Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת מן המצלמות החדשות לפני הכניסה לעיר, ממש לפני פסי הרכבת.

הייתי על 80 קמ"ש האם נתפסתי?

אני יודע שזהו כביש של 90 אבל אני לא זוכר אם הציבו שלט 70 לפני או אחרי המצלמה.

האם משהו מכיר? האם עליי לחשוש?

וכמה הוא הדוח על 10 קמ"ש מעל המותר?

 

תודה ושבוע טוב לכולם.

אין צורך בחתימה....

פורסם
אחת מן המצלמות החדשות לפני הכניסה לעיר, ממש לפני פסי הרכבת.

הייתי על 80 קמ"ש האם נתפסתי?

אני יודע שזהו כביש של 90 אבל אני לא זוכר אם הציבו שלט 70 לפני או אחרי המצלמה.

האם משהו מכיר? האם עליי לחשוש?

וכמה הוא הדוח על 10 קמ"ש מעל המותר?

 

תודה ושבוע טוב לכולם.

 

תדע תוך כמה שעות. נדמה לי 48.

פורסם

אני נוסע כבר שנים על 100 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש. כביש 40 מבאר שבע לכיוון תל אביב.

אם היה דו"ח על 10 קמ"ש מעל המהירות המותרת כנראה שהייתי מרושש היום.

פורסם

דו"ח על 10 קמ"ש מעל המותר בכביש בינעירוני עולה למשלם המיסים 250 ש"ח ללא נקודות.

המצלמות מכוונות בדרך כלל לתפוס על מהירויות גבוהות יותר.

אותי עצר פעם שוטר בכביש 3 על 19 קמ"ש מעל המותר (14 אחרי ההפחתה) ונתן לי דו"ח (כן, לכל מי שחושב שלשוטרים תמיד מוותרים על דו"חות אז במקרה הזה זה דווקא לא נכון :-D).

לשמחתי מכיוון שהעבר שלי נקי לחלוטין, קיבלתי אזהרה.

דעותיי על אכיפת המהירויות הנמוכות (כל מה שהוא קנס ולא הזמנה לדין) ידועות לכל ולכן לא אחזור עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...