Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום המכובד.

לאחרונה שמתי לב שצריכת הדלק ברכב גדלה פתאום.

9-9.5 ל' ל-100 קמ' - זה יוצא 1:11 בערך. קצת מוגזם בעיניי למנוע זה.

הנסיעות שלי ברובן בין-עירוניות, נהיגה רגועה. הרכב לא עבר הרבה קילומטראז', 60K בערך (מתוכם 30K תוך שנתיים אצלי) והוא שנת 2003.

במוסך טוענים שזה לא חריג, אך אני עדיין חושב שהצריכה אינה תקינה.

אשמח להמלצות מה לעשות.

תודה

פורסם
שלום לפורום המכובד.

לאחרונה שמתי לב שצריכת הדלק ברכב גדלה פתאום.

9-9.5 ל' ל-100 קמ' - זה יוצא 1:11 בערך. קצת מוגזם בעיניי למנוע זה.

הנסיעות שלי ברובן בין-עירוניות, נהיגה רגועה. הרכב לא עבר הרבה קילומטראז', 60K בערך (מתוכם 30K תוך שנתיים אצלי) והוא שנת 2003.

במוסך טוענים שזה לא חריג, אך אני עדיין חושב שהצריכה אינה תקינה.

אשמח להמלצות מה לעשות.

תודה

א. טסט עברת בזמן האחרון ?

ב. האם הרכב עבר את מבחן זיהום האויר בהצלחה ?

ג. בדוק נזילה או הזעה קטנטנה של דלק מהצנרת.

ג. אופציה - כנס למכון הזרקות דלק שיבדקו את פליטת הגזים ע"י מכשיר דיאגנוסטיקה. ייתכן שבמוסך צודקים וזה לא חריג.

פורסם

מתי הוחלפו פילטר אוויר,מסנן הדלק והמצתים לאחרונה ?

לשלושת אלו מלבד צורת הנהיגה של הנהג,יש השפעה גדולה על צריכת הדלק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמה סל"ד ב 100 קמ"ש, והאם עזיבה של הדוושה בעת שיוט על 100 גורמת לנפילת הטורים בכ 1000 סל"ד, או שהטורים יורדים באיטיות עם מהירות הרכב?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הרכב עבר תיפול תקופתי בדצמבר, לפני כ-9000 קמ', פילטר אוויר הוחלף, טסט בדצמבר.

בינתיין (מאז השאלה המקורית שלי) הצריכה עלתה ל-10 ליטר ל-100 קמ'.

לא מצאתי הזעות דלק, אין ריח דלק.

מה כן - הרכב "לא סוחב", צובר מהירות בצורה איטית מעוד גם בנסיעה ישירה, אפילו לא בעלייה.

ביקשתי במוסך שלי לעשות בדיקת זיהום - הם אמרו שמכייוון שזה מנוע מדור חדש, אז מחשב הרכב מתקן את הזיופים של המנוע והבדיקה תיצא תקינה. אז בינתיים לא עשיתי את בדיקת הגזים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בעיה דומה יש לי. רק שהרכב סוחב בסדר.. ב-100 קמ"ש הוא כמעט על 3000 בטורים אני לא יודע כמה זה טוב.. ואין ריח דלק ואני לא נוסע מהר מידי או מושך הילוכים.

השאלה כמה המסנן דלק והמצתים משמעותיים?!

×
×
  • תוכן חדש...