Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ייעוץ) רכב בתקציב של עד 25K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וגמר חתימה טובה.

 

שמי תמיר, אני בן 19 עתודאי שלומד בכפר הירוק.

 

אני זקוק לעזרתכם בנוגע לרכב שאני רוצה לקנות ואם בכלל כדאי לקנות כרגע רכב.

 

עד לא מזמן הייתה ברשותי הונדה סיויק, שנת 98 אוטומטית. יש לציין שהייתי מאוד מרוצה מהאוטו למעט צריכת הדלק.

אני כבר קרוב לשבועיים ללא רכב ויש לציין שזה דיי קשה. לכן, חשבתי אולי לחסוך קצת (עד לתקציב שציינתי בכותרת ולקנות רכב אחר).

 

האם לדעתכם זהו צעד חכם לקנות עכשיו רכב? או שכדאי להמשיך לחסוך לתקציב יותר גבוהה?

 

במידה ואכן אתם ממליצים לקנות רכב, בתקציב שציינתי חשבתי לקנות סיאט איביזה שנת 2003/4 ידנית, מנוע 1400.

רציתי לדעת האם הרכב נחשב אמין? חסכוני? במידה ולא ויש רכב אחר בעל אופי ומראה צעיר, כמובן חסכוני בדלק ויחסית אמין (למרות שלפי מיטב הבנתי כל רכב שטופל כראוי יראה אמינות)?

 

 

תודה מראש לכל מי שקרא והקדיש מזמנו.

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם

אם כבר אתה בכיוון של סיאט/סקודה/VW תן לי להציע לך רכב שיחסוך לך המון דלק,

 

 

יש פולו עם מנוע SDI, זה מנוע אטמוספרי שמוצא כ60 כ"ס, אך חייו ארוכים,

אני הגעתי עם SDI לצריכה של 1/18 - לכן זה רכב שמאוד יתאים לך,

מה שכן, אם אתה קונה פולו משנות ה90 אתה גם לא צריך לחסוך, הן ממש זולות! VOLKSWAGENPoloSedan-3561_1.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

ידעתי שהאופציה הזו תעלה, לצערי הרכב ממש לא מוצא חן בעייני. תודה על ההתייחסות :-)

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם

לדעתי אם לא התעללו ברכב סיאט איביזה מהשנים שציינת הוא רכב אמין ,

הבעיה שזה רכב של צעירים ולמצוא אחד שלא עבר התעללות או תאונות לא משימה קלה .

גילוי נאות -

ברשותי סיאט איביזה מודל 2005 כ 7 שנים ואני מאוד מרוצה ממנה .

×
×
  • תוכן חדש...