Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלילי חזק!

השמן הוא 5/30. הסתכל בספר הרכב.

 

תודה אחי, אני אחליף בחנות!

דרך אגב, רשום בספר היצרן שצריך למלא אוויר בגלגלים בקדמי 32PSI ובאחורי 29PSI, ככה אתה ממלא?

פורסם
תודה אחי, אני אחליף בחנות!

דרך אגב, רשום בספר היצרן שצריך למלא אוויר בגלגלים בקדמי 32PSI ובאחורי 29PSI, ככה אתה ממלא?

לא, אני שם 32 בכל הגלגלים מהיום הראשון שהרכב על הכביש. גם נוח בנסיעה, גם עומד כך בכל המישקלים וגם צורך דלק.

האם הוא אוכל לך שמן שנאלצת לקנות?

פורסם
לא, אני שם 32 בכל הגלגלים מהיום הראשון שהרכב על הכביש. גם נוח בנסיעה, גם עומד כך בכל המישקלים וגם צורך דלק.

האם הוא אוכל לך שמן שנאלצת לקנות?

 

לא הייתי צריך למלא מאז שקניתי אותו, אבל תמיד טוב שיש בבית שמן:)

דרך אגב, החלפתי לשמן של prestone 5w-30 SN, רשום עליו חצי סינטטי,

שמתי לב שרשום שזה שמן סינטטי מיוחד לשימוש ברכבי מזדה ופורד,המוכר אמר שזה מתאים.

השאלה אם זה בכלל מתאים? והאם זה שרשום שזה מתאים גם למזדה ופורד אומר שזה לא מתאים?

 

 

תודה

פורסם

השמנים הללו ממקור לא ידוע וספק אם עומדים בתקן הכתוב, המוכר תמיד יגיד שזה טוב כי הבוס שלו במקרה היצרן ו\או המבקבק של השמנים הללו.

 

ברכב חדש לא הייתי מתעסק בזבל הזה (גם לא בישן) הייתי קונה שמן נורמלי מחנות חלפים.

פורסם

קודם כל תתחיל לקחת את המוכרים בחנויות החלפים למינהם בערבון מוגבל. מעטים מאוד מהם באמת חושבים על טובתך אלא יותר חושבים על לבצע מכירה של אותו רגע.

אמרו שלפי ספר הרכב שלך מומלץ לך 5W-30. לאוטו חדש הייתי נותן את הטיפול הטוב ביותר. כאשר זה מגיע לשמן אזי הטוב ביותר כלומר, סינטטי מלא.

היום מחירי השמנים הם לא ממש בשמיים ביחס לשנים עברו. לכן מומלץ שתשתמש בסינטטי מלא על פני חצי סינטטי. אגב, רוב האנשים עושים טעות שכאשר אומרים להם חצי סינטטי מייד עולה להם בראש שהשמן מכיל 50 אחוזים תוספים סינטטים. לפי החוק גם שמן שמכיל 20 אחוזים תוספים סינטטיים יכול להחישב שכזה. אבל המילה חצי סינטטי היא המצאה של הישראלים. על השמן תמיד תראה את המילים סינטטיק בלנד (תערובת סינטטית) או סינטטיק טכנולוגי (טכנולוגיה סינטטית). לא תראה את המילים 50% סינטטיק או HALF AND HALF (חצי, חצי). לכן, כשאתה קונה שמן(שנקרא בטעות חצי סינטטי) אתה לא יודע מהם האחוזים של התוספים הסינטטים בשמן. לכן עדיף להשתמש בשמנים 100% סינטטים.

 

לעלות בצמיגות של הרכב ממה שהיצרן ממליץ זה מיותר ולא רצוי. זה גורם לעומס על המערכות השונות במנוע וגם לעלייה בצריכת הדלק. נכון, שימוש בשמן 10W-40 לא יהרוג לך את המנוע אבל כמו שהמוכר אמר לך ש 10W-40 מתאים לך אז על אותו היגיון 10W-60 גם לא יהרוג לך את המנוע אבל זה יגרום לעומס מיותר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
קודם כל תתחיל לקחת את המוכרים בחנויות החלפים למינהם בערבון מוגבל. מעטים מאוד מהם באמת חושבים על טובתך אלא יותר חושבים על לבצע מכירה של אותו רגע.

אמרו שלפי ספר הרכב שלך מומלץ לך 5W-30. לאוטו חדש הייתי נותן את הטיפול הטוב ביותר. כאשר זה מגיע לשמן אזי הטוב ביותר כלומר, סינטטי מלא.

היום מחירי השמנים הם לא ממש בשמיים ביחס לשנים עברו. לכן מומלץ שתשתמש בסינטטי מלא על פני חצי סינטטי. אגב, רוב האנשים עושים טעות שכאשר אומרים להם חצי סינטטי מייד עולה להם בראש שהשמן מכיל 50 אחוזים תוספים סינטטים. לפי החוק גם שמן שמכיל 20 אחוזים תוספים סינטטיים יכול להחישב שכזה. אבל המילה חצי סינטטי היא המצאה של הישראלים. על השמן תמיד תראה את המילים סינטטיק בלנד (תערובת סינטטית) או סינטטיק טכנולוגי (טכנולוגיה סינטטית). לא תראה את המילים 50% סינטטיק או HALF AND HALF (חצי, חצי). לכן, כשאתה קונה שמן(שנקרא בטעות חצי סינטטי) אתה לא יודע מהם האחוזים של התוספים הסינטטים בשמן. לכן עדיף להשתמש בשמנים 100% סינטטים.

 

לעלות בצמיגות של הרכב ממה שהיצרן ממליץ זה מיותר ולא רצוי. זה גורם לעומס על המערכות השונות במנוע וגם לעלייה בצריכת הדלק. נכון, שימוש בשמן 10W-40 לא יהרוג לך את המנוע אבל כמו שהמוכר אמר לך ש 10W-40 מתאים לך אז על אותו היגיון 10W-60 גם לא יהרוג לך את המנוע אבל זה יגרום לעומס מיותר.

 

תודה רבה על העזרה:)

על איזו חברת שמנים אתה ממליץ?

×
×
  • תוכן חדש...