Jump to content

levan20

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי levan20

  1. אל תיסע אפילו לא לשניה גרור למוסך הקרוב.. יכול להיות מאוד לפי מה שאתה מתאר שנפרץ לך אטם ראש מנוע ונכנס לשם קירור הקומבינות של האפוקסי יגרמו ליותר נזק ... ממליץ לך להחליף רדיאטור או לשפץ אם ניתן ומקווה באמת מקווה בשבליך שלא נפרץ אטם ראש מנוע
  2. תחכה עוד 300 ק"מ , ואז ואז הוא אמור להגיע לביצועים מקסימלים
  3. levan20

    החלפת מצבר

    לפי דעתי חיווט של שלושת הגדולים יפתור את הבעיה לפחות לי זה פתר..
  4. הנזילה מגיעה מכיוון מחזירי השמן.. כנראה שמחזירי השמן כבר הלכו לעולמם בדרך כלל כשמחיליפים טיימינג מחליפים גם מחזירי שמן.. הייתי מציע לך לעשות טיימינג + מחזירי שמן ומשאבת מים בשביל הראש השקט.. אה כן ורק מקורי מסוזוקי...
  5. נראה כמו שסתום PCV... תלך למוסך מורשה תשאל אותם מה זה.. אם כן תקנה שסתום PCV אם הוא נשבר.. + גומייה שלפי דעתי הגומיה שם נקרעה..
  6. היה לי גם משו דומה פעם בסוף התברר שהיה חור ממממממשש קטן בבית מצערת
  7. גאמני מבאר שבע יש מוסך שאני יכול להמליץ לך עליו א.א רכב דרום מנהל המוסך אלי בחור מאודדד מאוודד אמין מסביר הכל באמת... במוסך שלא מועסקים אנשים קבועים ולא המוסכנקים שמתחלפים כל שבוע.. ובשונה מכל המוסכים בבאר שבע אין שם ערבים בלי קשר לגזענות פשוט הוא מעסיק רק מקצועניים.. ולא ילדים ערבים שצריכים כסף ששוברים לך חצי אוטו בשביל טיפול
  8. תשמע אני לא יודע אבל תושבת מנוע 900 שקל?!?! מחזירי שמן כמעט 500 שקל?? למה לא עשיתה משאבת מים ומותחן?!??!?! עשיתי לא מזמן טיפול לרכב שלי רצועת טיימינג +מותחן +2 תושבות תחתונות+ שתי מחזירי שמן+ גומיית מפלג +אטם מחסה שסתומים + גומיות לפלאגים הכל מקורי במקרה שלי סוזוקי קניתי את זה מהיבואן יצא לי בערך 1000 שקל והכל מקורי יכול להיות שאני מתבלבל והחלקים לפורד פוקוס יקרים בטירוף לא יצא לי לנהוג על אחת אבל מחיר של 900 שקל תושבות מנוע נראה לי מוגזם????! אני ממליץ שתלך למוסך מורשה יבואן תבקש הצעת מחיר על חלקים כמו מחזירי שמן ותושבת מנוע כדי שיהיה לך פרמטר השווואה.. דרך אגב מוסך שמכבד את עצמו לא יכול להציע להחליף רצועה ב560 שקל מכיוון שלמרות שזאת בחירה אבל לפי דעתי זאת חובה להחליף מחזירי שמן,מותחן ואפילו משאבת מים..
  9. הגיוני ביותר ה"אוויר" שמשתחרר הינם גזים הנפלטים מהדלק שנשארים בתא הדלק כדי שתתדלק יותר ויהיה כמה שפחות נפח אוויר יש את המערכת הזאת שתפקידה להוציא את כל הגזים הללו וגם יש את המערכת הזאת בהרבה מאוד מוכניות בצורות הפעלה שונות שאנשים לפעמים לא מודעים אליו..
  10. תושבות חיליפיות לא ממולץ בכלל! ודגש על זה על חליפי ודרך אגב יש סיכוי גדול שתגלה שהבדל בין המקורי לחליפי הוא נע בין 20-40 שקל. גם לי סיפרו סיפורים שתושבות מקוריות מאוד מאוד יקרות.
  11. אם זה בסגנון של חיווט שלושת הגדולים אין ספק שזה שומר על מצתים ומתח יציב אם יש לך מערכות שומר על האלטרנטור וקיצור כל מה שקשור לחשמל ברכב עדיף לקנות את הכבלים להכין לבד נראה לי יותר משתלם לגבי שיפור רעשי מנוע?? לא שמעתי על זה..
