Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם סדנת E&A שעושים שיפור בתוכנה למנוע ומגדילים אותו ל 170 כ"ס, ובאותו זמן משפרים את צריכת הדלק.

לא הצלחתי להבין איך הם עושים זאת.

האם במוסך של החברה יכולים לגלות שנגעו בתוכנה?

האם מישהו כבר עשה זאת?

עצות....

פורסם

הם עושים זאת ע"י שינוי תוכנת ניהול המנוע - דבר מוכר וידוע בהרבה מכוניות מוגדשות ויש להם ניסיון של אלפי מכוניות.

לגבי שיפור צריכת הדלק, אל תבנה על זה כל כך.

במוסך החברה בטיפולים שגרתיים הם לא יכולים לעלות על שינוי התוכנה

אבל במקרה של בעיות תמיד אפשר לחזור בקלות לתוכנה המקורית של הרכב.

 

תתחדש! :wink:

פורסם

יש לנו Tuning Box לרכב הזה של SWISS CHIPTECH מגרמניה ואפילו במלאי. תוכל להתקין אותו לנסיון חינם אם תרצה.

168 כ"ס ו 26 קג"מ ואתה יכול לנתק אותו מתי שתרצה (לפני טיפול) בעצמך ומבלי להזדקק לשירות נוסף.

יתרון נוסף של המוצר הזה הוא שבניגוד לצ'יפ, את המוצר הזה אפשר להעביר (או למכור) לרכב אחר זהה מתי שתרצה ולקזז עלויות.

 

http://www.swiss-chiptech.com/chiptuning-box_opel.html

 

אין לאף אחד אפשרות להבטיח לך ב 100% שהמוסך לא יעלה על העובדה שברכב יש תוכנה לא מקורית. ניתוק פיזי של הניהול זו הדרך הבטוחה ביותר להתמודד עם זה.

אין באמת אפשרות לדעת איך זה עובד ללא התרשמות אישית. אתה מוזמן לנסיון ללא עלות.

 

בהצלחה,

לשפר בלי להתפשר

פורסם

זה ידוע שזה אותו מנוע וגם נתוני המוצר תומכים בזה.

http://www.swiss-chiptech.com/chiptuning-box_chevrolet.html

 

נשאר רק לברר אם הקונקטורים זהים. מעניין..

תביא אותה וננסה. בכל אופן, גם אם לא. אפשר להזמין מוצר זהה גם לקרוז 1.4T

לשפר בלי להתפשר

פורסם

מתעלק על השירשור,מה עלות של הדבר הזה לקרוז טורבו?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
המוצר הזה זה דבר חדש?

ועם גם לרכביי הVAG עכשיו יהיה ככה או ששם זה ישאר תמיד צ'פ?

 

גם לרכבי VAG יש את האופציה הזאת אם כי במקרה של VAG אופציות שדרוג התוכנה הרבה יותר מפותחות וזולות.

 

מה לגבי תאוצת הרכב?

כמה 0-100? וכו..

נראה לי שזה יותר מעניין את בעל הרכב ואותי =]

 

אתה יודע כמה אתה עושה היום 0-100? (רמז, לעולם לא כמו שהיצרן מצהיר)

כיוון שהמוצר זמין בארץ ומכיוון שהנסיון הוא חינם - אפשר למדוד לפני ואחרי ולקבל תשובה אמיתית לשאלה שלך.

 

יש משהו בסגנון לסיאט איביזה 2003 TDI 130 HP לאיזה שיפור יגיע הרכב? בתודה מראש

 

יש מוצר לאיביזה שלך.

 

הספק עולה ל 163 כ"ס ומומנט ל 40 קג"מ. אלו לא המספרים הכי גבוהים שאפשר להגיע עם הרכב הזה. אפשר יותר אבל כפי שציינתי, למוצר הזה יש יתרונות אחרים ונוספים והבחירה היא חופשית.

 

http://www.swiss-chiptech.com/chiptuning-box_seat.html

 

 

המחירים נעים סביב ה 4000 ש"ח +/- 10%

 

לקרוז/אופל יש גם אחד משומש למכירה (כבר אמרנו שהמוצר הזה בניגוד לצ'יפ - סחיר) ובעליו מעוניין למוכרו ב 2500 ש"ח

לשפר בלי להתפשר

פורסם
גם לרכבי VAG יש את האופציה הזאת אם כי במקרה של VAG אופציות שדרוג התוכנה הרבה יותר מפותחות וזולות.

 

 

 

אתה יודע כמה אתה עושה היום 0-100? (רמז, לעולם לא כמו שהיצרן מצהיר)

כיוון שהמוצר זמין בארץ ומכיוון שהנסיון הוא חינם - אפשר למדוד לפני ואחרי ולקבל תשובה אמיתית לשאלה שלך.

 

/QUOTE]

 

אני יודע כי מדדתי, אבל סתם מסקרן אותי לדעת מה השיפור אחרי ציפ ולפני זה הכל..

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
מתעלק על השירשור,מה עלות של הדבר הזה לקרוז טורבו?

 

רוני, תביא תביא אחת עם ציפ :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יש לנו Tuning Box לרכב הזה של SWISS CHIPTECH מגרמניה ואפילו במלאי. תוכל להתקין אותו לנסיון חינם אם תרצה.

168 כ"ס ו 26 קג"מ ואתה יכול לנתק אותו מתי שתרצה (לפני טיפול) בעצמך ומבלי להזדקק לשירות נוסף.

יתרון נוסף של המוצר הזה הוא שבניגוד לצ'יפ, את המוצר הזה אפשר להעביר (או למכור) לרכב אחר זהה מתי שתרצה ולקזז עלויות.

 

http://www.swiss-chiptech.com/chiptuning-box_opel.html

 

אין לאף אחד אפשרות להבטיח לך ב 100% שהמוסך לא יעלה על העובדה שברכב יש תוכנה לא מקורית. ניתוק פיזי של הניהול זו הדרך הבטוחה ביותר להתמודד עם זה.

אין באמת אפשרות לדעת איך זה עובד ללא התרשמות אישית. אתה מוזמן לנסיון ללא עלות.

 

בהצלחה,

 

אני רואה שאתם מוכרים מוצרים שלהם- אז יש לי שאלה קטנה, האם יש לכם את הTUNING PEDAL לגרנדה פונטו 1.4 8V 2007רובוטי? , זה מופיעה באתר שלהם לרכב שלי - מה אמור ליהיות המחיר בערך?

http://www.swiss-chiptech.com/tuning-pedal/fiat.html

 

מי שלא מכיר- הדוושה בגרנדה מתוכנתת ליהיות חסכונית ומרסנת ככל האפשר(אפילו בפן הבטיחותי-לנשים שלוחצות בטעות גז במקום ברקס ;-) ), כלומר אם לוחצים לאט על הדוושה עד הסוף אז המחשב רואה שלא ממש זקוקים לכל העוצמה ולכן הרכב בקושי מאיץ, אם רוצים לקבל תאוצה מלאה צריך לילחוץ בברוטאליות ולישבור את רצפת הרכב ורק אז הוא מבין שכאילו מדובר במצב חרום והוא מעיף את הסל"ד במנוע.

במצב אוטומט זה גם פועל כבקרת שיגור- הסל"ד עולה לכ4500 והרובוט זורק את הקלאצ' והרכב מפרפר ורועד בטירוף (פעם ראשונה היה מפחיד :-) ).

 

אם יש מוצר שיכול ליפתור את בעיית הלאג הנוראה הזו אני בטוח שהמון בעלי גראנדות ישמחו ליקפוץ אליכם (במידה והמחיר לא בשמיים).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...