Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

ראשית, תודה על הייעוץ בפעם הקודמת, ניתן לקרוא את ההיסטוריה של ההודעות שלי, אגב, לבסוף נרכשה אלטו אוטומטית לטובת הבית, בהנחה יפה, שעושה עבודתה נאמנה.

 

אחרי זמן לא מבוטל שאני בלי רכב צמוד ודי מעיק על ההורים שלי, כנראה שגם להם נמאס, הגיע תורי לקנות רכב (או יותר נכון תורם לקנות לי רכב)

 

אני סטודנט (נשארו שנה וחצי הקרובות.), אופן הנסיעה שלי הוא משולב, אני מאמין שחצי-חצי.

אני מחפש רכב קטן (2 מקומות זה קטן מדיי)

 

אין לי תקציב קבוע, אני מעדיף כמה שפחות אבל לא יותר מדיי פחות, אני אנסה להסביר.

התקציב בעקרון הוא 60~ אפשר גם הרבה יותר וגם הרבה פחות, אבל הרעיון הוא שזה רכב רק לשנתיים וחצי~ (עד תום הסטאז').

אני לא מעוניין ברכבים כמו אלטו/C1/107 מהסיבה הפשוטה שאני נוסע לא מעט בבין עירוני ושם הרכבים האלו פחות חזקים.

עדיף שהרכב יהיה כמה שיותר חסכוני בדלק, אבל זה לא בראש מעייני.

 

ועכשיו אלו המכוניות שחשבתי עליהן עד כה:

1. סוזוקי סוויפט - מראה לא רע בכלל, נראית צעירה, חסכונית באופן יחסי, אמינה?!

2. פיאט 500 - קצת קטנה מדיי, גם חסכונית ונראית לא רע בכלל, פיאט?! (מי אמר התרסקות במחירון?!)

3. דייהטסו סיריון - מראה קצת משונה, חסכונית, היבואן די פשט את הרגל, איך זה משפיע עליי?

ועכשיו יש עוד קבוצה של מכוניות, שונה בבסיסה אבל לא ממש.

1. מיני קופר - מראה מעולה, חסכונית באופן יחסי, טיפולים במוסכים של קמור (בעיה?!)

2. ב.מ.וו סדרה 1 - ע"ע מיני קופר למעט הצריכת דלק.

 

לפי דעתכם, בהנחה שאת הרכב לא אתם רוכשים, אבל האחזקה + בחלק מעלויות הדלק אתם תשאו, מה הבחירה הכדאית?

הב.מ.וו והמיני ממש קורצות לי, המיני פחות מאחר ורכב שנת 2003 עולה כמחצית מרכב חדש, חדש אני לא אקנה ובסוף אני מאמין שלאור ההוזלה האחרונה צפויה ירידה במחירון..)

 

סליחה על האורך,

מישהו יכול לשפוך אור על עלויות האחזקה של רכבים כמו הסדרה 1? כנ"ל לגבי השאר.

אשמח לשמוע עוד דברים במידה ויש לכם רעיונות/הארות/הערות וכו'.

תודה :)

פורסם

הסוויפט רכב אמין,מנוע נמרץ,לא הכי חסכונית אולי כמו שנהוג לחשוב,מאחורה קצת צפופה,אך בכללי רכב טוב.

ה500 למרות היותה קטנה בפנים היא די בסדר,מאחור לא נוח אך מקדימה לא תרגיש בגודלה הקטן.

הסריון גם רכב שנחשב לאמין,אין יבוא של דייהטסו אך לא תהיה בעיה של חלקים,אולי אנשים יפחדו לקנות אותו עכשיו עקב החשש מהחלקים ולכן המחיר אולי ירד.

רכב נוסף שאולי כדאי לשקול הוא הגרנדה,חסכונית בטיחותית מרווחת יחסית תוכל לקנות משנתון מתקדם יחסית.

 

את המיני ובמוו אני לא ממש מכיר אך אי אפשר לצפות לאחזקה באותו מחיר של הפיאט או דייהטסו בעיקר בגלל הביטוחים כניראה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי האישית הרכב מאלו שהצגת שגם יהיה נוח לנסיעות ארוכות הוא הדיהטסו.

אבל דווקא הייתי מנסה לחפש איזו איביזה שנתון טיפונת יותר נמוך שגם יראה יפה וכנראה [שום דבר לא מובטח] ישמור על ערך טיפה יותר גבוהה.

אני מאמין שדווקא איביזה בגלל המכה שהיא חטפה במחירון עקב המבצע של ה88800 שדי צינן את ההתלהבות של המוכרים שבזמנו ניסו למכור רכב בן שנתיים במחיר גבוה יותר.

 

בכל מקרה בהצלחה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הסוויפט רכב אמין,מנוע נמרץ,לא הכי חסכונית אולי כמו שנהוג לחשוב,מאחורה קצת צפופה,אך בכללי רכב טוב.

 

מה הכוונה "לא הכי חסכונית אולי כמו שנהוג לחשוב"?

פורסם

שהיא ממוצעת,אתה יכול לחפש תגובות של צביקה פיק שהיה בעל כזה רכב,אצלי משום מה מנוע חיפוש לא מגיב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה מדבר על סוזוקי סוויפט החדשה? עם מנוע 1.2?

