Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות:

סוזוקי אלטו ידני שנת 2010 יד ראשונה.

 

על פניו מדובר ברכבים שאמורים להיות נקיים מבחינה מכנית וחיצונית.

 

עוד לא התחלתי לראות רכבים אולם אני לא כל כך יודע למה לשים לב.

 

כלומר אני מאמין שכשאני רואה רכב יד ראשונה בן פחות משנתיים עם 33K (בעל הרכב אומר שסיים ללמוד והוא יכול להתסתפק ברכב אחד למשפחה (יש להם כרגע שניים) אני לא אראה משהו מיוחד. כך גם בעל הרכב טוען. אז למה כן לשים לב לפני שאני הולך לבדיקה?

פורסם

תשים לב שיש גלגלים, חלונות (מקוריים כבר אמרנו?).

וחוץ מזה אל תאמין לשום דבר. תלמד מה לבדוק לבד - ותבדק. אם יש מי שיכול לסייע לך - תמיד טוב עוד ראש ועוד זוג עיניים.

יש בדביק של הנושא בפורום אוסף עצות והנחיות. תשקיע זמן בחיפוש מידע ברשת ולימודו.

 

אחרי הבדיקה הראשונית שלך - לך למכון בדיקה שתבחר (גם על כאלו יש בפורום שרשורים והמלצות).

אם התוצאות מעוררות שאלה - התייעץ עם הבוחן באותו מכון, ותעלה לפורום את הטופס לקבל תגובות.

במכוניות אין מובן מאליו. אני יכול לספר לך על חברה שלקחה מכונית מצ'מפיון וכבר ברמזור הראשון אוטובוס בדק את החוזק שלה.

תקרא בפורום על מקרים שיש לאנשים, במיוחד בדגם הרצוי לך, בעיה יכולה להיות ב-30,000 או ב-300,000 ק"מ .

בהצלחה !

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...