Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עמית, נו באמת. אתה באמת חושב שאני כל כך רוצה לפרסם את המכון הזה?

 

מילא אם אבא שלי היה בעל המכון, אבל הוא לא. הוא סה"כ בוחן רכב שם, שלא מקבל שום תוספת על זה שיבואו למכון של הבעל בית שלו יותר אנשים. תאמין לי לא יוצא לי כלום מזה שאני אפרסם אותם, ואני גם ממעט לפרסם אותם. בקונטקסט של האופנועים ראיתי צורך לפרסם, כיוון שידוע ששמוליק (בעל המכון) הוא בעל הארלי, ויש לו חיבה מסוימת לאופנועים.

אני לא מפרסם את המכון הזה, אין לי שום מניות בו (אני כולה בן 16 ד"א), וממש לא אכפת לי מכמות הלקוחות שלו, זה לא משפיע לא עליי, לא על אבא שלי, רק על בעל המכון.

אני אומר את האמת, אין לי מה לפרסם אותם. זה כמו שמישהו ממליץ על מוסך טוב שהוא היה בו, האם גם זאת נקראת פרסומת? מה אני צריך להודיע קבל עם ועדה שאבא שלי בוחן במכון הזה? אז הנה אני מודיע, אבא שלי בוחן רכב במכון *** (שלא יגידו שאני מפרסם) חולון, והוא ביקש ממני לפרסם את המכון הזה, ואני מרוויח מכל פרסומת 10 אלף דולר.

 

פליקס.

10 K $ ?!?! יא חתיכת #$^#@$ $@#^#$@^ $^@#^ איך אתה מעיז לפרסם פה ולעשות עלינו קופה ? :wink:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אולי בגלל שהסקוטר מדבר על עצמו בגוף שלישי , הבוחן פחד מתגובה סכיזופרנית-מניאקית-פוסט-פסיכופטית והעביר אותו מהר...

מילא גוף שלישי אבל עם תמונה כמו שלך היו עוד שולחים לי את המדבקה הבייתה icon7.gif

ולנערה, לקח לי זמן להבין למה נהג כך אלפרד, ואכן חקיין קטן אני, אבל השימוש מאוד נוח.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

מכון אלן בסדר גמור - גם למכוניות וגם לאופנועים - חוץ מהוי סטרום יש לי גם ויטרה זקנה (90)ואת שניהם אני מעביר שם. נשבע שזה לא פרסומת...אבל מי שבסדר מגיע לו מחמאה.

מכיר סוזוקי ??? :smile:

×
×
  • תוכן חדש...