Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רה לכולם על העזרה.

כרגע כנראה שבעזרת ה' נקנה פאביה חדשה מהחברה. עכשיו נשאר רק להחליט על הדגם.

רכבי הסולר ירדו מהפרק בגלל המחיר הגבוה למדי יחסית (הפרש של כ50,000(!))

מבין רכבי הבנזין, מי מכיר ויכול לתת חוות דעת על דגמי ה- TSI 1.2; TSI 1.2 SPORT ו MPI 1.4

מה ההבדל בעצם בין 1.2 ל- 1.2 ספורט? מה זה מנוע MPI ואיך הוא יחסית ל TSI?

ומה צריכת הדלק שלהם?

ואולי בכלל עומד לצאת דור חדש ועדיף להמתין קצת?

תודה רבה

פורסם

הפאביה כבר מתיישנת. אם חשוב לך חסכון קנה מכונית כמו הפיאסטה הידנית - מנוע 1.2 חסכוני, מחיר כ-75000 שקלים. אם פחות חשוב לך חסכון, תן תקציב ודרישות ונוכל לעזור יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום רוני,

 

התקציב שלי הוא כמו שרשמתי בעמוד הקודם (בנוסף לדרישות) הוא כ70,000-75,000. הפאביה אולי ישנה אבל יש לה מנוע חדש יחסית עד כמה שאני יודע.

ועל הפיאסטה זו פעם ראשונה שאני שומע. עד כמה היא באמת חסכונית (במציאות- לא לפי היצרן)? ומה עם שאר היתרונות/חסרונות שלה?

תודה

פורסם
שלום רוני,

 

התקציב שלי הוא כמו שרשמתי בעמוד הקודם (בנוסף לדרישות) הוא כ70,000-75,000. הפאביה אולי ישנה אבל יש לה מנוע חדש יחסית עד כמה שאני יודע.

ועל הפיאסטה זו פעם ראשונה שאני שומע. עד כמה היא באמת חסכונית (במציאות- לא לפי היצרן)? ומה עם שאר היתרונות/חסרונות שלה?

תודה

 

המנוע שלה ותיק מאוד וזו בטח לא סיבה אמיתית לבחור בה ביחס למתחרות. הפיאסטה חסכונית בדומה למרבית האחרות באותה הקטגוריה - זו לא סיבה לבחור או לא לבחור במכונית.

 

בצע נסיעת מבחן בפיאסטה ובסוזוקי סוויפט וחזור עם מסקנות. הן קרוב לוודאי הטובות בקטגוריה.

 

ומה לגבי היאריס? מישהו יכול להאיר את עיניי? אני ממש מבולבל ומרגיש שהלכתי לאיבוד בשוק הזה...

 

יקרה משמעותית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי מה שבדקתי יאריס 2010 עולה כמו פיאסטה/פאביה חדשה. מבחינה כלכלית נראה לי שהיאריס עדיפה במקרה כזה מה גם שבכללי הרכה עדיף יותר. יש לך אולי מידע על צריכת הדלק הריאלית שלה? עד כמה שאני יודע גם אחזקה של טויוטה יותר זולה מאחזקה של סקודה

פורסם
לפי מה שבדקתי יאריס 2010 עולה כמו פיאסטה/פאביה חדשה. מבחינה כלכלית נראה לי שהיאריס עדיפה במקרה כזה מה גם שבכללי הרכה עדיף יותר. יש לך אולי מידע על צריכת הדלק הריאלית שלה? עד כמה שאני יודע גם אחזקה של טויוטה יותר זולה מאחזקה של סקודה

 

יאריס 2010 מגיעה עם תיבה רובוטית - שים לב, יש הרבה שלא מסתדרים איתה. לגבי החזקה טויוטה מול סקודה - בינתיים אין הבדל משמעותי. היו לי כמה קורולות ועכשיו יש פביה ספייס. טיפול קטן בסקודה עלה 700, בטויווה היה פחות, אבל לא בהפרש ענק.

×
×
  • תוכן חדש...