 

היא החסכונית ביותר בקטגוריה - קרוב ל-20 ק"מ לליטר בשיוט, בעירוני קרוב ל-15 (גרסה ידנית), נתוני צריכת הדלק שלה מעולים

 

*מצאתי את ההודעה שהוא רשם, הוא לא דיבר על הדגם החדש אלא על הישן.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430053

פורסם

דיברתי על הישן,כי התקציב שלו הוא כ 60,חדשה ידנית עולה כ 77.אוטומטית משומשת גם עולה יותר מ60.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אבל הוא רשם שאפשרי לעלות בתקציב

וביקש להתייחס בעיקר לאחזקה ולהוצאות השוטפות ולא למחיר הרכב

 

"לפי דעתכם, בהנחה שאת הרכב לא אתם רוכשים, אבל האחזקה + בחלק מעלויות הדלק אתם תשאו, מה הבחירה הכדאית?"

פורסם

במקומך הייתי קונה את הפנדה החדשה. היא בגודל של האלטו אבל יש לה 69 כ"ס, ככה שהיא לא חלשה בכלל בבין עירוני.

היא גם תעלה לך 58K ואז הכסף שלך בדיוק מספיק ואתה גם נוסע ברכב חדש.

פורסם

שרוצים המלצה על רכב צריך לתת פחות או יותר תקציב,הרבה יותר זה יכול להיות 10 או גם 30K?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות.

הסוויפט רכב אמין,מנוע נמרץ,לא הכי חסכונית אולי כמו שנהוג לחשוב,מאחורה קצת צפופה,אך בכללי רכב טוב.

ה500 למרות היותה קטנה בפנים היא די בסדר,מאחור לא נוח אך מקדימה לא תרגיש בגודלה הקטן.

הסריון גם רכב שנחשב לאמין,אין יבוא של דייהטסו אך לא תהיה בעיה של חלקים,אולי אנשים יפחדו לקנות אותו עכשיו עקב החשש מהחלקים ולכן המחיר אולי ירד.

רכב נוסף שאולי כדאי לשקול הוא הגרנדה,חסכונית בטיחותית מרווחת יחסית תוכל לקנות משנתון מתקדם יחסית.

 

את המיני ובמוו אני לא ממש מכיר אך אי אפשר לצפות לאחזקה באותו מחיר של הפיאט או דייהטסו בעיקר בגלל הביטוחים כניראה.

כמה לא חסכונית הסוויפט? מה הצריכת דלק הממוצעת? בקילומטר לליטר מדובר על 1/13 בערך.

כמה קטנה ה500 מאחורה? ברמה מגבילה? אמנם רב הזמן אני אסע לבד או עם החברה אבל עדיין..

סיריון זה מלחיץ יותר מדיי.

גרנדה פחות לטעמי, במיוחד מלחיץ איך שהמחירון שלה מתרסק, עוד שנתיים אצטרך לתת למישהו 5K כדי שיקח את הרכב.

נכון שרכב זה לא השקעה כלכלית, אבל זה גם לא כמו לשבת בשולחנות בוגאס.

 

לדעתי האישית הרכב מאלו שהצגת שגם יהיה נוח לנסיעות ארוכות הוא הדיהטסו.

אבל דווקא הייתי מנסה לחפש איזו איביזה שנתון טיפונת יותר נמוך שגם יראה יפה וכנראה [שום דבר לא מובטח] ישמור על ערך טיפה יותר גבוהה.

אני מאמין שדווקא איביזה בגלל המכה שהיא חטפה במחירון עקב המבצע של ה88800 שדי צינן את ההתלהבות של המוכרים שבזמנו ניסו למכור רכב בן שנתיים במחיר גבוה יותר.

 

בכל מקרה בהצלחה.

נסיעות ארוכות פחות חשובות, בקשר לאיביזה, פחות מתחבר.

 

האם שקלת פיאט בראבו 2009? נכנסת בתקציב, ולעניות דעתי רכב מעולה.
לא כ"כ מכיר ובלי קשר היא נראית יותר משפחתית מאשר סופר מיני ואני מחפש רכב קטן.

 

במקומך הייתי קונה את הפנדה החדשה. היא בגודל של האלטו אבל יש לה 69 כ"ס, ככה שהיא לא חלשה בכלל בבין עירוני.

היא גם תעלה לך 58K ואז הכסף שלך בדיוק מספיק ואתה גם נוסע ברכב חדש.

פנדה לא בשבילי, לא מתחבר לאוטו. תודה בכל מקרה.

 

שרוצים המלצה על רכב צריך לתת פחות או יותר תקציב,הרבה יותר זה יכול להיות 10 או גם 30K?
זה בדיוק התקציב :) כמובן שעדיף להשאר בתחום ה60K אבל זה לא מה שיכריע האם לקנות רכב או לא.

 

מה לגבי הונדה גאז' ? רכב אמין חסכוני מאוד...
פחות התחברתי. משפחתית מדיי.

 

 

בנוסף להכל, חשוב לי שהרכב יראה צעיר כזה, אז נכון שסוויפט לא בדיוק צעירה ושובבה כמו הפיאט 500 אבל עדיין.

 

אשמח לעוד רעיונות.

×
×
  • תוכן חדש...