Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולדוזר או ג'יפ?


Kenworth Man
שימו לב! השרשור הזה בן 4292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאחר ואני בעלים של האבא של "קוריוז", לא נותר לי אלא לתבוע את עלבונו...:evil:

עם המנוע 2199 סמ"ק, 60 כ"ס. ויכולות וירטואוזיות לזמנו, ניצח את מלחמת העולם השניה (ביחד עם הדקוטה והאסדה), כדברי מפקד בנות הברית.

איני יודע איזה רכבים בדיוק יש לך, אבל אני יכול להזמין אותך לסיבוב על השועל שלי, לא לא, אני נוהג, רק בשביל להראות לך רכב בן למעלה מ70 שנה, שעדיין בשיא כוחו! שיכולותיו לא נפגמו כהוא זה עם חלוף הזמן ושאני סומך עליו עד כדי יציאות לטיולים עם משפחתי ליומיים למדבר יהודה/נגב/רמת הגולן.

אם עדיין תתעקש, אפשר להצמיד את הטמבון הקדמי של הפיורי 3 לטמבון הקדמי של השועל, כשהוא משולב ב"פרונט ספיישל" ולשחרר את המנועים לדרכם... ונראה מי ייסע קדימה ומי לאחור...:twisted:

את התה, ארשה לך להזמין בבית הקפה במפגש השפלה.

 

... ואת הדו קרב עם פיורי 3 (כמו הירדני שהיה לרב גורן ?) אני לא מבין בכלל . מה זה אומר ?

אם תשים ראש מול ראש משאית הכי חזקה , נגיד 650 כ"ס מול D9 עם אולי 400 במנוע מה בדיוק תלמד מ "מי יידחוף את מי" ?

ללמדך שגם לגירים ולשטח ההנעה בקרקע יש מילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... ואת הדו קרב עם פיורי 3 (כמו הירדני שהיה לרב גורן ?) אני לא מבין בכלל . מה זה אומר ?

אם תשים ראש מול ראש משאית הכי חזקה , נגיד 650 כ"ס מול D9 עם אולי 400 במנוע מה בדיוק תלמד מ "מי יידחוף את מי" ?

ללמדך שגם לגירים ולשטח ההנעה בקרקע יש מילה.

על זה בדיוק אני מדבר! בהילוך ראשון, ספיישל, הג'יפ מסוגל "להזיז הרים".... מבלי להתחמם, להתלונן או שייגרם לו נזק כלשהו.

במפרט הדרישות מהג'יפ, נתבקשו היצרנים לאפשר לו לנוע במהירות נמוכה מאד, לאורך זמן, בכדי ללוות חיל רגלים.

ובאשר לאגרי ג'יפ, אני מצרף קישור מעניין...

http://www.this-old-jeep.com/These_Old_Jeep_Photos/Pages/AgriJeep_Press_Photos.html#1

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מרשים, תודה.

ובכל זאת אם כל כך טוב למה הרעיון לא תפס ? אפילו לא האונימוג שהוא בכמה דרגות יותר מעשי לאורך שנים בחריש וגם יותר טוב בכביש וכהטבה צדדית גם משאית קטנה ? או דומיו ?

גם השילוב אוטו טרקטור מהצד ההפוך לא תפס - הצ'לנג'ר עם זחלי הגומי ש CAT התפטרה ממנו ל AGCO.נוסע 60 בכביש, חורש כמו D8 ולא קונים .(בארץ ראיתי אחד בדרום.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא השרשור זו תמונה של ג'יפ משנות ה60, כך שהאגרי ג'יפ, על שלל דגמיו תפס במשך יותר מ20 שנה. להזכירך, קהל היעד העיקרי היו החילים המשוחררים, שקיבלו חלקות אדמה לעיבוד עצמי, כחלק מהתעסוקה של חיילים משוחררים. ממש כמו בארץ... :? גם הטרקטורים התפתחו מאז, כמו גם קומביינים, שלא לדבר על טנדרים נוחים ועתירי כוח, מיזוג אויר וכל אלה הפכו את האגרי ג'יפ לפחות ופחות רלוונטי.

לעומת זאת הג'יפ הבסיסי, נשאר כמעט אותו הדבר עד שנות השבעים. מנועים גדולים יותר ושאר שכלולים, הפכו אותו למה שהוא היום.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוא שחורש זה קוריוז. מענין (אולי בעלי הג'יפים ההרבה יותר מודרניים שהרכיבו SPAL חשמליים יענו) כמה תלמים עשה (בטוח שבפרונט ספיישל כל הזמן !) עד שמנוע ה - 2100 סמ"ק עם אולי 50 כ"ס עשה תה עם המאוורר על החגורה.

 

הנה יוטיוב של ה"קוריוז" בעבודת חריש.

 

ועם מקצרה

 

וגם עם דיסקוס ... מדסקס

 

אחרון ודי. סרטון ג'יפים חקלאיים נחמד

 

איש לא טען כי הג'יפ (היה) טוב מטרקטור. אך הוא בהחלט מילא תפקיד חקלאי בארה"ב בשנים של אחרי המלחמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זה בדיוק אני מדבר! בהילוך ראשון, ספיישל, הג'יפ מסוגל "להזיז הרים".... מבלי להתחמם, להתלונן או שייגרם לו נזק כלשהו.

במפרט הדרישות מהג'יפ, נתבקשו היצרנים לאפשר לו לנוע במהירות נמוכה מאד, לאורך זמן, בכדי ללוות חיל רגלים.

ובאשר לאגרי ג'יפ, אני מצרף קישור מעניין...

http://www.this-old-jeep.com/These_Old_Jeep_Photos/Pages/AgriJeep_Press_Photos.html#1

 

דורון זה ממש לא משנה מי הרכב החזק (או בעל התמסורת החזקה יותר) הרכב הקל יותר הוא זה שיתחפר!!

 

ואני ממש לא ממליץ לך לנסות לדחוף מישהו עם גיפ ממלחמת העולם (בין אם מדובר בפורד או בוויליס) - השילדה חלשה וסביר להניח שאם תנסה לדחוף את הפיורי המדוברת - שילדתך תינזק.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...