Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד S-MAX אקובוסט. שבוע ו 1500 ק"מ, רשמים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין מי זה המישהו הזה. במקרה מדובר במישהו שנתן ל-SMAX כוכב אחד בלבד מתוך חמישה בעוד פולקסווגן טוראן מקבל חמישה, קיה קרניבל מקבל ארבעה וסאנגיונג רודיוס מקבל שלושה? :-P

 

 

מי? מי? ספר!

 

זה כמובן למען דורות עתיד ולא חו"ח סקרנות רכילותית :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חשבתי שזה די ברור מעצם העובדה שציינתי כוכבים. איזה עיתונאי רכב שיש לו אתר משלו נותן כוכבים רנדומליים למכוניות...? :?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הבעיה העיקרית היא שבפעם הראשונה ניתן ביטוי לכך שלא רק שהכוכבים ניתנים בלי התנסות אישית, אלא שבמקרה הזה הם ירדו מ 5 ל 1 בגלל משהו שניתן לבדיקה, אשר לא נעשתה, ולאחר תקופה ארוכה שניתנה לו ההזדמנות לכך, הוא נמנע מלעשות זאת.

לאחר התעקשות שה"בעיה" קיימת, מה הסיכוי שבדיקה תוכיח אחרת. מה, נודה שטעינו?

 

לא היה יותר פשוט לבדוק לפני שמורידים? למה להכנס לפינה שאי אפשר לצאת ממנה? עכשיו כבר שום בדיקה שלו את הנושא לא תוכל להיות אמינה.

 

ואני לא רוצה לדבר על אינטרסים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
עלות הליסינג היא באיזור ה 3900. שווי שימוש גם.

 

אללה יוסתור, יקר נורא לטעמי, אבל אם צריך משנע נוסעים אין סספק שזה אחד מהטובים ביותר אם לא-ה.

 

תגיד, איך המושבים מתקפלים, מסתובבים ? בפרט השורה האחרונה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תכלס כשאתה מסתכל על המחיר, מי שצריך 7 מושבים ונוסע המון, אין לו אלטרנטיבה אחרת.

 

השורה השניה מחולקת ל 3 מושבים נפרדים שזזים קדימה אחורה.

השורה השלישית סטאטית.

פורסם
אני לא מרגיש בושה אבל אם אתה רוצה, אתה יכול למחוק.

אם זה יעניין אותך אני יכול לשלוח לך תמונה של מה שהוא כתב.

 

התייחסויות לאופי או לדעות פוליטיות הן מיותרות ומזהמות.

לעומת זאת התנהגות שאינה מקצועית או שבזדון (בהקשר לרכב) בהחלט לעניין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מנסיון מועט מאוד, הגלאקסי מעולה פשוט.

עכשיו אני רואה שה Smax הולכת באותו קו, וזה משמח אותי. כל הכבוד לפורד.

היתרון היחיד של הקרניבל הוא המרווח העצום, מעבר לזה כלום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
התייחסויות לאופי או לדעות פוליטיות הן מיותרות ומזהמות.

לא רוצה לפתח את זה יותר מידי אבל ההתבטאויות שלו לא היו פוליטיות או קשורות לאופי.

 

תודה על הסיקור!

אתה יכול בבקשה להעלות תמונה של שורת המושבים השלישית?

תודה

 

אנסה היום או מחר.

פורסם

התאוצה היא בונוס מדהים ברכב כזה, יש לי רק שתי הערות:

אם ל- GTI (והיא עוד בכחול כהה ועם מושבים כהים) היה לוקח 5 דקות לקרר אותי, הייתי מחליף אותה כבר מזמן. 5 דקות זה נצח בחום הישראלי. בצירוף האמירה הנוספת פה של מי שנסע בכזה רכב כנוסע, נשמע לי שאולי יש עץ, אבל הוא בטח לא כזה גבוה...

לגבי צריכת הדלק - נראה לי קצת פנטסטי, זה בדוק בתדלוקים?

 

הערה אגבית: במהירות נמוכה של המאוורר האוויר יוצא קר יותר... נסו ותהנו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
התאוצה היא בונוס מדהים ברכב כזה, יש לי רק שתי הערות:

אם ל- GTI (והיא עוד בכחול כהה ועם מושבים כהים) היה לוקח 5 דקות לקרר אותי, הייתי מחליף אותה כבר מזמן. 5 דקות זה נצח בחום הישראלי. בצירוף האמירה הנוספת פה של מי שנסע בכזה רכב כנוסע, נשמע לי שאולי יש עץ, אבל הוא בטח לא כזה גבוה...

לגבי צריכת הדלק - נראה לי קצת פנטסטי, זה בדוק בתדלוקים?

 

הערה אגבית: במהירות נמוכה של המאוורר האוויר יוצא קר יותר... נסו ותהנו.

 

קולומבוס, מאחוריך !

פורסם
סיקרנת אותי. מה הסיבה?

 

הסיבה שבעל הבית אומר ששחור זה צבע מנקר עיניים.

בעל המאה-בעל הדעה.

 

אם ל- GTI היה לוקח 5 דקות לקרר אותי, הייתי מחליף אותה כבר מזמן.

לגבי צריכת הדלק - נראה לי קצת פנטסטי, זה בדוק בתדלוקים?

 

לא אמרתי שלוקח חמש דקות אלא שלאחר פרק זמן כזה פחות או יותר, אפשר להוריד את העצמה כי נהיה קר.

אז בוא נגיד שנעים נהיה אחרי שתי דקות.

 

לגבי התדלוקים, זה מה שאומר מחשב הדרך כשביצעתי 2 איפוסים.

איפוס ומדידה בנהיגה רגועה בכביש 6 מעין תות ועד בן שמן הראה צריכה של 8 למאה.

נהיגה חזקה יותר בכביש 443 עם העליות לירושלים הניבה נתון של 11 נקודה משהו.

 

בכל מקרה הרכב היה בהרצה אז לדעתי הנתונים עוד ישתנו.

פורסם
חשבתי שזה די ברור מעצם העובדה שציינתי כוכבים. איזה עיתונאי רכב שיש לו אתר משלו נותן כוכבים רנדומליים למכוניות...? :?

אין עיתונאי רכב כזה.

יש אחד שפעם היה עיתונאי והיום הוא בתהליך מתמשך של חיפוש אחר הפסים.

 

המזגן אכן היה בעייתי בראשונות. אני פסלתי את הSMAX טיטניום ב2008 רק על הנקודה הזו. השילוב של מזגן מחורבן עם גג פנורמי הפך את הנסיעה בו לבעייתית מאוד. לקחתי אז גרנדיס שהיה לו מזגן מעולה.

אני שמח לקרוא שהם תיקנו את נקודת התורפה הזו. יחד עם המנוע והגיר זה נשמע כמו מוביל השושלת המושלם.


×
×
  • תוכן חדש...