cars-p-1203.html

אני יודע שזה לא הדגם אבל בגלל שזו קופסה אז זה נטו עיניין של חיבורים שאני מניח שהם זהים.

האמת שהאחרן עם משלוח ארצה עולה 400 ש''ח אולי שווה ניסוי...

פורסם

שנדור, תודה. אבל אני חושב יותר לתוכנה - תוכנה ספציפית שדיברתי עליה עם נתי / דודי :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שנדור, תודה. אבל אני חושב יותר לתוכנה - תוכנה ספציפית שדיברתי עליה עם נתי / דודי :-)

 

בכיף, האמת גם אני דברתי בזמנו עם אחד העובדים בפיט סטופ (לא דודי בטוח) שאמר לי במילים אחרות שאין באמת תועלת בתוכנה של APR לA1, האמת שאהבתי את הכנות ואין ספק שאני אם במידה ואקנה משו אשמח לשמוע את ההצעות שלהם.

 

בכל מקרה מצאתי את האתר הבא:

http://www.nitro-data.com/skoda-chip-tuning-box

ויש פה לאוטו שלך, ושלי.

פורסם

הייתי בפיטסטופ ביום שישי, אנשים מאוד נחמדים, אדיבים, מקצוענים.

נתנו לי את הציפ לנסיעת מבחן, לצערי הרב לא עזר כי כל השיפורים עובדים על הטורבו, והבעיה שלי זה לפני שהטורבו נכנס לפעולה- 1500 עד 1800 סל"ד. מעל 2000 הרכב מתנהג מצויין ללא שום תוספות.

חבל שאין כפתור ספורט בגיר הזה...

תודה לכל היועצים!!!

×
×
  • תוכן חדש...