Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום ביום המיונים הראשון לפורמולה ישראל 2012.

 

כבעל רישיון נהיגה ספורטיבי נרשמתי לקטגוריית ה'מקצוענים' (אין ברירה אחרת, הם יכולים לבדוק את זה).

יצרו שני מסלולים סימטריים במגרש החניה של איצטדיון פתח תקווה, נוהגים ברכבי סקודה פאביה 1.2 TSI גיר ידני.

המיונים נעשים בשיטת ראש בראש. מחלקים את כל המשתתפים לזוגות לפי הגרלה אקראית.

ההגרלה גם קובעת באיזה צד כל אחד יתחרה.

מכל זוג המנצח עולה לשלב הבא.

מהמפסידים עושים זוגות חדשים שהמנצח ביניהם גם עולה לשלב הבא (SECOND CHANCE).

במקרה של מספר אי זוגי - המפסיד הראשון שהיה לפני זה שחסר לו בן זוג - יעלה לעוד סיבוב מולו, וזה ייחשב לו כSECOND CHANCE.

 

עושים הליכה על המסלול (כל אחד במסלול שהוא הגריל).

אחרי זה עושים סיבוב הכרות בלי זינוק אלקטרוני. שימו לב שנאמר לנו שפגיעה בקונוס בהכרות תחשב כעונש לסיבוב המדוד.

זה כדי למנוע השתוללות יתר בסיבובי ההכרות. כל נגיעה בקונוס שווה קנס של שנייה אחת.

הזינוק נעשה לפי שלט אלקטרוני שמראה 'GO' בזמן אקראי של בין שניה ל-5 שניות מרגע ההכרזה על הזינוק.

נוהגים בהילוך ראשון כל המסלול (לא מחייבים אבל אין צורך להעביר לשני). חובה רגל על הברקס לפני הזינוק.

קשה למדי לזנק טוב בגלל תגובת דוושה איטית ומערכת בקרת המשיכה.

מותר להשתמש במסלול בבלם יד למרות שנסיון הראה שזה לא עוזר בכלל.

המסלול מסומן די ברור ולא קשה לזכירה.

סיום המדידה נעשה בנסיעה (בפול גז עדיין), ואז יש עוד קטע קצר לעצירה ובסופו קונוסים. כל מה שצריך זה לבלום בלי

להרוג את הקונוסים, לא מסובך - לא ראיתי שמישהו פספס את זה.

 

לפנינו היו עיתונאים וסלבס - הזמנים שלהם נעו בין 35 ל-42 שניות בערך.

בקטגוריה של המקצוענים היום היו 7 אנשים, קצת מפתיע - ציפיתי ליותר. כנראה שכולם רוצים לראות איך הדברים מתנהלים

לפני שנרשמים, צודקים בתכלס.

 

אני הגרלתי את המסלול הימני (ה'לבן'), למרות זינוק איטי יחסית קבעתי זמן טוב של 33.45 שניות, שהיה המהיר מבין כולם

בשלב הזה. הייתי אופטימי..אז הייתי :)

 

בשלב הבא הגרלתי את המסלול השני (ה'כתום'), וזה קצת עשה לי סלט במוח ולא הייתי לגמרי בפוקוס על התוואי. לצערי עשיתי

זמן של 33.9 וזה לא הספיק מול היריב שלי שעשה 33.2. בזה הסתיים היום שלי.

 

בסופו של דבר עלו שניים לשלב הבא שיהיה גמר בין כל אלו שיעלו מכל ימי המיונים.

שניהם עשו זמן של 29.9 בערך (במקצים נפרדים), זמן מעולה.

 

כל העסק התנהל בצורה מקצועית מאד, אין טענות ואין על מה לבכות. כל אחד יכול לבוא ולהראות מה הוא מסוגל.

כן, יש פה אלמנט מזל כי אתה מגריל מול מי אתה נוהג. אבל זה אותו 'מזל' לכולם, וזה גם מתאזן בשלבים הבאים כי כל

פעם יש הגרלה חדשה.

 

האם זה שווה 350 ש"ח ? כל אחד יעשה את השיקול שלו. לי היה שווה, ואני כנראה אנסה את כוחי שוב ביום אחר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

נשמע מעניין,

אם הרכבים והביטוח מסופקים על ידי החברה הגוף המבצע אז המחיר שווה.

בשביל תחרות זה נחמד,ואתה גם מתחרה יותר מפעם אחת.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...