Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אותיות נאון על העסק שנישרפו,כתוצאה מקח לקחתי הצעת מחיר לעוד כמה תיקונים לכדלהלן:א. 7 אותיות נאון בגודל 12 מ"מ ייצור מחדש 2100 ש"ח

ב. התקנת פס ניאון כחול בתוך החנות לאורך הוויטרינה כ- 5 מטר ב 1300 ש"ח

ג. התקנת 2 גופי תאורה בפלורוסנטים כולל נורות ב-200 ש"ח

ד.5 נורות מטאלליד ב 65 לכל נורה

סה"כ 4000ש"ח האם המחיר סביר לעבודה כזו ללא מע"מ??

פורסם

היי אביתר, אנסה לעזור.

 

ב. התקנת פס ניאון כחול בתוך החנות לאורך הוויטרינה כ- 5 מטר ב 1300 ש"

->זה עולה 350 שקל בחשמל ישיר בצבע כחול. מתחבר ישיר לקו ללא שנאי.

לא צריך טובות של אף אחד.

60 לד למטר, עם דבק דו צדדי.

חבר וסע לשלום.

 

 

ד.5 נורות מטאלליד ב 65 לכל נורה

-> לא הבנתי. 65 שקל לנורה? איך הגעת ל4000 שקל?

בחשמל ישיר גוף תאורה נל"ג כולל נורה יעלה לך 200 שקל.כולל מע"מ.

נישאר רק לחבר אותו עם כבל לקו.

 

גופי תאורה פלורסנט עולה 75 שקלים כולל מע"מ.

 

 

לגבי אותיות הניאון, מצטער חביבי,

זה לא מתעסקים.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

יש לי שני חברים שלאחרונה נכנסו לעסקי ייבוא תאורה, מתעסקים בעיקר עם לדים ופסי לד.

בחורים מאוד נחמדים שתמיד שמחים לעזור, אפילו אם זה רק לייעץ, אם תרצה לרכוש דרכם המחירים טובים והם גם מבצעים את העבודות.

050-546 שמונה תשע שמונה שש (נגד בוטים)

קוראים לו בן, תגיד לו שהגעת דרך מאור הוא יטפל בך יפה:wink:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
היי אביתר, אנסה לעזור.

 

ב. התקנת פס ניאון כחול בתוך החנות לאורך הוויטרינה כ- 5 מטר ב 1300 ש"

->זה עולה 350 שקל בחשמל ישיר בצבע כחול. מתחבר ישיר לקו ללא שנאי.

לא צריך טובות של אף אחד.

60 לד למטר, עם דבק דו צדדי.

חבר וסע לשלום.

 

 

ד.5 נורות מטאלליד ב 65 לכל נורה

-> לא הבנתי. 65 שקל לנורה? איך הגעת ל4000 שקל?

בחשמל ישיר גוף תאורה נל"ג כולל נורה יעלה לך 200 שקל.כולל מע"מ.

נישאר רק לחבר אותו עם כבל לקו.

 

גופי תאורה פלורסנט עולה 75 שקלים כולל מע"מ.

 

 

לגבי אותיות הניאון, מצטער חביבי,

זה לא מתעסקים.

תודה רבה,אבל אין לי שקע ליד הוויטרינה,וגם..מה ירד פתאום כבל על החנות.. זה לא נישמע אסתטתי לאולם תצוגה

פורסם

ניסית להתיעץ עם הבחור שהפנתי אותך אליו?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

בתור אחד שעבד כמה שנים טובות אחרי הצבא בשלטי נאון וכו'... למה?!

 

אותיות נאון צורכות ערימות של חשמל, שנאי ניאון מספק בין -6000 ל-12000 ואט.

נשרפות באופן קבוע ואפילו מסוכנות, אם נשברה זכוכית בנאון אין הארקה והחשמל נזרק

על השלט, מי שיגע יקבל זרם ללא לא נעים בכלל.

עלול לגרום לשריפה כתוצאה מהתלקחות ה-PVC או הפרספקס שבונה את האות.

 

המלצה שלי, רק לדים, אמנם השקעה קצת יותר גדולה אבל מחזיקים שנים בצריכת חשמל אפסית.

סוללה של מקיטה 12V מדליקה 20 מטר לדים בקלות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
כן,נישמע על הכיפאק,הוא יגיע אלי להצעה ונעדכן.תודה רבה באמת

נרכשו אותיות מוטול לד ממנו, עכשיו נותר לי רק שמישהו ימליץ לי על חשמלאי שיודע להתקין אותם לשלט בחוץ,מצורף תמונות

IMG_2510[1].jpg

×
×
  • תוכן חדש...