Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן לביצוע (וכיצד?) - השתלת מנוע V6 רוחבי ברכב הנעה אחורית


שימו לב! השרשור הזה בן 4329 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קצת אוף טופיק, אבל אם כבר נגענו ב-V6 של אלפא רומיאו, אתם פשוט חייבים להפעיל רמקולים ולשמוע את הסימפוניה הזאת:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1FMtqjT8LRA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לייצר את המתאם (האוזינג) זה קל מאוד, אפילו אני מכין לך את זה בכמה שעות עבודה (צפה לתוצאה פונקציונלית, לא לתוצאה יפה :wink: )

 

יריעת פח עבה, קרטון ביצוע, טוש שחור עבה, דיסק חיתוך ויאללה בלגן!

 

הבעיה היא ליצור התאמה מוחלטת בין ציר ההינע המרכזי שיוצא מהמנוע ובין הצד הנגדי בתיבת ההילוכים.

 

זאת אומרת שאו ביציאה מהמנוע תהיה לך יחידה מושתלת של אותה חברה של הגיר או שבגיר תהיה מושתלת יחידת ציר הינע מאלפא.

 

בחלק מהמקרים זה קל מאוד, בחלק אחר, קשה עד לחוסר כדאיות של כל הפרויקט.

 

אין לי שמץ של מושג על התאמה של V6 של אלפא לבין גיר הנעה אחורית אחר ולכן העצה הקלה ביותר היא לחפש דגם 4X4.

 

 

עריכה - אני רואה שכבר מצאו לך גיר 4X4 שכזה.

 

האם למנוע הרוחבי יש בכלל מקום לתושבות שיאפשרו להתקין אותו כאורכי?

 

אם לא, תתכונן למלאכה מייגעת של מדידות, איזונים, שוב מדידות, שוב איזונים ופילוסים, שוב מדידות ואז 2 פיקים זריזים ו...שוב מדידות ואיזונים.

 

זאת השיטה הנכונה, בניגוד לשיטה המקובלת בארץ שבד"כ היא למהר עם הרתכת ואח"כ להתחיל לחפש את הדיסק!:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שחשבתי עליו: המנוע הזה הגיע גם על סדרה 116 בתצורה אורכית. יש מצב שזה יוכל לקדם את הפרוייקט שלך?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירסה שהזכיר אלעד הייתה נדירה למדי. הייתה גם 156 ארבע על ארבע, אך עם מנוע קטן יותר.

גם לבוקסר של סובארו צליל חביב, גם אם פחות בהרבה.

פנטזייה מטורפת זה טוב, אך אולי ניתן לפצל לשתי פנטזיות פחות מטורפות? אונה אלפא, אי אונה...יו ניים איט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שחשבתי עליו: המנוע הזה הגיע גם על סדרה 116 בתצורה אורכית. יש מצב שזה יוכל לקדם את הפרוייקט שלך?

 

בהחלט יכול לקדם ואפילו מאוד לקצר.

 

פנדוב, תישאר נאמן למסורת שלך, אם כבר בוקסר, יש בוקסר של אלפא עם הנעה 4X4.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב-116 אכן ישב אורכית. ייתכן וזה מסייע לעניין התושבות, אבל זה מסבך לי את הגיר כי אם אני זוכר נכון, הגיר ב-116 יושב על הסרן האחורי ולא ישר על המנוע. הלא כך ?

 

לגבי ה-164 - אכן נדירה. לשמחתי בחיפוש של כמה שניות מצאתי 4 כלים למכירה. אחד מהם כל כך זול שחבל שאני עדיין לא בשלב של לקנות ולפרק ממנו את הגיר.

 

לגבי ה- 156 - אכן היתה גרסאת Q4. תודה! אם המסקנה תהיה שניתן להתקין מנוע זה בצורה רחבית, אולי זה יהיה נכון לחפש גיר שמקורו ברכב זה.

בינתיים שלחתי אימייל לבחור שבונה את ה- AlfaDax ובו שאלתי מדוע הוא לא בחר לבצע את ההשתלה בדרכים המוצעות כאן.

 

תודה לכל התשובות והרעיונות, בהחלט נתתם לי חומר למחשבה ולעיבוד !

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא למכירה בחלקים מופיע ביד 2

זה הרכב שמופיע ביד 2:

 

197630_351953084878076_1386656429_n.jpg

 

והוא בהחלט לא ה-75 שהיתה בזמנו לאמיר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו כשאני חושב על זה, אני זוכר אלפטה או ג'ולייטה משופרת בכבדות, משנות ה 80 שניסו למכור פה במשך זמן רב, הייתה מושתלת מנוע V6.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על הג'וליטה (בי טורבו נדמה לי) של חן, נמכרה לדעתי בסוף כחלקים.

אפילו גיר דוג היה עליה, למיטב זיכרוני.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'ינלי ( למי שמכיר ) הרכיב V6 על GTV בתצורה אורכית, אני לא זוכר בדיוק את פרטי הביצוע, אבל את הנסיעה של האוטו אני זוכר מצויין :twisted:

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף לשמור על פרטיותי אם זה היה הרכב שלי...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק לגבי פרטיות זה קצת יותר מהותי מאשר פקאקט כינוי בפורום.

 

V6 אורכי עם גיר אחריו היה באלפא 6 - היא האלפא הראשונה שצוידה ב-V6 (עוד עם קרבורטורים בהתחלה), כך שהדבר בר ביצוע על פניו.

 

הרכב הלבן, למיטב ידיעתי, לא של אמיר (וגם הניק מזמן לא ג'ולי).

 

156Q4 הייתה רק עם דיזל 1.9 טורי, רוחבי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4329 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...