Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד S-MAX אקובוסט. שבוע ו 1500 ק"מ, רשמים.


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 3249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין עיתונאי רכב כזה.

יש אחד שפעם היה עיתונאי והיום הוא בתהליך מתמשך של חיפוש אחר הפסים.

 

המזגן אכן היה בעייתי בראשונות. אני פסלתי את הSMAX טיטניום ב2008 רק על הנקודה הזו. השילוב של מזגן מחורבן עם גג פנורמי הפך את הנסיעה בו לבעייתית מאוד. לקחתי אז גרנדיס שהיה לו מזגן מעולה.

אני שמח לקרוא שהם תיקנו את נקודת התורפה הזו. יחד עם המנוע והגיר זה נשמע כמו מוביל השושלת המושלם.

 

סליחה, אבל מה זה "חיפוש אחר הפסים" ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, אבל מה זה "חיפוש אחר הפסים" ?

 

מגזין "הגה" גליון 159, יוני 2012, דבר העורך קינן כהן, עמוד 8:

 

"אל תבינו אותי שלא כשורה, העולם הדיגיטלי פותח בפנינו צהר לחוויה שאם נעשית היטב, מעשירה את צריכת התוכן שלנו באופנים רבים. היא אפילו מאפשרת לסתם אחד להקים אתר שהוא גרסה מוטורית של תא הזקנים מהחבובות, בו הוא יכול לדרג בכוכבים מכוניות מבלי לנהוג בהן כלל, או מבלי לתת הסבר משכנע לדירוג (מלבד כמובן המתאם בין הניקוד למפרסמים בבאנרים)."

כך נכתב, והסיפא בסוגריים טוענת שאין מדובר בירידה מהפסים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, לא רואה שום בעיה במתן חוות דעת, בין בכוכבים בין באופן אחר, על מכוניות גם בלי לנהוג בהן. עובדה, לא מזמן התנהל לו כאן דיון כבד בהודעות ובו אחד מהמשתתפים שהוא גם איש סגל בפורום הזה, כתב המון על האופן בו מכונית אחת ננהגת ומתנהגת, בלי לנהוג בה כלל. הספיקה לו חוות הדעת של עיתונאי רכב שכן נהג על האוטו. אז אם מותר לו, למה אסור לאחרים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי לזה אסור ולזה אסור.

מילא כשאדם "פרטי" מחווה דיעה לא אחראית על רכב בלי לנהוג עליו. את זה אפשר לבלוע עם הרבה מים אבל מי שמגדיר עצמו כעיתונאי רכב לדעתי חוטא למקצוע אם הוא עושה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים. פשוט אירוני לראות מין ביקורת כזו של "הגה" שאין לי אגב מושג אם היא נכונה, על עיתונאים שנחזים ואולי בצדק כסמכות על מקצועית בכל הנוגע לכלי רכב ואיכותם. גם אני סבור שאין תחליף להתנסות אישית ואי אפשר לבנות תילי תילים של תאוריות על האופן בו מכוניות נוסעות ומתנהגות רק על סמך חוו"ד של מישהו אחר. בדיוק אגב כפי שמוזר לראות עיתונאים רציניים שטוענים שאין להם שום בעיה להקיש מהתנהגות מכונית אחת על אחרת, רק בשל כך שיש להן מכללים דומים והן מאכלסות את אותה נישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מעבירים את בורר ההילוכים ל S. (ספורט)

כמו שעוברים למצב ידני, רק בלי לשחק עם הידית ב + ו -.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי לקרוא, עושה רושם שמודבר ברכב ראוי ואילו היה לי צורך במספר המקומות הייתי לבטח בוחר בו.

יחד עם זאת אני שם לב שגם פה נשמר קו העיצוב הפנימי של פורד, עיצוב "פוקוסי" אני קורא לו, בגלל הדמיון לפוקוס דור 2.

המונדאו וה-S-MAX נראות כל כך טוב מבחוץ וקצת פלסטיקיות-אנמיות מבפנים.

חוץ מזה יצאתי מבולבל... אם יש 3 פתחי אוורור במרכז הדש-בורד ובקרת האקלים היא דו-אזורית אז איזו טמפ' תהיה בפתח האמצעי :?:

 

נ.ב. - הייתי סבור שזה רכב מהעבודה כבר מהשורות הראשונות... מי השוחט שיביא את הרכב לקצה גבול היכולת כבר בשבוע הראשון. ובתמונות הייתי מסתיר את הלוחית לאור העדות המפלילה...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי, באופן יחסי, ה S-MAX נראית הרבה יותר טוב מהמונדאו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבירים את בורר ההילוכים ל S. (ספורט)

כמו שעוברים למצב ידני, רק בלי לשחק עם הידית ב + ו -.

לא הבנתי,אפשר להעביר למצב ספורט מבלי לשחק כל הזמן עם הידית?

אני בדרך כלל שם D ונוסע.

אבל אני התכוונתי להגדרות במחשב הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. ברגע שהעברת למצב S מבלי ל"שחק" עם ה +ו -. זה מצב תוכנה אחר שבה התיבה מתנהגת אחרת.

ברגע שהעברת ידני + או - המצב מתבטל ובשביל לאפס אותו צריך לעבור ל D ולחזור שוב ל S.

בקיצור, S שונה מ D.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. ברגע שהעברת למצב S מבלי ל"שחק" עם ה +ו -. זה מצב תוכנה אחר שבה התיבה מתנהגת אחרת.

ברגע שהעברת ידני + או - המצב מתבטל ובשביל לאפס אותו צריך לעבור ל D ולחזור שוב ל S.

בקיצור, S שונה מ D.

תודה,אנסה זאת.

ואפשר לשנות הגדרות במחשב או שהכל אוטומטי ללא אפשרות שינוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה ותהנה.

אח"כ תחזור ותשאל האם אפשר לשנות הגדרות... אולי השאלה כבר תהיה מיותרת.

בכל אופן, בספר הרכב אין תיאור לשינוי הגדרות אחר. אולי במוסך...?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...