Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

לאחר התלבטיות רבות נבחרו הליאנה והאלמרה.

התקציב הוא כ 30K .

שנתון 03-04 ( אם מפרטי)

 

**

לשתיהן מפרט דומה, שתיהן חסכוניות אמינות בטיחותיות וזולות .

**

 

הליאנה מאובזרת טיפה יותר( בקרת אקלים ,שליטה מההגה , פנסי ערפל וכו)

אך האלמרה מרגישה יותר חזקה וגמישה (עם 116 כ"ס וממונט 17 קג"מ

לעומת 107 ו 14 של הליאנה)

 

השאלה שלי היא.. בכל זאת מי מהן עדיפה??

אשמח לעזרה.

 

*כמו כן מה כדאי לעשות ,להמשיך לחפש יד נמוכה עם ק"מ נמוך מפרטי ( 03-04)

או לחפש במגרשי ליסינג (06-08) .

 

תודה מראש

פורסם

האלמרה רכב מצויין , היה לנו במשך שנתיים ויותר במשפחה.

באמת שלא רואה מוסך , ויש מספיק כוח לנסיעה רגועה בעיר ואף פעם לא הרגשתי שחסר כוח בעליות של חיפה.

 

למרות שההתנהגות הכביש לא בשמיים עקב הסרן האחורי הלא משהו שתורם הרבה לתת היגוי במהירויות ממוצעות פלוס ופניות בזוית בינונית פלוס ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

האלמרה רכב הרבה יותר טוב מהליאנה.

אם היה לו יבואן קצת יותר טוב, הרכב הזה היה יכול להיות נפוץ כמו המזדה 3.

הליאנה הוא רכב בסיסי ותו לא.

פורסם

לפני חודשיים רכשנו סוזוקי ליאנה 1.6 GLX. הייתי בהתלבטות כמוך. לפניה הייתה לנו מאזדה לנטיס כרכב משפחתי.

 

בשורה התחתונה, מאד מרוצים. האם אתה לבד, או משפחה? כרכב משפחתי, הליאנה מצטיינת, ולנו יש שלושה ילדים.

 

היא מרווחת וחסכונית, מאובזרת ודי נוחה למשתמש הממוצע ולא ממש בסיסית כמו שיש כאלו שאומרים עליה. מה שכן, לעיתים קצת חסר לי כוח במנוע, אבל לא משהו שבגללו הייתי פוסל את הרכב.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הליאנה מצויינת, וגרסת הסדאן מצויידת בתא מטען גדול מאוד עם פתח רחב ונוח.

יש לה שני חסרונות עיקריים. האחד הוא העיצוב (לטעמי עניין שולי), והאחר הוא תגובה איטית של המנוע אם כי כוחו מספק,לפחות בדגמים היותר מתקדמים: כלומר לא תהיה ראשון ביציאה מרמזור, אבל כעור כמה מאות מטרים תצטרף לכל הפותחים.

חסרון נוסף בדגמים המוקדמים הוא לוח המחוונים הדיגיטלי שאישית מעצבן אותי מאוד. בדגמים יותר מאוחרים לוח המחונים סטנדררטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

thebaron מאיזה שנתון הליאנה שלך,?

אנחנו זוג +1 . שתיהן מספקות את הצרכים .

בגדול אני מחפש עד יד 2 ועד 150000 ק"מ , הראשונה שאמצא אקח.

העיצוב לא משנה לי ואני לא מחפש להיות ראשון ברמזור.

מה שחשוב שתהיה אמינה וחסכונית.

 

האם כדאי לקנות מליסינג שנתון גבוה יותר? או רק פרטי?

אני יודע שהשאלה כללית מדי אבל מדובר על הדגמים האלו

פורסם

שלום שוב,

מצאתי ליאנה 2004 יד שניה עם 200000 ק"מ ליסינג לשעבר ( כ 7 שנים פרטית)

המוכר מתחייב בבדיקה וטוען שהרכב תקין מלבד תיקוני פח קלים ( ראיתי את הרכב לא נורא בכלל)

לאחר מיקוחים רבים הגענו ל 17000.

מדובר בדגם הפשוט GLS אוטומט.

המחיר מפתה אך הקילומטרים מרתיעים. אני עושה 10-15 אלף קילומטר בשנה.

האם כדאי לקנות ??

הבחור מחכה לתשובה ממני ( סגרנו שהוא מחכה )

מה אתם אומרים?

פורסם
שלום שוב,

מצאתי ליאנה 2004 יד שניה עם 200000 ק"מ ליסינג לשעבר ( כ 7 שנים פרטית)

המוכר מתחייב בבדיקה וטוען שהרכב תקין מלבד תיקוני פח קלים ( ראיתי את הרכב לא נורא בכלל)

לאחר מיקוחים רבים הגענו ל 17000.

מדובר בדגם הפשוט GLS אוטומט.

המחיר מפתה אך הקילומטרים מרתיעים. אני עושה 10-15 אלף קילומטר בשנה.

האם כדאי לקנות ??

הבחור מחכה לתשובה ממני ( סגרנו שהוא מחכה )

מה אתם אומרים?

 

ממש אבל ממש לא כדאי תזהר אתה תיכנס לבור ללא תחתית כל הבלאי של האוטו יבוא עלייך בצרורות עם הקילומטראז' הזה

×
×
  • תוכן חדש...