  12. קודם כל מוסך מוסך שמכבד את עצמו לא יגבה תשלום על בדיקה אם אתה יודע לעשות .. אם אתה מאזור מהדרום אנע יכול להמליץ לך על מוסך מורשה או מישהו פרטי . אם אתה לא יכול לאבחן שהצירייה גמורה אני ממליץ לך לא לעשות את זה בעצמך
  13. כן כמובן לא לשכוח גם משאבת מים על הדרך
  14. החימום עובד על חום מנוע.. והצינור המדובר מגיעה מהמנוע יכול להיות שמנותק תבדוק אם המזגן עובד ביום כשהמנוע חם אם עדין לא יוצא חום כנראה שזה צינור...
  15. בדקתי את זה באוטודאטה רשום כל 100 אלף
  16. זה לא שרשרת בסובארו??
  17. לך למוסך שאתה סומך עליו ויגיד לך בדיוק אם אתה צריך להחליף ציריה או רק גומיה מקווה בשבילך שכל הגריז לא יצא שם ועל הדרך תבדוק את מצב הגומיות יכול להיות שיש עוד קרועות
  18. לפי דעתי לקנות מנוע זה הימור... אם אפשר לטפל במחיר סביר לעומת החלפת מנוע עדיף לטפל..
  19. 98׳ פשוט לא הבנתה אותי נכון כנראה שיש לך איזה בעיה בגיר אתה צריך לפנות למומחה לגירים הבנתי שיש פה מישהו בפןרום שמתעסק עם זה בצומת סגולה .. לא זוכר איך קוראים לו אבל תחפש שירשורים לגבי בעיות מגיר הוא מגיב שם נראה לי השם שלו ספי
  20. יש לי גם באלנו.. מוזר.. אצלי זה הפוך..
  21. עזוב רגע את הלוח שעונים הכפתור לחוץ?
  22. אז זה צריך להיות לחוץ ואז בלוח שעונים הo/d off יהיה כבוי תעשה נסיעה אחרי שהאוטו מתחמם טיפה זה אמור לעביר להילוך 4 (והאחרון) ב80 בערך וצריך להיות על 2000 סלד אם אני לא טועה אה ותחזור עם תושבה כם ככה משעמם לי עובד לילה.. חח
  23. לי אישית היה גם רעש כזה אחרי שהחלפתי סנדלים בתופים ועם הזמן זה נעלם כשתוצאה מסנדלים לא מקוריים.. כמובן שהרעש היה מגיע רק אחרי 5 דק' של נסיעה
  24. אם זה אוטומוט יש לך כפתור בידית של הגיר הוא צריך להיות לחוץ כשאינו לחוץ מופיעה לך o/d off נראה לי בכתום בצד הימני התחתון בלוח שעונים לגבי הברקסים שהמומחים יענו לך :]
  25. שלום, ברצוני להציג בפניכם בעיה שהייתה לי ואיך פתרתי אותה.. בגלל שהתושבות מנוע היו כבר קרועות החלטתי להחליף אותן המוסכניק הציע לי חלופי כי יש הפרש גדול במחירים.. והחלטתי להקשיב לו כמובן... והחלפתי אחרי יום התחילו לי רעידות בעמידה ממש מעצבנות חזרתי למוסך הוא חיזק בקיצר לא עזר כלום ואמר בגלל שזה חליפי זה קורה... לצערי נסעתי תקופה של כמה חודשים ככה ...אחרי זה החלטתי שאני רוצה ג'אנטים.. קניתי ג'אנטים והינה פתאום אחרי 110 יש לי גם רעידות.... טוב אמרתי תודה שעוד שניה האוטו שלי לא מתפרק לי... עשיתי איזון פרונט איזון דינאמי בדקתי את הגאנטים את הציריות הכל בדקתי ... ואז יום אחד החלטתי שאני רוצה להחליף לתושבות מקוריות הכוונה לשתי תחתונות של המנוע ... הבדל במחיר בין המקורי לחליפי כ40 שקל +- ז"א אני מטומטם... שלא בדקתי... איך שהחלפתי לא רק שהרעידות בעמידה הפסיקו גם הרעידות אחרי 110... יש לציין אחרי שהחלפתי את התושבות יש הבדל עצום בינהם יש את הגומיה בפנים ויש מין ירח כזה בלא מקורי הוא פנה כלפי מעלה והמקורי כלפי מטה.. מסקנה... לבדוק טוב טוב לפני שאתם שמים משהו לא מקורי באוטו לפעמים אין כמעט הבדל במחירים שאלה... איך תושבות גורמות לרעידות אחרי 110 כיאלו יש איזשהו הסבר?
×
×
  • תוכן חדש...