Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי פריוס חדשה מליסינג ויש לי כמה שאלות לגבי המערכת שלה.

 

1. האם יש למערכת יציאות למגבר או שאני צריך לשים מנחתים?

2. לא מצאתי דרך לנגן מוסיקה דרך בלוטות'. האם זה אפשרי? (הדיבורית בלוטות' עובדת)

3. איזו גירסת תוכנת GPS עובדת במערכת הזאת? (יש מקום לכרטיס micro SD)

 

תודה,

שרון.

פורסם

הי,

 

אני קבלתי את האותו לפני כשבוע וזה מה שגיליתי ביינתיים (בנוגע לGPS בלבד):

מותקנת ברכב מערכת FLYAUDIO שבמקור (ובכל מדינה שפויה אחרת) מגיע עם אנטנת GPS כחלק מהמוצר.

בארץ היבואן לא מתקין את האנטנה ומדביק מדבקת נייר על כיסויי של הSD CARD (כאילו שאנחנו מפגרים). תמורת 1000ש"ח יחבר היבואן ה"אדיב" את האנטנה (שכבר שלמת עליה), יוריד את המדבקה, וישים לך SDCARD עם תוכנת ניווט (שעולה בכל מקום אחר 300-600ש"ח).

 

בכל אופן, ניתן להתקין תוכנת ניוות IGO8 או IGO-PRIMO (ברזולוציה 800 על 480) וזה עובד מצויין... רק שאין אנטנת GPS.

אני מנסה לברר איזה אנטנה צריך (ראה נושא שהעלתי היום בפורום), אני מתכוון לפרק את המערכת כדי לצלם את החיבור של האנטנה ולברר איזה דגם בדיוק צריך, בכל אופן מדובר על 60-150ש"ח לאנטנה ואתה מסודר.

אני אעדכן ברגע שיהיה לי מה...

 

אביחי

פורסם

הי אביחי,

 

תודה על התשובה המפורטת.

אצלי לא הייתה מדבקה על החריץ של הכרטיס אבל ניסיתי לשים כרטיס של מכשיר GPS נייד שיש לי והמכשיר לא הצליח להריץ את התוכנה (לא זוכר מה הייתה הודעת השגיאה).

 

אשמח להתעדכן כשתמצא פתרון.

 

תודה,

שרון.

פורסם

הי שרון,

 

ראשית עליך להתקין אנטנת GPS עם חיבור FAKRA (ניתן לרכוש בEBAY).

חפש בפורום נושא שאני העלתי לפני כמה ימים:

"איזה אנטנת גי-פי-אס להתקין במערכת פלי-אודיו מסורסת על-ידי היבואן".

ההתקנה דורשת קצת אומץ (לפרק פלסטיק באותו חדש) אבל היא די פשוטה ויש הרבה סרטוני הדרכה בYOUTUBE (והכל מתפרק בקלות כמו לגו).

אח"כ עליך להשיג תוכנת IGO8 או IGO-PRIMO על MICRO-SD (לקנות או להוריד) להכניס את הכרטיס וזהו.

באותה הזדמנות אתה יכול להזמין גם מצלמת רוורס ולהתקין אותה (מערכת המולטימדיה תומכת בזה).

 

 

בהצלחה,

אביחי

פורסם

הי אביחי,

 

תודה על התגובה.

האם תוכל לשלוח לי לינקים להוראות פירוק, קניית האנטנה המתאימה ומצלמת רוורס?

 

יצא לך במקרה לבדוק אם יש למערכת יציאות RCA למגבר?

 

אני לא יכול לשלוח לך הודעה פרטית או לפרסם פה את האימייל שלי. תוכל לתת לי אימייל או טלפון שלך?

יש לי שאלות נוספות.

 

תודה,

שרון.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

היי

האם ניתן לשלוח קישור למוצר?.....יש לי פריוס פלוס 2013.....לא מצליח להפעיל את תוכנת הניווט..............

עזרתכם....

תודה

פורסם

יש אצלך אופציה ל-Miror link?

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

×
×
  • תוכן חדש...